Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2013.10.11. 17:04:38 / # 130849
Na, akkor már érted is, hogy tomajer miért kap 20 percenként címet. Majd jön és "ingyen" reklámozza a tutit :-))
anyad 2013.10.11. 16:47:03 / # 130848
avatar
Azt azért nem értem igazán, mikor a kolléga beszólt,hogy nem kapót 4 órája címet lás csodát egyből rá toltak egyet.Vajon,hogy is van ez.Ez is érdekes,hogy négy nap alatt kaptam 12 címet van aki meg csak Csütörtökön 15-öt kapott. Mondhat nekem bárki bármit itt valami sántít.Az átlag Taxis kap 4-5 címet naponta van aki meg napi 14-15 öt.

nazoli 2013.10.11. 16:21:46 / # 130847
avatar
Ebben tényleg igazad van. Nem láttam még. Ezt nem. De honnan is láthattam volna, amikor nem kötötték az orromra. A tiédre talán igen? Megkérdeztek, hogy szerinted hogyan kellene megcsinálni? Két éve tudják, hogy erre valószínűleg szükségük lesz, de az utolsó utáni pillanatban kezdik el gyártani. És még csak nem is tesztelik pár tucat autóval, hanem rögtön élesbe. Mint az E útdíjat. Aztán majd valamikor évek múlva talán nem lesznek (vagy legalábbis csak normális tűréshatáron belüli számban lesznek) technikai hibák. Tudod, az emberek tudnak beszélni. És a beszéd, mint olyan, alkalmas olyan dolgokat közvetíteni, amik által a hallgató képes megérteni egy olyan dolgot, amiről előtte még csak nem is hallott. Meg nem is látta. Elárulom neked, hogy 1985-ben láttam ennek az egésznek az elődjét. Az pontosan úgy működött, ahogy ma a GPS alapú működik. Most majd jön az, hogy igen, de nem dolgoztál vele. Volt egy barátom Bécsben, ő dolgozott vele. Kibeszéltük rendesen. Pontosan tudom, mivel jár ez a dolog. Legalábbis az, amivel ők dolgoztak. Az meg egyenesen röhej, amit írsz az irányítási módszerről. Rátok szólnak, hogy sokan vagytok a Blahán. Aztán majd jól odébb gurulsz 500 métert. Te tényleg nem érzed ezt? Mi az, hogy lát a rendszer? Miért kell látnia? Nem arról volt szó, hogy oda-vissza kommunikációra kell képesnek lennie? Akkor miért kell látnia? Miért nem tudok bejelentkezni? És akkor biztos lehetek benne, hogy "lát". Arról nem is beszélve, hogy a kisebb távolságon belül egymás mellett álló taxikat egynek érzékeli a rendszer. És ezt nem fogod tudni finomhangolással beállítani. Ha nem lesz bejelentkezős, akkor minimum ebből mindig problémák lesznek. Miért is kellene gurulnom akár egy centit is? Hátha pont onnan gurulok el, ahová a következőt dobja, és én lennék a legközelebb. És menjek odább 500 métert. De jó, odább megyek. Aztán odajön valaki, aki 50 méterrel közelebb lesz ahhoz, ami miatt én odamentem. Aztán megint odább megyek 500 métert, és a végén ott tartok, hogy visszamentem a kiindulási helyemre, de onnan is tovább kell mennem, mert már megint sokan vannak. Szerinted hol tobzódjanak? Erzsébeten? Nyilván oda fognak menni, ahol a legtöbb rendelés várható. És már nem csak a várható címek körzetét célozzák meg, hanem a konkrét címet fogják. Bízva a szerencsében, hogy ők vannak közelebb. Szerintem nem olvastad el, amit előzőleg írtam. Vagy nem akarsz tudomást venni róla. Szóval ezt a dolgot nem a taxisoknak csinálták. Aztán meg azért vannak sokan a Lehel tér környékén, meg a Blahán is, mert alapjában véve sok a taxi. Na ezt kellene megszüntetni. Nem a taxisokat terelni az üres helyekre. Mennyé má oda, ott nincs senki. Igaz, hogy meló se lessz, de neájjá má ottan. Nem érzed, milyen csöves dolog ez? Tamás! Ez az egész egy rossz vicc így, ahogy van. Tíz társaság, tízféle rendszer, és egyik sem azért van, hogy a munkádat megkönnyítse, és gazdaságosabbá tegye. Csupán ennyit kéne észrevenned, hogy megértsd a lényeget. De nem akarod, mert az egyéni érdeked egy ponton (ráadásul marginális fontosságú ponton) egyezik azzal az érdekkel, ami itt, Budapesten megvalósította ezt a rendszert.
