Témakörök > Hírek fórumai > Eddig tudtam kussolni A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
nazoli | 2013.07.14. 12:05:56 / # 117007 |
|
Bécsben is összeomlik, és URH-n forgalmaznak tovább.
Az összeomlást ne úgy értsd, hogy kikapcsol, nem működik, hanem a már egyszerűen nem talál szabad kocsit, és nem tudja értelmezni a helyzetet.
Előzmény: #117004 2013.07.14. 10:48:56 |
baupexim1 | 2013.07.14. 11:39:47 / # 117006 |
|
Gabi, szia
sőt, akikkel éjjel beszéltem, mondták is, hogy hétfőn be kell vinni 27500.- első részletet és még kell egy kicsi a tervhez...
a válaszom nem ismertetem itt, mert a törpe cenzor szívrohamot kap, amit nem vennék a szívemre:)))
Előzmény: #117000 nazoli 2013.07.14. 10:23:25 |
törölt felh. | 2013.07.14. 10:57:18 / # 117005 |
|
Figyelj kedves inzert!
Ne szarakodj mert megütöd a bokád!
Természetesen ha a címkiadó rendszer összedöl akkor összedöl.
Te ne akard a taxist a Fuvarszervezöhöz hasonlítani!
Csak nem képzeled, hogy azt a rengeteg pénzt, idöt, fátadtságot csak úgy kidobják az ablakon.
Igen.
Ha nekik úgy tetszik akkor urh-n fognak forgalmazni.
Ha nemtetszik akkor álj ki a drsztra mezitáb és boldogulj!
Láthatod, még a hiénakutya is megmondta, fuvarszervezö nélkül nincs boldgulás!!
:-)
Előzmény: #117004 2013.07.14. 10:48:56 |
törölt felh. | 2013.07.14. 10:48:56 / # 117004 |
|
Ha nekem összeomlik a kocsim lekopik a sárga szine, leáll a klímája akkor én is taxizhatok tovább?
költöi.
Tudom a választ. Nem.
Ha neki összeomlik forgalmazhat tovább??
Előzmény: #116999 nazoli 2013.07.14. 10:20:29 |
törölt felh. | 2013.07.14. 10:44:42 / # 117003 |
|
Benne van a pakliban, hogy neked van igazad.
:-)
Előzmény: #116998 hiénakutya 2013.07.14. 10:18:15 |
hiénakutya | 2013.07.14. 10:40:17 / # 117002 |
Ezeket a dolgokat elég régóta szajkózom és most már különösebb teendő nincs.
Futkoshattok három-négy kört is, a kávé lefőtt, tehát a végét nem kell kivárni.
A taxizásnak, mint életformának itt van a vége.
hatvanegy
Előzmény: #117001 nazoli 2013.07.14. 10:29:36 |
|
nazoli | 2013.07.14. 10:29:36 / # 117001 |
|
Hm... Van abban valami, amit mondasz.
Most menjünk ki, és a szövőgépekhez hasonlóan verjük szét a GPS-t?
Várjuk ki a - hát nem mondom, hogy a végét - de még egy kicsit.
Még futunk egy-két kört.
Előzmény: #116998 hiénakutya 2013.07.14. 10:18:15 |
nazoli | 2013.07.14. 10:23:25 / # 117000 |
|
Várgyá Roland!
A T4-nél már olvasták az általánost, hogy jövő héttől 40.000 befizet, oktatás, augusztus közepitől tesztelés, oszt az szeptember 1-jétől élesben.
Előzmény: #116992 baupexim1 2013.07.13. 20:03:35 |
nazoli | 2013.07.14. 10:20:29 / # 116999 |
|
Megmondom, mit csinál. Összeomlik, és URH-n adják ki a címeket. Ezt nem én találtam ki. Ahol ez működik, mindenhol így van.
Tudod mit? Bárcsak ez lenne a legnagyobb problémánk. Mindig ömlés, aztán összeomlik a GPS.
Előzmény: #116991 alelölülő 2013.07.13. 19:06:11 |
hiénakutya | 2013.07.14. 10:18:15 / # 116998 |
Jaj, Istenem!
