Témakörök > Hírek fórumai > Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
bemondó | 2009.03.29. 17:46:34 / # 111373 |
|
Soha!:)
Most indulunk pálinkakostolóra:))
|
utolsó senki | 2009.03.29. 17:42:51 / # 111372 |
|
Halló,jössz meló?
Előzmény: #111371 bemondó 2009.03.29. 17:36:18 |
bemondó | 2009.03.29. 17:36:18 / # 111371 |
|
Higyjétek el, én a magam részéről megteszek mindent, hogy könnyebb legyen mindenkinek, de főleg a taxisnak, hisz én is az volnék...
Türelem és empátia, ez a két kulcsszó, és ahogy a központban dolgozóktól, úgy a taxisoktól sem látom mindig ezt a hozzáállást. Mert különbözőek vagyunk, és nagyon nehéz összehangolni mindent.
Ismerek olyan központost, akinek csak nyűg az utas, a taxis, meg általában az egész világ. Nem oda való, mégsem teszik ki a szűrét, mert kevesen vagyunk.
És ismerek olyan taxist, aki a címfelvétel után már csavar is a reklamára, hogy hívd vissza az utast, hogy ott ő nem tud megállni, és különben is nem is oda szokta kérni, és miért nincs már itt....
Sokszor igen nagy erőfeszítést igényel nyugodtnak maradni ilyen kényes szituációkban, mert nem éreztedheted, hogy tele a zsákod az emberrel, és ez vonatkozik az utasra is.
Egyszer minden taxist beültetnék a reklamára, meg a relefon mellé egy fél órára, mondjuk szombat éjjel 1-kor. És persze az utast is a bal egybe, és elküldeném mondjuk a Lujza utcai borozóba a vendégért...
|
dorong | 2009.03.29. 17:32:26 / # 111326 |
|
Ezt én is mondhatnám amikor utas reklamál a kollegára :)
Az utas teljesen mindegy mit mond, mindig neki lesz igaza.
|
tomajer | 2009.03.29. 17:29:38 / # 111370 |
Csak azt az apróságot felejtitek el, hogy mi is beszélgetünk a kedves utasokkal:-)
Előzmény: #111339 dorong 2009.03.29. 17:28:14 |
|
dorong | 2009.03.29. 17:28:14 / # 111339 |
|
Arról hogy kint biztos az megy, míg "nem szól az urh" :)) hogy tuti csak tízeket mondanak.És nincs meló, és már rég felvehettem volna a következő címet, vagy tudnám mire nyomhatnék ha a kedves lejött volna és tudnám merre végzünk.Tudom én ám mi a "dorong" oda kint .))
Előzmény: #111338 tomajer 2009.03.29. 17:23:55 |
tomajer | 2009.03.29. 17:23:55 / # 111338 |
Innentől kezdve minden rendben.
Ha ti nem tizet mondotok, ott ahol nem tíz, akkor miről beszélgetünk?:-)
Előzmény: #111337 dorong 2009.03.29. 17:20:11 |
|
dorong | 2009.03.29. 17:20:11 / # 111337 |
|
Na jó, lehet 85% :) De bemondónak akkor is igaza van.Ha nem mondasz időt azt reklamálja, ha mondasz és azon túl van azt reklamálja.
Én csapatról azért beszélek, mert soha senki a környezetemben nem mondott olyat az utasnak, olyan helyre hogy tíz, ahol tudja hogy nem tíz.
S én (még) hiszek abban hogy a diszpécser két irányba szolgáltat, a taxisok felé, és a megrendelő felé.
Persze lehet ez hiba.
|
tomajer | 2009.03.29. 17:17:50 / # 111369 |
Hiányosak az infók....milyen nap, milyen napszak?
Azt nem kérdezem melyik cég:-)
De szerintem 6ker kolléga pontosan fogja vágni, nálatok oda mikor mennyit kell...:-)
Előzmény: #111366 bemondó 2009.03.29. 17:14:44 |
|
dorong | 2009.03.29. 17:17:03 / # 111368 |
|
Ez jó érv lehetne, ha nem olyan morálú országban élnénk, ahol (szinte) mindenki azt nézi hol járhatna jobban.
Vagy ahol ötméterenként olajat találsz.
De sajnos ez nem az az ország.
Előzmény: #111365 tomajer 2009.03.29. 17:14:08 |
tomajer | 2009.03.29. 17:16:38 / # 111367 |
Nanana...az a 90% kicsit tulzás:-)
De itt már tényleg arról van szó, hogy egy pillanatig sem akarjátok megérteni mit szeretnénk elmondani nektek, kérni tőletek:-(
Csak azt érteném, akkor minek is beszéltek itt "egy csapatról" meg ilyesmikről?
Előzmény: #111364 dorong 2009.03.29. 17:13:34 |
|
bemondó | 2009.03.29. 17:14:44 / # 111366 |
|
Tomi!