alelölülő 2013.10.11. 15:15:21 / # 130846
Biztos nem vagyok igazi profi. Valahogy mindig visszatetszőnek találtam, ha valaki odamegy egy másik taxihoz, és mint a tojó galamb a helyét, keresgéli a tutit, hogy leverhesse a másikat. Annyira nem vagyok profi, hogy ha odaállok, ahol már állnak tőlünk, csak akkor nyomok, ha már elkelt.
tomajer 2013.10.11. 15:07:10 / # 130845
Tudom. Én is próbáltam. De azért tudod, hogy nem az a tutituti?!? :-) Az igazi "profikat" nem ott találod:-)
alelölülő 2013.10.11. 15:04:24 / # 130844
Azért nem kötelező világ elől eldugott tutikban állni. Lehet ott is, ahol előfordulhat beülős.
alelölülő 2013.10.11. 15:01:10 / # 130843
Ne áltassuk magunkat, mindig is helyettesíthetők voltunk. 2-3 perces címfeldobás 99%-ban nem azért volt-van, mert az utas ilyet szeretne, hanem azért, hogy a fuvarra jelentkezőket kezelhető szintre redukálja.
tomajer 2013.10.11. 14:46:10 / # 130842
Mellékesen, ha huszonévvel ezelőtt azt mondja neked valaki, hogy majd a világ elől eldugott tutikban fogsz utasra várni és nem a droszton ... jja és ezért visszaautózol bárhonnan ..... !?! ... nem küldöd el röhögve a pics@ba??? Oszt most ez a "szakmai tudás" itten kérem! Baó ossza az észt taxizásból vazze. Ha a léparton elfoglalják a tutiját, akkor beáll a sorba mint egy droszton, hogy sorrakerüljön és végre leverhesse a többieket...
tomajer 2013.10.11. 14:40:30 / # 130841
Igaz. De elárulom. Ezt pillanatnyilag tilos. Folyik némi utóvédharc arról, hogy a rendszerek jobbak lehessenek... reméljük sikerrel.
alelölülő 2013.10.11. 14:37:32 / # 130840
Odébbgurulsz, aztán más is odagurul, akkor megint odébb gurulsz... Vicces, amit írsz. Ez lenne a cél, hogy mindenki gurulgasson össze-vissza? Pedig az kellene, hogy állj meg, ahol végeztél, besorol a rendszer, aztán megkapod, ha sorra kerülsz. Nem az, aki akkor jött oda és 3 méterrel közelebb van.
tomajer 2013.10.11. 14:36:27 / # 130839
Ráadásul, épp most lett lefikázva a Penta Taxi, ami menekülés lehetett volna a híg fos tengeréből. Hallottál róla? Merre jártál akkor? Röhögtél a tutiból a hülyéken te is???
tomajer 2013.10.11. 14:32:40 / # 130838
Dehogynem. Itt a hallotaxin az elmúlt nyolc évben kb ezerszer meg lett válaszolva. Ha olvasgatol, csodákat találsz. Mi történt? Semmi. Tehát ne fáraszd magad.