A Lajtától nyugatra mindenhol drágább a rendelt taxi, minek következtében a piac feletti ellenőrzés nincs a fuvarszervezők kezében. A személyi feltételek is jellemzően szigorúbbak, tehát ott egy befektető nem tud tücsköt-bogarat ráengedni a piacra, és hiába támogatja meg technikával, ha a fuvarok többsége nem a technikán keresztül realizálódik.
Most bemutatom számodra a budapesti helyzetet, mert szemmel láthatóan nem ismered.
Budapesten a jelenlegi szabályozás szerint két éves jogosítvány, PÁV 2 (8.310 Ft), valamint egy egyhetes, 3, azaz három foglalkozásból álló (!) szaktanfolyam, a végén vizsgával (41.200 Ft) szükséges ahhoz, hogy valakiből taxi-gépkocsivezető lehessen.
Kell egy autó (minden bokorban kap), egy igazolvány (2500 Ft) és uzsgyi!
Már csak utas kell.
Hol van az utasok 90 %-a?
A fuvarszervezőknél.
Csakhogy a taxisok 90%-a is ott van, és a többségük megeszi reggelire a kezdő kollégát. Mire a kezdő felfogja, hogy a cím, ami elhangzott a rádión, százhúsz méterre van tőle, addigra már ki is adták, és a rutinos, aki fölvette, már oda is ért.
Hiába van nekem rengeteg pénzem, kiadó autóm, piacom, az embereim nem fogják tudni hozni a tervet, mert nem fognak tudni dolgozni a sok rutinos retektől.
Ez hosszú távon bosszantó lehet.
Segíthet a probléma orvoslásán a dropsztrendszer kialakítása, de a szutyok taxisoknak semmi se jó, ezért zúgolódnak miatta, nem állnak be, hisztiznek, ha elküldik őket valahova a halál faszára, és ugyanúgy fönn kell tartani hozzá a központot, diszpécserestül, ami tetemes költségvonzattal jár. A saját embereim előnyben részesítése is nehezebb, mert a többi előbb-utóbb levágja, hogy bizonyos fuvarok nem jönnek ki a csövön.
Nem az igazi.
Szerencsére itt van nekünk a modern technika! Ez megfosztja a rutinból fakadó előnytől a régieket, így a kezdők is labdába tudnak rúgni. Teljesen átláthatatlanná teszi a fuvarok ki- és elosztását. A diszpécserek fele fölöslegessé válik, egy nagyobb cégnél ez havi szinten milliós megtakarítást eredményezhet. A rendszer alkalmas az alkalmazottak nyomon követésére, ezáltal ellenőrzésére, de a beruházást most még a meglévő állománnyal lehet kifizettetni.
A kis cégeknek aránytalanul nagy megterhelést jelenthet a rövid határidővel előírt beruházás (megspékelve a kötelező vagyoni letéttel); elképzelhető, hogy a konkurencia egy részétől is meg lehet szabadulni; a hozzájuk eddig befizető taxisok kénytelenek lesznek a talpon maradó cégeknek fizetni, így azok sokkal kevésbé lesznek kénytelenek a taxis kedvében járni, mint valaha.
Jól látható, hogy a piac sajátosságai miatt az, ami a Lajtától nyugatra a taxisok kényelmesebb, hatékonyabb munkavégzését szolgálja, nálunk teljesen más hatás elérése érdekében, valamilyen nyomás hatására került a rendeletbe - persze, hogy túlterjeszkedés. Ennek haszonélvezői ti a büdös életben nem lesztek, mert a fogyasztói szokások egyik napról a másikra nem fognak megváltozni, és mivel a rendelt taxi továbbra sem lesz drágább az utcainál, a fuvarok döntő többsége továbbra is a fuvarszervezők kezén fog keresztül menni. A céges autó és a mezítlábas kocsi közti látványos megjelenésbeli különbség megszűnik, ez bizonytalanságot fog szülni az utasban, ami miatt nem nőni fog az utcai fuvarok aránya, hanem sokkal inkább csökkenni.
