Hozzászólások száma: 439
Ugrás a hírhez Oldalszám: 22
Témakörök > Hírek fórumai > Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
forest95 2009.03.29. 14:52:16 / # 111336
avatar
Az utas érdeke, hogy taxizzon, a taxis érdeke, hogy fuvarozzon, a cég érdeke, hogy minnél több fuvart kiközvetítsen. Ha feleslegesen várok sok-sok percet az utasra, akkor mindenki érdeke sérül. Az utas nem utazik, a taxis a drága idejét pazarolja, a cég nem tud sok fuvart kiközvetíteni, mert a taxis még az előző megrendelőre vár, és it mindjárt zárul is a kör: a következő sietős utas azért nem kap taxit, mert nincs szabad autó. Már hallom is Horváth Csaba szavait: nem tudjuk kiszolgálni a megrendelőket! Fel kell venni még ötven taxist! Na ettől hullik a hajam! Megoldás: azonnali óraindítás, hogy a megrendelő megtanulja, hogy azonnal ott a taxi. Az alapja, hogy a telefonos nem mond időt a megrendelőnek! És a címenkénti, azaz teljesítmény arányos tagdíj fizetés. Nem a létszámot kell növelni, hanem a kiadott fuvarok számát, ha bevételt akar növelni a tulaj.
Rocktaxi 2009.03.29. 14:51:06 / # 111333
... és ebből a közvetítésből jobban élnek mint mi!!! :-((
csogu 2009.03.29. 14:46:11 / # 111332
Meg kéne érteni végre a fuvarszervezőknek, hogy ők bizony csak közvetítők a megrendelők és a nekik fizető taxisok között. Hogy ezen milyen jót nevettem:-DDDDDDDD

forest95 2009.03.29. 14:44:15 / # 111334
avatar
Meg kéne érteni végre a fuvarszervezőknek, hogy ők bizony csak közvetítők a megrendelők és a nekik fizető taxisok között. Mert ugye az utasok nem fizetnek a szolgáltatásért a fuvarszervezőnek, tehát a fuvarszervező nem szolgáltat az utas felé. Kicsit túlértékeli a szerepüket a fuvarszervezők. A taxis nem alkalmazottja a fuvarszervezőnek, tehát nem értem milyen jogon határoz meg bizonyos dolgokat. Ha rendesen működne a rendszer, akkor úgy működne, hogy a taxis el akarja adni a szolgáltatását az utasnak és erre felkéri a fuvarközvetítőt a két fél közötti kapcsolat létrehozására. Ezért kapcsolatonként kéne fizetni bizonyos fix összeget. Extraként felkéri a közvetítőt bizonyos marketing tevékenységekre, amiért szintén hajlandó lenne fizetni egy bizonyos fix összeget. És ezzel végére is értünk a dolognak! Minden más csak a fuvarközvetítők saját túlértékeléséből fakad. Na ezeket kéne megszüntetni, helyretenni a dolgokat úgy, hogy senki ne szenvedjen anyagilag károsodást. Ezért kellene érdeket egyeztetni. Ez most úgy néz ki, hogy mi taxisok elmondtuk a mi elképzelésünket és érdekeinket. Erre a TFTSZ reagált, hogy ezek kivitelezhetetlenek. Bizonyos nickek hozzászólásai arra engednek következtetni, hogy cégvezetők is olvassák és hozzá is szólnak a témához. De egyelőre részükről javaslat még nem hangzott el. Kiváncsian várjuk a javaslataikat.

Rocktaxi 2009.03.29. 14:38:52 / # 111330
De! Pont ezeket tartjuk szem előtt! Ezért nem látunk az orrunknál tovább!! :-(( A fejlődés az lesz, hogy majd mi adunk jattot, mert beült a "kedves"! :-( Habár a kedvezményekkel már régen mi adunk jattot!
