Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szálka 2013.11.05. 10:42:22 / # 131430
avatar
Csak egy kis szösszenet a Tanú c. filmből: - "mióta vannak memóriazavarai? - mit mióta?"
Apuka 2013.11.05. 07:25:27 / # 131429
haliho..haliho.... nem olvasod a hirleveleket??? hallllllló!
törölt felh. 2013.11.05. 06:54:32 / # 131428
avatar
Én azért okoskodnék ott egy kicsit ha nekem ez lenne a dolgom. Mert mi az, hogy a komárominak ma ez az elvárása? A komárominak az lehet csak az elvárása ami le van írva a rendeletben. Márpedig ott nem ez van leírva!!!! Idézek: ...........bla.bla.bla....... önmüködö, személy beavatkozásától mentes módon választja ki a fuvarra alkalmas és a legjobb pozícióban − hely, irány, távolság, idő – lévő szabad személytaxit azzal, hogy a rendszer a közlekedési szabályok és az aktuális forgalmi viszonyok fi gyelembevételével a valós közúti útvonalakon történő (nem légvonal- ban számított) távolság számítására alkalmas,........bla.bla.bla. Na! Ehhez tessék igazodni! TGFSZ!!!!!!!! Halllllló!

WinstonWolf 2013.11.04. 23:07:50 / # 131427
avatar
Az lenne a legemberibb, ha a hatalom nem kényszerítene rá minden taxist. Így a konzervatív kollégáknak megmaradhatna a nyomkodás lehetősége, amíg az infománok tökélyre fejlesztik a rendszert. Biztos lenne fuvarközvetítő, aki nem akarná teljes mértékben használni, mondjuk csak az eddig is soros címeit osztaná így ki, ezáltal mindkét tábor megtalálhatná a számítását akár egy cégen belül. Szerintem ahhoz, hogy a szoftver elég intelligens legyen, és az időben legközelebbit tudja küldeni évekig kellene tesztelni,és fejlesztgetni. És akkor még mindig itt vannak a GPS rendszer pontatlanságából adódó problémák -a gyorsforgalmin nem tolhat rád egy Igló utcát- erre jelenthetne megoldást a bejelentkezős verzió.
mármegint 2013.11.04. 21:48:46 / # 131426
avatar
A legnagyobb baj az, hogy sokan úgy vállaltunk be több éves hitelt, (ráadásul devizát) hogy tudtuk mennyi pénzt tudunk nagyjából megcsinálni. Ezt a tarifa emelése után is nagyjából tartani lehetett, mert a magasabb tarifa kompenzálta a visszaesést. Most meg teljesen kiszámíthatatlanná vált a bevétel. Így nem lehet egy vállalkozást fenntartani. -Ha csak nem ez a cél.

anyad 2013.11.04. 21:21:44 / # 131425
avatar
Nem vagyok batyus és soha nem is voltam.Én azt az elvet vallattam ha anélkül valahol nem tudsz megélni akkor tovább kel állni.Nem is kályháztam. A városban van 7-8 olyan tuti ahonnan tudok szépen dolgozni.
TGFSZ 2013.11.04. 21:16:50 / # 131424
avatar
Mellékesen nazoli, a TGFSZ nevében, és megbízásából írta a levelét. Habár ami benne volt, azt már nem egyeztette:-( a félre értések elkerülése végett a fenti megjegyzés pontositásra szorul! Telegdy Gábor a TGFSZ alelnöke bármilyen tartalmú hivatalos levél irásakor minden esetben egyeztetett a TGFSZ teljes vezetöségével. Bármely más tartalmú állítás a valóságól való elrugaszkodás! Farkas Zsolt TGFSZ elnök
mármegint 2013.11.04. 21:15:27 / # 131423
avatar
Ha csak 20 rongyot kerestek egy tableten, az már 14 milla. Szerintem bőven fedezi a beruházást. Úgyhogy nem szakad meg a szívem.
aog156 2013.11.04. 20:49:29 / # 131422
avatar
Ha működni fog jó lesz vagy legalábbis jobb mint a három perces feldobás utáni szűkítések púderek... persze akinek nem jön be biztos nem batyus....

