Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
turul 2013.11.03. 12:28:27 / # 131391
Értettem Tamás,persze,hogy értem. Éjjel már ezt a módszert is alkalmaztam és bejött. Legalábbis dobogatott rám címeket a rendszer. Utólag is köszi.
nazoli 2013.11.03. 11:36:44 / # 131390
avatar
(9374) tomajer (2013.11.03. 08:51:18) "Hidd el a gép, ezeket jobban fogja tudni mint mi.... majd pár év múlva. Igaz addig kínlódunk. De a sz.technika már csak ilyen. Az éles tesztelést, semmivel nem lehet kiváltani:-( Tehát mi vagyunk a kísérleti nyulak. De ez így volt az urh-val is." Hát ez mindent felülmúl. Kísérleti nyúlnak tekinted a kollégáidat, és azzal próbálod nyugtatni őket, hogy majd évek múlva jobb lesz....:-(((( És addig mit csináljanak? Ez nem egy számítógépes játék, ahol ha elcsesztél valamit, van még két életed, aztán ha azt is elbuktad, kezdesz egy új játékot. Ebbe emberek fognak belerokkanni, tönkremenni. És te nyugtatgatod őket. Eddig nem tudtam eldönteni, hogy én fogalmazok rosszul érthetetlenül, vagy neked vannak szövegértési problémáid. Most már világos. Tudod kezdek kételkedni a kifutási időről alkotott elméletedben, és az azért folytatott küzdelmedben.És az egésznek az őszinteségében. Szerintem rájöttél valamire, és most abban reménykedsz, hogy ennek a GPS alapú címkiadásnak köszönhetően minél előbb, és minél többen feladják a küzdelmet. Aztán jöjjenek a droidok.
vmiki 2013.11.03. 11:20:30 / # 131389
avatar
Távol áll tőlem, de nem minden bölcsesség közhely. Meg néha, úgy sem tudnám jobban megfogalmazni....
hiénakutya 2013.11.03. 11:11:54 / # 131388
Közhelygyűjteményt csinálsz a Plus-fórumból? Ejnye! nyolcvanegy
vmiki 2013.11.03. 11:07:52 / # 131240
avatar
Amúgy: "Ha valakit bírálsz, nem õt minõsíted, hanem önmagadat!" de továbbmegyek: Minden ember akkora, amekkora dolgok feldühítik.

vmiki 2013.11.03. 10:46:02 / # 131387
avatar
Köszönöm, hogy pont Te és pont most erősítetted meg, hogy nem vagyok sem tulaj, sem vezető, sem etikás a cégben. Tudom, most mi fog következni, de hidegen hagy....
hiénakutya 2013.11.03. 10:42:27 / # 131386
Rólad soha nem fog szólni, mert jelentéktelen vagy. Egy a nyájból. kilencvennégy
vmiki 2013.11.03. 10:38:32 / # 131385
avatar
Majd azért jelezzen valaki, ha ez a fórum újra rólunk szól, bár örömteli, hogy alig akad segítség kérés, vagy gond. Nagyon szórakoztató olvasmány lettünk....

tomajer 2013.11.03. 09:03:42 / # 131384
Háááát... én pl. a harminc évnyi vezetésből 15-öt automata autóval dolgoztam.... és szerettem (vagyis szeretem, mert még van a mercinek két napja) :-) Sz'al, nincs kifogásom az ellen se, hogy az ablaktörlő magától megy, meg hogy az indexkarral nem nekem kell villogtatni:-)
tomajer 2013.11.03. 09:01:18 / # 131383
Nnana. (És ez most nem dicsekvés... csak tényközlés) Én személy szerint 1981-ben ifjú szakmunkásként, egy igen jónevű vállalat számítástechnika osztályán dolgoztam. Akkor a számítógépek még egész szobákat töltöttek ki, és én háromajtós szekrényméretű perifériákat szereltem. Unalmas óráimban (ez még ugye a cucializmus volt) a velünk egy teremben dolgozó fejlesztők mellett ücsörögtem.... mert náluk már volt olyan csoda szétborítva tanulmányozásra, amit később a nagyközönség C64-ként ismert meg. Sz'al, nem vagyok egy informatikus, de a szoftverfejlesztés mikéntjét, több mint harminc éve figyelem testközelből...... ....és anno a hallotaxi megálmodása, tesztelése, ... a kívánságaink megfogalmazása, a fejlesztőkkel való viták (mit lehet mit és miért nem) szintén csiszolt rajtunk nem keveset:-)
mármegint 2013.11.03. 08:58:37 / # 131382
avatar
Nem szabad hagyni, hogy a gépek átvegyék az irányítást! Nem láttad a Terminátort?:D
tomajer 2013.11.03. 08:51:18 / # 131381
Hát persze. Most elképzeltem, neked a telefonmérető ketyerén, ahogy az utas közli a címet... indulsz, mint rendes taxis... de magadonhagyod az olvasószemüveget, és még bepötyögöd menet közben utassal a pontos címet ahol végzel. Ráadásul az utas hogy fog neki örülni, hogy a szeme láttára adsz meg ilyen infót egy számítógépnek:-)))) Húúú.... nagyon népszerű ötlet lenne!!! Mellékesen, a szoftver... (De psszt ez titok.) ...tudni fogja az elképzelések szerint, hogy a telefonos, ha a kedves utas megadja ezt az infót, már előre beírja hol végez a taxi... de mondom, ez szigorúan titkos, nehogy nazoli megtudja!:-))) Gábor! Miért akarsz a taxisra lőcsölni minden feladatot??? Persze tudom. Nem rossz szándékból. Csak a gépektől való félelem, mint anno a géprombolás:-) Hidd el a gép, ezeket jobban fogja tudni mint mi.... majd pár év múlva. Igaz addig kínlódunk. De a sz.technika már csak ilyen. Az éles tesztelést, semmivel nem lehet kiváltani:-( Tehát mi vagyunk a kísérleti nyulak. De ez így volt az urh-val is.