csogu 2009.03.29. 14:25:39 / # 111329
Utasérdek, cégérdek...hogy nektek semmi sem elég:-))
forest95 2009.03.29. 14:07:45 / # 111328
avatar
Annyira erőltetett ez a magyarázkodás. Nem kell az utasnak semmit sem mondani, csak azt, hogy köszönjük a rendelést, küldjük a taxit. Pont! A taxi megálla címen és indul a taxióra. A taxis nem fog reklamálni, mert ketyeg az óra, és neki jó. Az utas az első két alkalomnál kikerekedett szemmel fogja nézni az órát, hogy mennyit mutat mikor beszáll, aztán a harmadik alkalommal már ő fogja várni kint az utcán a taxiját, mert nem akar ráfizetni. Ezt a tanulékonyságot mi sem bizonyítja jobban, mint az ominózus szigeti lejáró esete. Csak kellett hozzá, hogy egy két taxist keményen megbüntessenek. Aztán miután egyik cég sem küldött autót a szigeti lejáróba, gyorsan megtanulták, hogy ha taxikázni akarnak ki kell sétálni a híd valamelyik végére. Még szakadó esőben is. És még a nagyon VIP törzsutasnak is. És láss csodát! A Gazdasági Verseny Hivatal sem kezdeményezett eljárást egyetlen cég ellen sem, pedig nagyon egyszerre lett bevezetve! Szóval a hozzáálláson kéne egy kicsit változtatni. A taxiszolgáltatás akkor kezdődik, amikor az üzlet megköttetik. Ez pedig a telefonálással kezdődik, és a rendelés leadásával az üzlet meg is köttetett. A kedvezmény az, hogy a számlázás csak a taxi megérkezésekor indul. Ingyen áll ki a taxi!
tomajer 2009.03.29. 12:55:29 / # 111327
Szépjóreggelt. Ne haragudj rám, de én itt megint a nemakarásnak...kezdetű mondatot érzem:-( Az első, és határozott kérés: Ne mondj időt! Ha nem kérdez, ne mondj. Köszönjük a rendelést, küldöm az autót. Mi ezen a nehéz? Mi az akadálya? Ha kérdez, akkor tessen felemelni fejet, kicsit figyelni mi zajlik. Amikor egy perccel tornázunk, akkor..... ugye nem nehéz? Csak akarni kell. Ez legyen az alap, ez legyen a szabályzatban. Akkor féltse a hátsóját, ha nem így csinálja! "Hamvában halt az öt perc után órát indítunk elméletetek, mert kivitelezhetetlen, persze álmodozni lehet még róla attól..." Ezt nem is értem. ..... olvasom, olvasom, és nem értem, hogy miből vontad le ezt a következtetést:-) Ki beszélt most itt öt percről? Mi azonnali óraindításról beszéltünk. Azonnal, ahogy megállt az autó a ház előtt. De persze az öt perc is ugyanígy működne, csak rengeteg fölösleges vitára adna okot. Honnan is mérjük ugye? Mert én a címfelvételtől szeretném!!! Az számomra mérhető, etikás, időmérő számára mérhető, központ számára mérhető, és biztos kevesebb, mint amennyi az utas elköszönése a központtól. Ez ugye az öttel vett címeknél már meg is valósítaná, az azonnali óraindítást. Végeredmény: Ez is több lenne mint a semmi. Pláne, ha az első kéréssel párosítva alkalmazzuk. [i]" Amúgy meg nem a telefonosra fog bereklamálni, hanem szegény kollegára, ezt is tudhatnád..."[/i] Legalább a nagypályások, kicsit meg lesznek szorongatva:-) Ha időben van a kolléga, nem is kell a csövön rákérdezni, csípőből kell mondanod a kedvesnek azt az időt, amivel felvette. (persze ha belefér a forgalmazásba, nem baj, ha megkérdezed) És akkor a zárszó: "Az a hozzá állás egy taxi témakörrel foglalkozó vezető honlaptól,főleg a főszerkesztőtől miszerint a diszpécserek úgy állnak hozzá a munkához hogy "munkája lesz vele már megint a telefonosnak...inkább szíjjon a büdös taxisa" számomra elfogadhatatlan és elkeserítő is egyben.Ez egy csapat munka, ha tetszik ha nem....és a diszpécser központ a kint dolgozó "büdös taxisa" egymásra vannak utalva, ha tetszik, ha nem..." Itt kicsit bajban vagyok, mert ugyi nem tudom ki vagy, nem tudom, hogy van-e okom, jogom, neked szegezni a kritikát?!? De: Akár hiszed akár nem, én egy taxis vagyok a sok közül. Egy olyan taxis, aki már pár céget, és pár telefonközpontot megjárt. Azt fogalmazom meg, amit itt kint az utcán mi érzünk. És ez nem az, hogy egy csapatban játszunk! :-( Mi itt kint legalábbis nagyon sokszor nem így érezzük. Ha ezt nem tudod elfogadni, akkor tégy ellene! De ne a taxisokon kezdd! :-) Természetesen ez általánosítás, és vannak nagyon jó, diszpécserek, és nagyon jó telefonosok is.... biztos, habár ugye ezt nem mi halljuk. Sz'al akinek nem inge...:-)))))
ata8 2009.03.29. 07:36:46 / # 111325
avatar
Sajnos a BENT ülők nem érzékelik azt, amit a gépész mondjuk a Rákóczin a buszsávban, vagy az Üllőin, vagy stb. Onnan Nem érzik, hogy ha kitúrnak egy szűk utcából, akkor még vissza jutni is gond lehet. Sajnos.TISZTELET NÉHÁNY KIVÉTELNEK.