A költségeitek miatt egységnyi idő alatt magas pénzforgalmat kell majd produkálnotok, ez pedig, az elérhető tarifa mértéke miatt, csak fuvarszervezőn keresztül lesz lehetséges.
A vége inkább már Inzertnek szól.
Ez itt Magyarország.
A Lajtától keletre.
tizenkilenc
Előzmény: #116996 alelölülő 2013.07.14. 03:25:05 |
|
törölt felh. | 2013.07.14. 06:25:46 / # 116997 |
|
Na mégegyszer.
A fuvarközvetítöhöz nem kötelezö csatlakozni!!!!
Ha, nem teremt olyan feltételeket, ami jó a taxistának akkor nem csatlakzik a taxista.
|
alelölülő | 2013.07.14. 03:25:05 / # 116996 |
Ilyen rendszer működik a Lajtától nyugatra mindenhol. Lehet(ne) berzenkedni ellene, de elkerülhetetlen a bevezetése.
A lyoni takácsok is szétverték a szövőgépeket munkájukat féltve, de előbb-utóbb mégis bevezették őket.
Mondjuk az, hogy az állam jogot érez a kötelezővé tételére, az ugyanolyan túlterjeszkedés, mint az, hogy a szabadjelző ledes világítású legyen.
A fasz közük van hozzá, szerintem.
Előzmény: #116957 hiénakutya 2013.07.13. 23:48:48 |
|
hiénakutya | 2013.07.13. 23:48:48 / # 116957 |
De mondjuk rajtad azért csodálkozom.
Frankón itt ötleteltek, hogy hogyan lehetne az előnyötökre formálni ezt a GPS kurvaanyját?!
Tényleg azt hiszitek, hogy ez érdekel valakit?
A rendszernek két célja van.
1. Picsán lehessen rúgni egy csomó diszpécsert, ezáltal megtakarítva a munkabérüket.
2. Biztosítani, hogy a majdani innen-onnan verbuvált droidok ne kerüljenek hátrányba a profi taxisokkal szemben és be tudják vinni a leadót a tulajdonosnak.
Slussz.
negyvenhét
Előzmény: #116866 alelölülő 2013.07.13. 23:37:00 |
|
alelölülő | 2013.07.13. 23:37:00 / # 116866 |
Miért, másra számítottál?
Azok vagyunk.
Pont.
:-)
|
|
hiénakutya | 2013.07.13. 21:35:36 / # 116995 |
Gyerekek...
Igazi, setét taxisok vagytok.
kilencvenhét
|
|
Brian May | 2013.07.13. 20:48:19 / # 116994 |
|
Ezért kérdeztem, hogy tud -e valaki valami hasonló kész programot, mert ha nem, akkor mire esetleg ìrnak egyet, addigra éhenhalunk.
Előzmény: #116993 csogu 2013.07.13. 20:37:39 |
csogu | 2013.07.13. 20:37:39 / # 116993 |
2 év és akkor ez még egy optimista becslés.
Előzmény: #116992 baupexim1 2013.07.13. 20:03:35 |
|
baupexim1 | 2013.07.13. 20:03:35 / # 116992 |
|
és mindezt egybegyúrni, megírni, tesztelni, engedélyeztetni, eladni, beüzemelni, megtanítani kezelni a taxissal és diszpécserrel-telefonossal, szeptember 1.-ig :))
Előzmény: #116991 alelölülő 2013.07.13. 19:06:11 |
alelölülő | 2013.07.13. 19:06:11 / # 116991 |
Az is érdekes lehet, hogy mit csináljon a fuvarközvetítő rendszer, amikor "ömlés" van, és nem talál szabad kocsit.
Valahogy be kell táplálni a rendszerbe a kocsik szabaddá válásának helyét és idejét, vagy
ilyenkor a kocsikban folyamatosan meg kell jelenni egy listának, amelyik a kocsi pillanatnyi pozíciójához legközelebbi fuvarokat listázza, és amelyekből a taxis választhat visszaigazolva a címre érkezés idejét.
|
|
69 | 2013.07.13. 18:40:30 / # 116990 |
|
Már bent van! :)
Előzmény: #116989 csogu 2013.07.13. 18:33:20 |