Hozzászólások száma: 637
Ugrás a hírhez Oldalszám: 32
Témakörök > Droszt Híradó > AKIKTŐL BÚCSÚZUNK A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Tomcab 2010.08.31. 03:05:58 / # 116510
avatar
Őszinte részvétünk magam és minden Főtaxis kolléga nevében.
voros_anita 2010.08.30. 14:28:21 / # 116509
avatar
Fájó szívvel tudatjuk,hogy édesapánk,Vörös Sámuel Sándor 2010.08.23.án életének 53.évében elhunyt. A temetés időpontja:2010.09.08(szerda) 11óra 15kor a X.kerületi Újköz temetőben. Drága Emléke Szívünkben Él!!!

4 0 0 0 2010.08.30. 14:15:12 / # 116508
avatar
Részvétem Fiúk ! Édesapátokkal dolgoztam a Citynél. Nagyon tisztességes embernek ismertem . Megdöbbentett a hír .
turul 2010.08.30. 14:10:20 / # 116507
Jó kolléga volt. 6x6-nál ismertem meg.Hiányozni fog. Őszinte részvétem az egész családnak.
alelölülő 2010.08.30. 10:38:45 / # 116506
Őszinte részvétem édesapátok elvesztése miatt.
voros_anita 2010.08.30. 00:36:18 / # 116505
avatar
Kedves Kollégák! Mély fájdalommal közlöm mindenkivel,hogy édesapám,Vörös Sámuel Sándor (Samu) 2010.08.23.án elhunyt! Több mint 20évig taxizott,ez volt az élete! A citynél,és a 6*6nál 992-ként,a fötaxinál 876-ként,majd végül a taxi4-nél 759ként. A temetésről mindenkit értesítünk.ill többet megtudhatnak fiaitól,akik viszik tovább édesapjuk útját. ifj.Vörös Sándor taxi4 359-es kollega,és Vörös Gábor főtaxi 543-as kollega. Köszönjük mindenkinek!

gumiful 2010.04.13. 22:35:46 / # 116504
avatar
Nyugodj békében LIGET.

tomajer 2010.04.13. 17:03:59 / # 116503
City Taxi 29. általános [b]Tisztelt Kollégák! Mély fájdalommal tudatjuk Veletek, hogy Kiss Gábor (LIGET) City 841, a City Taxi vezetőségének tagja, 2010. április 13.-án, 55 éves korában, tragikus hirtelenséggel elhunyt. Temetése időpontjáról később értesítünk Benneteket. Budapest, 2010-04-13 Tisztelettel Vezetőség

gyula607 2010.04.07. 17:47:47 / # 116502
1978-80 között Cegléden együtt voltunk katonák,mondhatom elég jóba voltunk. Most belegondolva,eltelt 30év és csak integettünk egymásnak és néha a szokásos hogyvagyjólvagy. Érdekes ezt a fiatalkori képét is nézni,mert mikor láttam vigyorogva állapítottam meg hogy nem csak én öregszem.Pali is már jó ősz lett,már a vezetéshez is szemüveget hord. A családját is csak az iwiwröl képről ismerem,jól néznek ki együtt és valahogy a büszkeséget láttam a Palin: EZ AZ ÉN CSALÁDOM Biztos nagyon szerette Őket. Ez a múlt idő nem akar menni sehogyan sem. Pali Nyugodj Békében!

Dodi 2010.04.06. 17:07:39 / # 116501
avatar
Kiss Pál temetése 2010.április 14-én szerdán,9'45-kor lesz a Megyeri úti temetőben.

Dodi 2010.03.31. 19:27:58 / # 116499
avatar
Pali a Tele 5 taxinál és a Főtaxinál dolgozott. Hamvasztás utáni temetése a Megyeri úti temetőben lesz. Az időpontot később tudunk.