dorong 2009.03.29. 04:57:31 / # 111324
avatar
Komolyan nem értelek de tényleg...nem érted miről beszélek.Pedig állítólag jársz szerényen központokban.Üljél be pár napra itt ott és majd meglátod mi a szép óra indítási elméleteteknek a kivitelezhetőségi esélyei.Vagy elég ha csak öt percet mondasz egy mamut 1 elé, és írogasd hány kollega reklamál ennek ellenére hogy nincs meg a "kedves". Ne csak a "hátsókat" szemléld hanem a gyakorlati oldalát is nézd a dolgoknak :)) Hamvában halt az öt perc után órát indítunk elméletetek, mert kivitelezhetetlen, persze álmodozni lehet még róla attól... Amúgy meg nem a telefonosra fog bereklamálni, hanem szegény kollegára, ezt is tudhatnád...Meg azt is hogy bent nem a popójukat meresztik bent.Az a hozzá állás egy taxi témakörrel foglalkozó vezető honlaptól,főleg a főszerkesztőtől miszerint a diszpécserek úgy állnak hozzá a munkához hogy "munkája lesz vele már megint a telefonosnak...inkább szíjjon a büdös taxisa" számomra elfogadhatatlan és elkeserítő is egyben.Ez egy csapat munka, ha tetszik ha nem....és a diszpécser központ a kint dolgozó "büdös taxisa" egymásra vannak utalva, ha tetszik, ha nem...
Neduddgi 2009.03.28. 22:16:08 / # 111323
avatar
Igen. Erre gondoltam. Nem is kéne az azonnali óraindítás, ha végre azt csinálnák amiért fizetjük őket. Hajtanák elénk az utasokat.
tomajer 2009.03.28. 21:42:57 / # 111322
Nem érdekel a telefonos hátsója!!! / Nnajó, ez így ebben a formában nem fedi teljesen a valóságot...;-) Mondjuk nem mindegyiké érdekel, és nem abból a szempontból:-)/ Úgy kell alakítani a szabályokat, hogy ne az legyen az érdeke, hogy engem szivasson..."biztos ami biztos" :-(
tomajer 2009.03.28. 21:37:45 / # 111321
Köszönöm. Ui: Ricsivel meg nem foglalkozz. Azéé tarccsuk, hogy kavarja...:-)
tomajer 2009.03.28. 21:34:53 / # 111320
Erről beszéltem...jajj mi lesz, ha reklamál... munkája lesz vele már megint a telefonosnak...inkább szíjjon a büdös taxisa, hét nyolc percet a címen, amíg letalál a kedves, az nem neki meló. Sőt, biztos ami biztos a taxistának is megtilccsuk, hogy tíz percen belül zaklatni merjen!!! :-(
tomajer 2009.03.28. 21:30:50 / # 111319
Most ti következtek neeem? :-)
tomajer 2009.03.28. 21:28:48 / # 111318
De holnap reggel ő is szeretne gyógyszert venni a beteg gyermekének:-(
tomajer 2009.03.28. 21:26:41 / # 111317
A Surányi nem volt egy kiabálós, de ezért nagyon üvöltözött, amikor meglátta az autómon! :-)
Bbetyár 2009.03.28. 21:13:56 / # 111316
csogu 2009.03.28. 21:00:14 / # 111315
Igen, ott tartunk, hogy a taxis az, aki a saját érdekében nem tesz semmit, hanem attól várja a megváltást, akivel alapból érdekellentéte van. Mert a taxis ilyen okos...:-))
tomajer 2009.03.28. 20:42:39 / # 111314
Óóó dehogyisss! Itt mindenki fixtarifa párti!!! Csak nem akkor, nem úgy, és nem annyit. :-)
Oldalszám: 22