mármegint 2013.11.03. 08:45:20 / # 131380
avatar
Mikor a cukrász, meg a kőműves azon vitatkozik, hogy hogyan kell öltönyt varrni.-De hogy fog állni rajtunk?

tomajer 2013.11.03. 08:43:24 / # 131379
Logikusan, remélhetőleg még Nazoli is a legközelebbi használható drosztra gondolt.
tomajer 2013.11.03. 08:42:27 / # 131378
Értem. Tehát, csak te vádaskodhatsz itt érdekekkel, meg köpönyegforgatással?!? :-)
tomajer 2013.11.03. 08:39:26 / # 131377
Te most tényleg úgy gondolod, hogy mindenképp szagértőnek kell látszanod???:-) "De már ezt is leírtam. Nem én találtam ki, hanem a fejlesztő, az informatikus mondta. Ha többen állnak bizonyos távolságon belül, a rendszer nem képes különbséget tenni, és egy taxinak látja az összeset. De te is írtál valami olyasmit, hogy a központ a szétszóródásra biztatott, pontosan ilyen okból. Lehet, hogy nem értek hozzá. De akkor miért is kellene szétszóródni? " Ez úgy hülyeség ahogy van. A monitoron egymás fölött látszanak, de ha kinagyítod, szépen ott van mindenki. Ettől még a szoftver a mai kötelezettségeknek megfelelve, hogy a legközelebbit válassza ki... egy ilyen csomóból, miután öt méteres a pontossága, véletlenszerűen fog választani. Én azért biztattam a szétszóródásra az embereket, mert ha tízen vannak egy helyen, akkor lehet hogy őrá a büdös életben nem kerül sor, mert a szoftver soha nem őt látja a legközelebbinek. "Ha manuálisan bejelentkezel, akkor ez a probléma megoldódik. Nem kell, hogy lásson a rendszer. Majd a számítógép sorba tesz, meg látni is fog." Nna ezt modellezd már le nekem, ahogy elindulsz befelé Budafokról, és gurulsz mondjuk már a körúton, mert jobban bízol fuvarmennyiségügyben a jólbevált angyalföldben?!? Kened vágod az összes körzethatárt fejből, és hárompercenként átjelentkezel? :-) "Meg többek állítása szerint, akik már szerencsétlenségükre használják ezt, időnként ledob magáról a rendszer. Ahol például körzeteket alkalmaznak, meg sem mozdul a taxis, mégis a végére sorolja, holott már első volt. Akár hiszed, akár nem, nem én találom ki, hanem kollégák állítják. " Fáradok. Süt belőled a hozzánemértés, de csak mondod, mondod:-( Szoftverhiba, amit meg kell, és lehet oldani. Magyarul, ha ugyanoda jelentkezik vissza, akkor ne sorolja hátra. Pár sor a szoftverben... és rengeteg tesztelés. Kisebb feladat, mint a taxisra lőcsölni a be és kijelentkezés feladatát. "Pontosan az az egyik nagy hiányossága a dolognak, hogy nem tudja kezelni az olyan helyzeteket, amikor utassal haladsz egy cél felé, és nem tudsz bejelentkezni oda, mert a GPS ezt magától nem találja ki. Ezért hiába végzel két percen belül, 5 kilométerről, egy másik körzetből, vagy ha nincs körzet, máshonnan fog kiküldeni egy autót mondjuk Újpestre. " Már megint, "a nem láttam ilyet, de véleményem van" :-( A plus szoftverében, már ebben az alfa állapotban is benne van a "hamarosan szabad" állapot. Amivel már számol a rendszer, ha nincs a közelben "szabad" állapotú autó. [i]" Ha haladsz valamilyen cél felé, azt általában foglalt állapotban teszed. Ezt elvileg jelezned kell a központ felé. Szerintem úgy fogod tenni, vagy úgy teszed, hogy megnyomsz egy gombot. Ebben az esetben nem fog rád címet tolni, és nem kell a Körúton négy sarkonként bejelentkezned."