-Kérek egy taxit az oktogonra, mennyi idő?
-Oktogonhoz hová pontosan?
-A Burger elé, mennyi idő?
Igen, és milyen néven?
Kovács, de mennyi idő?
............
A kipontozott részt fejezd be Te!:))
Előzmény: #111363 tomajer 2009.03.29. 17:12:17 |
tomajer | 2009.03.29. 17:14:08 / # 111365 |
Ti nem értitek, hogy az utast, mi...ti kényeztettük el, és szoktattuk rá, hogy bármit megtehet! :-(
Ugyanígy vissza is lehet szoktatni, ha elkérjük az árát.
Előzmény: #111362 dorong 2009.03.29. 17:10:42 |
|
dorong | 2009.03.29. 17:13:34 / # 111364 |
|
Nem.
Jön a kérdés 90%-ban...mennyi időőőőőő?
Előzmény: #111363 tomajer 2009.03.29. 17:12:17 |
tomajer | 2009.03.29. 17:12:17 / # 111363 |
[b][font size=4]SEMENNYIT!
Köszönjük a rendelést, küldjük az autót.[/font] Pont.[/b]
Nem megvalósítható?
Előzmény: #111360 bemondó 2009.03.29. 17:04:30 |
|
dorong | 2009.03.29. 17:10:42 / # 111362 |
|
:)))
Teljesen mindegy..ha az ötöt szokják meg, majd akkor az lesz a sok :) Nem érti hogy a megrendelő nem sült galamb aki alkalmazkodik a tányérhoz.Ezért nem érti az öt-tíz percet.
Ellenpéldát meg mi is tudnánk hozni. De mint említettem már ( amire nem reagáltáltak persze :] ) ez egy csapatmunka.Nem egymás szurkálásával kéne tölteni az időt, attól nem lesz több pénze senkinek sem...
Előzmény: #111360 bemondó 2009.03.29. 17:04:30 |
tomajer | 2009.03.29. 17:10:03 / # 111361 |
Igen. Tamás Miki is ezt kérdezte: Most mennyiről is vitatkozunk? 100-200.- forintokról?
Igen. Ilyen kicsinyesek vagyunk. Nekünk ez a fuvaronkénti 100-200.- forint, napi ezer, havi 30 000.- forint bizony pénz.
Ricsi barátom egyszer "tudományosan" kiszámolta, hogy öt év alatt egy középkategóriás autó.
Háát, lehet hogy kicsinyesek vagyunk:-)
De mint mondám akkor is, -ez nem forintosítható.
Sokkal inkább az a járulékos hatás a lényeg, hogy ha odaérek, ott fog állni az utca szélén, és már csüccsen is befele!
Pár hét, hónap, és mindenki jól járt. Telefonos, diszpécser, taxis.
Hisz szinte nullára redukálódik a reklamáció.
Vagyis megfordul, és nem neked kell kifele telefonálni, hanem a kedves fog reklamálni, hogy hol vagyunk. Mármint az a néhány, ahol nem vagyunk ott öt percen belül.
Előzmény: #111359 dorong 2009.03.29. 17:03:04 |
|
bemondó | 2009.03.29. 17:04:30 / # 111360 |
|
:DDD
OK, de akkor mennyit mondjunk?:))
Előzmény: #111358 tomajer 2009.03.29. 16:58:21 |
dorong | 2009.03.29. 17:03:04 / # 111359 |
|
Én, nem azt mondtam hogy nem kellene tenni valamit, csak azt, hogy ezt nem ( lehet kivitelezni ).
Mert lássunk tisztán miről is van szó.Adott x százer fuvar/hó/taxis kicsiny fővárosunkban.
És az jött ki, hogy ezek alapján a taxis nem jön ki, vagy nem elég a bevétele.
Értem én hogy plusz bevételt kell(ene) produkálni,csak épp nem az ötperc után órát indítasz-ból fogod szerintem ezt megtenni.
Szerintem.
Előzmény: #111341 tomajer 2009.03.29. 15:09:26 |
tomajer | 2009.03.29. 16:58:21 / # 111358 |
Ha időre kéri, előke nem???
Persze ezért van, hogy a második pontban az extra szolgáltatások díjáról beszéltünk, amibe az előrendelés is beletartozik:-)
De tényleg nem egy ilyen eset a probléma. Ha tudjuk mikor jön, könyebb a várakozás. Netán, ha grízes a hely, akkor addig nem kell ott feszengenem...
Sz'al a példád...szerintem egyértelműen előkeként kezelendő A feladat, hogy pontosítsd vele, mikor is szándékozik kijönni, és azt közöld velem.
[b]A mi bajunk nem ez.
Hanem amikor hasraütve tizet mondotok....!
És ne mond hogy nem, mert ezer ellenpéldát tudunk:-([/b]
Előzmény: #111357 bemondó 2009.03.29. 16:50:45 |