Hozzászólások száma: 39
Ugrás a hírhez Oldalszám: 2
Témakörök > Hírek fórumai > Budapesti taxisok: -több sebből vérzünk- A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
R063 2006.04.26. 14:41:56 / # 12010
avatar
Köszönöm.Megnézem.
törölt felh. 2006.04.26. 10:39:02 / # 12009
avatar
Budaörsön a Tesco mellet Nissan autókerskedés elötti használtautó telepen neve Nissan Summit taxinak 20%befizetötöl adnak hitelt hozott autokra is teljeskörü ügyintézésel.Én ott vettem a mostani és az elözö autómat is.1.600.000ft 72hónapra havi30670ft.Taxipótdijal együtt.
R063 2006.04.25. 19:26:38 / # 12008
avatar
Vett már valamelyik kolléga 40 % -os beugróval használt jobb fajta autót?Nem Skoda,Laccetti Opel meg ilyesmit.Mint tudjuk a taxisokat súlytja az a negatív diszkrimináció,hogy sokkal többet 50%-ot kell befizetni.Vagy esetleg újat 20-30 % al?Esetleg használt beszámítással.Előre is köszönöm.

törölt felh. 2006.04.25. 16:23:03 / # 12007
avatar
Öreg kolléga tanácsa...valamikor a 90-es évekből. 17 óra előtt éjszakás nem megy ki az utcára:-) Na velem jól jártak volna:-)) Emlékszel mi a véleményem a Szabolcs 7-9-11-13-ról? Sem onnan, sem oda utast nem viszek. Jó okom van rá. Utolsó odafuvaromnál már a bökő a srác kezében volt, amikor rákérdeztem: - komolyan 1350 forintért gondot akarsz? Menj isten hírével, azt haladjunk tovább...fogta magát azt kiszállt. Se oda, se onnan fuvart nem vállalok...
törölt felh. 2006.04.25. 14:00:42 / # 12006
avatar
Jövök a Kerepesin a Stadionnál integet két alak satu megállok beszálnak.Cimként a Szabolcs utca 11et jelölik meg.Gondoltam szép lesz mert nincs kedvem futni.Semmi olyan megérkezünk 1140ft számlát irna mondom természetesen várok egy kicsit hátha megfejeli egy kis apróval,de nem ráirom 1140ft.kérdem milyen névre. Föpolgármesteri Hivatal Városház 9-11.Hideg meleg egybe.Felnézve az irományomból már nyomták is az órám alá a kitüzölyüket taxigépjármü elenörzés.Elkér összes papir szerencsére minden rendeben volt söt figyelmeztetek lejár a jogsim 5hónap múlva.Azért megkérdeztem,hogy ezt a keletinél is megcsinálják-é.Válasz csak kerek szemek voltak.Arra meg hogy az éjszakában is ellenöriznek azt válaszolták nekik 8-16óráig van munkaidejük.

Kovács Zoltán 2006.04.24. 10:56:10 / # 12005
avatar
Igen, Csogu, tényleg ennyi! Ennyire képesek csak a kollégák, csak a sírás, csak a műbalhé! Amikor tenni kéne valamit, megmozdúlni, kiállni saját magaért akkor, egyszerre tele lesz a nadrág barna krémmel. Hogyan tovább? OLDJA MEG MINDENKI A SAJÁT PROBLÉMÁjÁT AHOGY TUDJA! A két tarifa átállításból az egyik, a cégváltásbóladódik, UGYE!
mlábas 2006.04.08. 06:38:38 / # 12004
avatar
DE miért nem vonják be az engedélyt vagy foglalják le az autót.(látod az osztrákok megteszik,pedig ott is demoikrácia van).Az ötdik-tizedik után lennének nagy változások.
törölt felh. 2006.04.08. 05:39:11 / # 12000
avatar
Oké elismerem, rossz megfogalmazás volt, de akkor mi a megoldás, hiszen az engedélyt nem vonják be...már az is kérdés, hogy milyen engedélyt vonjanak be...?..

Sas882 2006.04.08. 03:51:19 / # 11999
avatar
amig neked, nekem az emlitett taxis, konkurencia, addig az adott cégnek üzleti partnert,aki hozza a bevételt. szóval?