tomajer 2013.11.04. 20:48:38 / # 131421
Nekem különben tetszene, ha nem lenne kötelező. Legyen cég amelyik bevezeti, és legyen amelyik nem. Aztán majd a taxisok döntenek....én biztos odamennék, ahol néma van. De lássuk be... maguktól soha el nem költötték volna rá ezt a pártízmillió forintot.
tomajer 2013.11.04. 20:46:52 / # 131420
Igen tudom. Ezt mondogattátok a sárgára is, a tízéves korhatárra is, a csomagtartó, tengelytáv, teljesítményre is.... :-( Ne reménykedj.... ahol nem használják, azért mert sehol se tartanak vele. De egyszercsak hipp hopp... elkezdik tesztelni és ők fognak kínlódni vele.. akkor hova mész?
anyad 2013.11.04. 20:39:35 / # 131419
avatar
A Taxi 2000-nél is nyomják rádión mind az állat.Csak itt kínlódnak vagy is kínlódunk. Szerintem mindenhol kihúzzák az időt amíg csak lehet. Igazából nem tuti vagy is végleges ez a néma címkiadás ezt még sokan megfogják vétózni.
tomajer 2013.11.04. 20:32:40 / # 131433
Jahh és persze tudjuk kit kell meggyőzni. Tarlós, Vitézi, Komáromi. Ők akik a Fővárosban a taxisrendelet ügyében léphetnek. Ha a Taxis szakmai oldal életében először tudna egységes álláspontot képviselni, akkor gondolom meggyőzhetőek is lennének. A lényeg az lenne, hogy ne legyen a rendeletben kizárólagos prioritása a leghamarabb odaérő autónak. Mert ugyan nem így van megfogalmazva, de Komáromi elvárása ma ez. Utasérdekként megfogalmazva.... miközben pontosan tudjuk, hogy az utas ritkán ígényli az egyperces autót. A taxis szakma száz éves hagyományai, írott és íratlan szabályai nem csak az utasokról szólnak és elvárjuk egy bennünket rendszabályozó rendelettől, hogy a mi szempontjainkat is vegyék figyelembe..... Én ezt a feladatot a sz.gépre bíznám... ami persze újabb tesztelésekkel és kínlódással fog járni, de a végeredmény megéri. Saját kis elképzeléseimben egy komplex súlyozási rendszer van ami figyelembe veszi mióta tartózkodsz a körzetben, mikor vettél fel utoljára címet, milyen címet kaptál??? (pl. ha gurultál egyre 10 km-t előrébb sorol, ha megégtél az előzőn, szintén, ha visszautasítottál egyet hátrébb kerülsz, stb stb. Persze ha te vagy a körzeten belül egyedül, akkor így is úgy is te kapod..... nna és a körzet. én valahogy úgy képzelem, hogy minden egyes címnél húz egy kört a szoftver, hogy ki van elsőre mondjuk ötön belül. Ezek között válogat a súlyozás szerint... ha senki, akkor ki van tízen belül? ... ugyanaz a procedúra... ésígy tovább, ésígy tovább. Ezer okos, és jogos dolgot lehet figyelembe venni, amik taxis szakmai szempontból hasznosak.... csak a fantázia a határ. De most nem szabad.
tomajer 2013.11.04. 20:19:47 / # 131418
De azt írd bele, hogy egy jól működő néma címkiadó rendszerre szavaznának e??? :-) Mert most lejt a pálya. A ma létező rendszerek, még embrionális állapotban vannak. Mellékesen nazoli, a TGFSZ nevében, és megbízásából írta a levelét. Habár ami benne volt, azt már nem egyeztette:-( De természetesen elkezdődik egy egyeztetési folyamat arról, hogy a rendszerek szabályozása taxis szakmai szempontokat is vegyen figyelembe... (hogy azok mik legyenek, az már ugye a szakemberek dolga.... én az időfaktor figyelembevételének mondanám) mert pillanatnyilag, csak egy amatőr Bkv mániás ötletei vannak benne.
mármegint 2013.11.04. 19:19:28 / # 131417
avatar
Ezen elvitatkozhatnánk az örökkévalóságig, de hát nem is téged kell meggyőzni, hanem.... És itt a nagy kérdőjel. Úgyhogy ha valaki tudja, akkor szóljon. Nazoli legalább írt levelet a Komárominak, de Ő meg körzetesíteni akar. Kíváncsi lennék egy "közvéleménykutatás" milyen eredménnyel zárulna.
tomajer 2013.11.04. 17:54:35 / # 131416
A tökélyéről jut eszembe!!!:-) Értsétek már meg. Egyetlen darabbal nincs kevesebb cím kiadva, mint urh-val lenne. Tehát, ha te rosszabbul jársz, az azt jelenti, hogy egy másik kollégád jobban járt. Ez eddig is így volt.... csak tán te jártál jobban.... Amivel most kevesebb a cím, az nem a némának köszönhető.
tomajer 2013.11.04. 17:46:47 / # 131415
Nem tudok róla, hogy lenne hely ahol ezt hatóságilag tették kötelezővé. Persze ettől még lehet. De ennek a rendeletnek, nem ez a legszarabb pontja. Hidd el, (vagy ne hidd el) több taxisnak fog tetszeni, (amikor műxik) mint ahánynak nem. Erre mérget merek venni.
strikt1 2013.11.04. 17:28:44 / # 131414
avatar
hehe kreatív. Ki nem néztem volna egy jányból :D
anyad 2013.11.04. 17:13:36 / # 131413
avatar
Értem én,hogy mit mondasz.Csak az idő vagy is nincs tökélye a Taxisnak erre.Nem szeretnék el menni innen de az üres zsebem lehet,hogy rá fog kényszeríteni. Azért a vezetőségnek is be kellene vállalnia valamit ebből. Mondjuk fél tagdíj addig még nem tökéletes ez a dolog.Mert ez így lenne a korrekt.Nem mindent a mi nyakunkra rakni.Mert akkor azt mondanám jó hát együtt szenvedünk. De most csak mi szenvedünk.
mármegint 2013.11.04. 17:09:22 / # 131412
avatar
Miért nem teszünk ellene? Van olyan ország ahol próbálkoztak vele, de nem kellett a taxisoknak, úgyhogy ment a kukába. Ha ez így marad, akkor csak az a kérdés, hogy mi végez velünk előbb. Az éhhalál, vagy a szív infarktus.

Oldalszám: 552