Dodi 2010.03.31. 19:20:43 / # 116495
avatar

Dodi 2010.03.29. 18:32:03 / # 116497
avatar
25-én, csütörtökön 54 éves korában elhunyt Kiss Pál a Főtaxi 1173-as Pali. Hosszú küzdelmet vívott a gyilkos kórral,amely végül legyőzte. Nyugodjon békében. Fáradt a tested, Nyomja a sírhalom, Tied a csend a nyugalom, Mienk a könny a fájdalom. Akartunk mi annyi jót és szépet, De a sors életünkben, Mindent összetépett.

tomajer 2010.03.10. 17:00:04 / # 116493
Most péntek? És Borsosberény??? Jajj..... megy valaki??? Én nem tudok...:-( Jó lenne néhány kép.
fradika 2010.03.10. 16:00:47 / # 116492

Bao 2010.03.10. 15:31:38 / # 116491
avatar
A csoguból is ilyen sztori lesz majd, remélhetőleg minél később... :)
tomajer 2010.03.10. 15:26:54 / # 116490
És most már együtt söröznek odafönt....
tomajer 2010.03.10. 15:22:00 / # 116489
Itt van egy ősrégi... ..... ..... Végezetül még egy aprócska történetet elmesélek, arról hogy vannak, akik szívből szeretik a mindenféle formájú szabadjelzőjüket! Ilyen kollégám volt hajdanában egy igen hosszú, fegyvernek látszó nem, tárgy de egy nagyszerű taxis, aki akár Winettunak az Apacsok nagy főnökének ezüsttel kivert winchestere is lehetett volna, úgy ki volt verve Ő is, olyan hosszú puska volt és hála Istennek még ma is az. Puska akkor még Volán Taxis volt és legnagyobb szeretetben spanoltak a Belgrád rakparton Gurgulával, aki Puskával ellentétben, igen rövid volt és legjobb tulajdonsága az volt, hogy nagyon hadart. Egész életét annak szentelte, hogy puskából gyomorbeteget csináljon. Sikerült neki. Hosszura nyúlt kollégánk minden este hatkor, mint éjszakás, már türelmetlenül várta a váltás idejét. Hóna alatt iratai, menetlevelei és egy igen értékes Sokol típusú zsebrádió, amit azért hurcolt magával, mert abban az időben még a Zsiguliknak nem volt tartozéka sem a Blaupunkt sem a CD. A többiről nem is beszélve. Ezt a kis Szovjet rádió csodát általában a vezető fülmagasságában, fogantyújával az ablakhoz rögzítettük. De ebben a történetben tovaris Szokolnak más volt a szerepe! Puska végre megnyugodott, miután feltűnt Gurgula kocsistól szabadjelzőstől. Halkan oda surrant Puska elé kvázi értésére adta, mit izgulsz te hosszú majom, hiszen itt vagyok. Kétségtelen, hogy ott volt. De Puskát mellbe vágta ez a pökhendi és egyáltalán nem kollegális hadarós magatartás. Na majd átnézem én az autót gondolta, ha harc hát legyen harc. Komótosan lerakta a földre, ami a hóna alatt szorongatott és elkezdte körbejárni a kocsit, mint macska a forró Mizzót. Gurgula rohadt rendes volt és kivételesen, gyönyörűen kitakarította a kocsit kívül - belül! Ekkor hősünk, utolsó szalmaszálként felnézett a szabadjelzőre és ott meglátta azt a muslicát, amit csak és kizárólag Hosszú Puska kissé vörös / sosem tudtam megfejteni, hogy mitől vörös? / sas szemei láthattak meg vagy a muslica máshonnan volt neki ismerős? Ez neked tiszta üvöltötte Puska!? És a nyomaték kedviért elkezdett ugrálni, páros lábbal egyre magasabbra, és magasabbra, mint Sjőberg a Svéd magasugró csoda, már majdnem elérte a szabadság szobrot, amikor az ellenség szőrös keze betette a lábát Pusinak, aki ettől elvesztette