Csumi 2006.04.08. 00:44:29 / # 12003
avatar
egyetértünk!..az ilyet nem lenne szabad hagyni ,hogy taxizzon, nem az a megoldás, hogy tovább rontsuk a mezítlábasok amúgy sem fényes nimbuszát....
mlábas 2006.04.07. 18:52:39 / # 12002
avatar
"c,Kütyüs,batyus kollégák eltávolítása a szakmából, mezítlábas megoldásba kényszeríteni." Álljon meg a menet!! Az ilyen "kollégák" csak maradjanak cégesek,ha a cég nem tudja a rendet betartatni velük, mezitlábasnak NEM kellenek!!! Ezek azok a megnyilvánulások ami miatt alig lehet cégen kivül megélni. A becsületes cégesek, a RABLÓ MEZÍTLÁBASOK !!! Igy az életben nem fogunk egy felé húzni.
törölt felh. 2006.04.07. 17:51:52 / # 12001
avatar
Mivel mennem kell ki dolgozni, így leírom, hogy szerintem mi a válasz. Cobretti válaszát hoznám részben segítségül. [b]minden olyan szerveződés, vagy akár egyén, aki egyben olyan hivatalos szervezet tagja (pl. Kamara, Fodesz) mely szervezetekkel a törvényalkotónak törvényi kötelezettsége az egyeztetés, véleményeztetés...és persze Mi magunk, a kint dolgozó taxisok. A nappalosoknak jó pihenést, az éjszakásoknak jó munkát!!!
törölt felh. 2006.04.07. 17:36:11 / # 11998
avatar
Akkor felteszem még egyszer a kérdést....: Tényleg, kiken múlik a mi sorsunk?
Sas882 2006.04.07. 17:33:21 / # 11997
avatar
ez szép és jó csak ha cégek nem támogatnak ebben az ügyben,akkor semmi értelme márpedig létszámstop nincs márpedig normális ellenörzés nincs márpedig a bünök nagyrésze megváltható márpedig a kedvezményeket, transzferek, holnaputáni fizetéseket nem a taxis találja ki. lehet álmodozni............
törölt felh. 2006.04.07. 17:25:14 / # 11996
avatar
A baj csak az benne, hogy amikor kidurrant az a nyálas gumi, mind a mi arcunkba fröccsent...
törölt felh. 2006.04.07. 17:24:41 / # 11995
avatar
Én ehhez nem értek, de nem is kell egy embernek mindenhez érteni. Ezért kell csapatban dolgozni!!! Ki ebben jó, ki abban, meg vagyunk mi ketten:-))
tomajer 2006.04.07. 17:18:14 / # 11994
Sőtmitöbb, csak egy felfújt Rákógumi:-( :-)
tomajer 2006.04.07. 17:16:14 / # 11993
Nincs mit folytatni. Ha ezeket megoldjuk, nagyjából rendben is a szakma. ui:Az egy százalék tudtommal csak a személyi jövedelemadóból ajánlható fel, ami viszont ugye magánügy. És van egy gyanúm, hogy sok minimálbérrel rendelkező cégtulaj, nem sokat ajánlhatna fel:-))) De persze ez csak vicc vót:-)))
törölt felh. 2006.04.07. 17:01:09 / # 11992
avatar
Akkor ez egy lufi volt csak...
törölt felh. 2006.04.07. 16:57:16 / # 11991
avatar
Tessék, úgyis választás van. Program. 1, Tegyünk először magunk között rendet a, Ne csak az időmérők, etikások feladata legyen cégen belül a kollégák, kocsik tisztaságára ügyelni. Legyen egy szégyen fal, akár itt a hallotaxin, akár cégen belül a faliújságokon. Szorítsuk vissza, vagy ki a szakmából azokat a kollégákat, akik miatt utast veszíthetünk, mert nem fürdik, mocskos az autója. b, Tegyük kötelezővé egy alapszintű szakmai angol nyelv elsajátítását. Legalább köszöni tudjunk, ezzel is megtisztelve az utasokat. c, Kütyüs, batyus kollégák eltávolítása a szakmából, mezítlábas megoldásba kényszeríteni. 2, Valamilyen szakszervezetet létrehozni, vagy a TFGSZ élére új vezetőt választani, és a választott vezetőt megbízni az érdekeink képviselésével. a, Ellenőrzés b, Létszám Stop c, Fix tarifa d, Drosztok felszabadítása, súlyt adni annak, hogy ott csak taxi állhat 3, Egy taxis alapítvány létrehozása, beteg, elhunyt kollégák, családjaik megsegítése. Hová folynak be a cégek adójuknak az 1% ??? Miért nem marad a szakmában? Miért nem a taxisokat segíti az az összeg? Urak, lehet folytatni
Oldalszám: 2