[/i] Te takszis vagy? Mert én biza szoktam úgy haladni, hogy azért, ha jön valami felveszem. Kvázi dolgom van, haladok valamerre, de nincs időhöz kötve, tehát ha jön meló, az még belefér. pl. hazafelé is így szoktam haladni. Sz'al, minden aknamunkád ellenére, szeretnék menet közben is címet kapni. "Aztán az a veszély egyelőre nem nagyon fenyeget, hogy a Körúton haladva csak úgy dobálná rá a címeket a gép, és a szerencsétlen azért nem kapja meg, mert nem nyomta meg a gombot. Vagy mert nem tudja a körzeteket. " Hogy ebben mekkorát tévedsz. Most, hogy csak a távolságot veszi figyelembe, ezerszer fordul elő, hogy mozgó autóra tolja a címet..... de ha beindul a meló... és közeledik a karácsony .... akkor meg tök természetes, hogy bármilyen szabad állapotú autóra azonnal címet fog tolni. Megint a lassan szokásos..... "véleményem van, igaz még nem láttam közelről:-((( "Mag egyébként is. Muszáj a taxisnak teljesen butának lennie? Nem tud megtanulni néhány körzetet?"" Néhány???? Tessen mondani teccett máá látni Budapest térképét? El teccik tudni képzelni, hány db. "ötperces" körzet alakítandó ki benne? Nna ne a nagypályás éjszakás körzetekben tessék gondúkozni, hanem a korrekt nappalosban. Úgy cirka hááát... százas nagyságrend az a minimum. Tényleg érdemes uccáról uccára bebiflázni! Hasznos elfoglaltság:-) Gábor. Kértelek..... De te valamiért, sorbaállsz a pofonért:-(((
tomajer 2013.11.03. 08:16:28 / # 131376
Édesisstenem... a sok önérzetes hozzáértő:-( "[i]turul válasz | 2013.11.02. 20:11:58 (9352) Tamás most frankón cikizni akarsz? Gondolod,hogy ez a kis sz.r feladja nekem a leckét? Nem ma látok először ilyet. Nem értettem,hogy előttem minden. Szabad volt,bent meg piros. Szebb jövőt![/i]" Azt írtam, drága Sanyikám, hogy bármit látsz magad előtt, időnként rutinból nyomd meg az "Információ/Szabad" gombokat.... és megoldódik a problémád. Nem kell megérteni. Vannak a szoftvernek hiányosságai.
no name 2013.11.03. 08:03:41 / # 131375
avatar
Persze ez hülyeség, de az emberi tényező az sajnos játszik.
törölt felh. 2013.11.03. 06:52:25 / # 131374
avatar
Már úgy voltam vele, hogy befejezem itt a hozzászólásokat mert ugye ez mégiscsak a plüss topikja. De ezt nem tudom kihagyni. Ha a tableten valaki megerösiti a jelet (melyiket is?) az elsödleges prioritást élvez. Hm. Aztán hogyan?? Ha a sim kártya segitségével felállított adatkapcsolat jelét megerösiti akkor mi fog történni? Ha a gps vevö álltal felálított poziciót meghatározó jelet erösiti meg akkor mi fog történni? Valószinü, hogy akármi de leginkább bármi de az is lehet, hogy valami. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy ahhoz, hogy valaki elönyt tudjon kovácsolni magának a többiekkel szemben, ahhoz a benti szervergépet kellene befolyásolni hiszen a döntést az a gép hozza! Teljesen mindegy, hogy kinek mennyire erösen látszik a jele, vagy milyen gyorsan ér be, a gép akkor is csak azután dönt, hogy ki kapja a címet, ha az összes számításba jöhetö taxi paramétereit kielemezte.
666666 2013.11.03. 03:12:18 / # 131373
Hoppá hoppá,ketten nyakkendő nélkül. Elsőre 48h.Ülöd vagy váltod szolt az etikás. Másodszorra szerződésbontás. Bontjuk mi ezt magunktól is,annyi a munka. 15 nyakkendő nélküli kirugott már egy milla minusz. Biztosan muszáj ez a parádé?

Oldalszám: 552