egyensúlyát, és mintegy két méterről egyenesen a minden taxis álmán a Sokol rádión landolt tele talppal. De Puska ekkor még tombolt, nem is hagyta abba az ugrálást, míg a műsorszóróból hamu nem lett. Puska az azóta eltelt harminc év alatt kissé, megnyugodott. lehiggadt. Igaz, hogy csak szakmai érdeklődésből, de az összes taxis céget bejárta. Diszpécserként, taxisként egyaránt, de valahogy mindig cserbenhagyta a szerencséje, vagy nem igazán értették meg, hogy Ő más magasságokban jár. És mindenhonnan elegánsan és emelt fővel távozott. Most végre megtalálta a nyugalmát és nem fogjátok elhinni, ahogy a bűnözők, visszatérnek a tett színhelyére Ő is visszatért, igaz nem bűnösként, de tiszta lappal és szemmel, amely már nem vörös. Leszokott róla. Mert kiderült, hogy bár már minden régi bűne elévült, de eltörpült amellett, hogy csak III/ III-as nem volt! Az viszont sohasem. Én voltam az összekötője, csak tudom. A foci csapatban, mielőtt rosszra gondolnál! Egyszer volt neki egy szabadjelzős története, de az is feledésbe merült. Az idő vasfoga megette. Történt ugyanis, hogy jó szüleihez ment volna látogatóba valahova a világ végire és pont ott a világ vége előtt, mit ad Isten, volt egy szakállas sorompó. Ráadásul az az ostoba bakter le is engedte, mert, hogy éppen akkor jött arra egy fapados, kézihajtány, vagy valami hasonló. Puska százhatvannal, ahogy kell átrongyolt a szakállas alatt! Konstatálva a tényt, igen fegyelmezetten, mint jó taxishoz illik, nem felejtette el kötelességét, úgy ahogy az elő volt írva, azonnal telefonált Acsádi Gyurinak, a főnökének, a Belgrádra, hogy helyszínelést kér, mert a szabadjelzője kicsit megsérült, Rendőri intézkedés is kellene, mert a szakállas nem ismeri el a vétkességét, tehát, ebből következően Acsinak ki kellet menni a helyszínre. Nem tudom, hogy kilométerben ez mit jelentett, de Gyurit nem a hosszú út fárasztotta le, hanem a kép, ami elé tárult a helyszínen, Gyuri átment a menetirány szerinti baloldalra. Gyalog! Miután az ellenőri kocsit a jobb oldalon hagyta. A Puska Taxiból, ahogy mondom Kabrió lett! Barátunk a megrázkódtatástól még nyúlt vagy húsz centit Igazándiból nem a kocsit sajnálta, mint mesélte népes hallgatóság előtt a Belgrád rakparton, hiszen nyár lévén kellemesen átfújta a szellő, ahogy haza felé tartott, de gondolj csak bele, ha lett volna szabadjelzője, tán még fuvart is vállalt volna. Ahogy én ismerem, és higgyétek el, én jól ismerem, vállalt volna! Most végre révbe ért. Teljesen ujj Igazgatója, UTTÖRŐ- becsület szavát adta, hagy rajta tartja a szemét, bármennyire is felfelé kell rá néznie. Úgy legyen. ... ..... Misibácsi
Bao 2010.03.10. 14:58:21 / # 116488
avatar
Zöldfülű voltam, akkor ő is kétezres volt, 98-ban. Nagypolszkival nyomta, atom rádiója volt. Csak a benzin mutatót nem figyelte nagyon. Felvette a Nagyvárad térről a Thököly elejét 5-el és útközben elfogyott a benzine. Ez annyira bennem maradt.. Meg jólelkű is volt, egyszer adott rase papírt az integetőn, aztán levert... Gondolom sok ilyen sztori van... :)
tomajer 2010.03.10. 14:55:40 / # 116487
fradika, ha tudsz infót a temetéséről, szívesen vennénk.
Oldalszám: 32