tomajer 2013.10.11. 14:30:41 / # 130837
Nna ez a taxisok feladata. Oda nem befizetni. A verseny a taxisokért most azzal fog menni, ki tud taxis barátabb rendszert írni. És hidd el, egy év múlva ezek a rendszerek jók lesznek. .... és persze tényleg teljesen helyettesíthetőek leszünk:-( De a GPS bevezetése óta azok vagyunk. Emléxem olyan teljesen kezdő kollégára aki az első napjától kétszer annyi bevételt produkált mint én. Persze GPS nélkül el se indult sehova. A "szakmai tudása" tette őt erre érdemessé:-)
tomajer 2013.10.11. 14:26:57 / # 130836
Látod látod? Harcolsz valami ellen, amit nem is láttál még:-( Ha tudod hányan vagytok 1 Km-es körön belül, akkor pl. odébbgurulsz ötszáz métert... ha akkor azt látod, hogy többen vagytok, rosszul döntöttél... ha azt látod, hogy kevesebben, akkor jól. Ilyen egyszerű. ha látod, hogy nyolcan tobzódtok, akkor kicsi az esélye annak, hogy te kapd. Ha ketten, akkor már 50% ... ha egyedül.. nna??? Szerinted? Elárulom... ha lát téged a rendszer, akkor téged. Persze ma még sok hiba van. Sok készülék (vagy ember) még nincs jól beállítva. De működik és meg lehet vele tanulni együttélni. Neked pl. nem lesz vele bajod. Akik bent tobzódnak a belben, azoknak lesz. ma kb 50 szer hangzott el, hogy az oktogon környékén sokan vagytok, a Blahán taxisblokád van, a Lehel tér környékén több a taxi mint a civil autó. Nna ott nehéz.
alelölülő 2013.10.11. 14:17:35 / # 130833
Egy (bibliai értelemben vett) jó pásztor nem küldené bárányait olyan messzire legelni, ahol az út megtétele miatt több energiát veszítenek, mint amennyit a táplálékkal nyernek. Hát nekünk nem ilyen pásztorok jutottak.
dr.Kotász 2013.10.11. 13:36:50 / # 130832
Nem győzzük ismételni a következőket: Nekünk,csak hunyászkodni van jogunk, mert a fuvarszervező irodák vezetői, a taxizás törvényhozói,a taxizás erő-szervezetei, a taxizás igazság osztói mind mind Téged védenének? És ezeket a szerveket pedig a TAXIS tartja ott,ahol vannak. Ha ennek a logikai láncát végig vesszük, akkor az derül ki, hogy: - MI a TAXISOK egyes egyénjei tartjuk fenn ezt a fuvarozási rendszert, - Mi tartjuk fenn ennek működését. - Mi tartjuk fenn a jelenlegi pénzügyi rendszerét. - Mi tartjuk fenn a tulajdonosok helyzetét. - Mi tartjuk fenn az URH központokat. - Mi tartjuk fenn a kiszolgáló személyzetet. - Mi tartjuk fenn az etikai bizottságokat. - Mi tartjuk fenn a tagdíjmentes etikásokat. Egy szóval, Mi a TAXISOK tartjuk fenn a saját élősködőinket, elnyomóinkat és az ezeket kiszolgálóikat is. Jelenleg a farok csóválja a kutyát. Ugyanakkor minket TAXISOKAT kezelnek úgy,mint valami szükséges "rosszat",akit regulázni és lehetőleg félelemben tartani kell. Nos, akkor, vajon a farok megvan-e a kutya nélkül? Erre várnánk válaszokat. Eddig még nem volt válasz.
alelölülő 2013.10.11. 13:35:06 / # 130831
Langyos a sör, mert nekünk így is jó.
nazoli 2013.10.11. 13:25:41 / # 130830
avatar
Várgyá, és a legszebb. A nagy kedvencem. Úgy működik, hogy csilingel a kütyü, hogy fuvart kaptál. A kijelzőn is ennyi jelenik meg. Fuvarod érkezett. Semmi cím, semmi hová, semmi kicsoda. Fuvarod érkezett. Ha nem fogadod el, akkor semmi sem történik. Ha elfogadod, akkor tudod meg, hogy mit is kaptál valójában. Akkor kapod meg az összes fontos adatot. Ilyeneket, hogy cím, név, stb. Ha rájössz, hogy ez neked valamiért nem jó (egyébként ha nem néma lenne, rá sem nyomtál volna), akkor viszont vagy fizetsz egy rugót, vagy négy óra kispad. Szerinted? És a Pásztornak még a nyakán van a feje. Majdnem azt írtam, hogy a helyén. De az nem ott van.
hiénakutya 2013.10.11. 13:15:46 / # 130829
alelölülő 2013.10.11. 13:15:23 / # 130828
minnél = minél
Oldalszám: 552