Név
Becenév madár
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Ilyenek vagyunk!?

Hozzáadva: 2006.12.11 13:28

*dézé* nyomott egy transzfer OFF-ot, vagy egy 25% állandó kedvezményeset? -Netán beléfolytották a szót? -Elvették a tollát? -Körmöst kapott? -"Háá akkó meg mivvann vazze!"

Téma: Fáradt gőz...(aranyköpések)

Hozzáadva: 2006.12.11 13:17

Ha nem érdekel hol vagy, nem tévedhetsz el.

Téma: Ilyenek vagyunk!?

Hozzáadva: 2006.12.06 14:06

Kedves *dézé* nekem is lemaradt sok minden, mert első, hosszabb írásom levágta e tudós program, így két részletben sem olyan, mint az első volt. A transzferekről még annyit, ezzel is csak a becsületes taxisok bevételét csökkentitek -habár Nektek minden tudásotokkal (DUDÁSOTOKKAL) növelni kellene azt-, ha valaki nem becsületes, korrekt, előbb-utóbb kiesik minden cégtől, tehát ma már meg lehet bízni a társasághoz szerződött emberkékben (remélem ezt nem akarod megcáfolni). Akkor meg minek a rossz transzfer? CSAK AZÉRT? Ha olcsóbb órával, akkor meg nem kérjük? Úgy emlékszem az APEH-is úgy rendelkezik, hogy óra BEKAPCS.-fuvarvégén KIKAPCS. közben semmi cicó, csak fizet, és annyi. A fuvarszervező cégek, ha megfelelően fejlődni képesek a TAXISOK érdekében, és nem ellenük, akkor lehetnek barátaink, de most még olyanok, mint a többi levevős ellenség, semmit nem akarnak adni, néha szószerint(már megégésre sem)csak KASZÁL, de azt nagyon.

Téma: Ilyenek vagyunk!?

Hozzáadva: 2006.12.06 13:03

Kedves *dézé*, a lényeget elhallgatod: -Miért emelkednek a tagdíjak többszörösével évente, mint a tarifák? Bár erre is volt régen megállapodás - ezeket, amik nem jók a cégeknek hamar elfelejtitek-,miszerint tagdíj, azonos mértékben és csak akkor emelkedhet, mint a tarifa. A folyamatos "elvonások" abban az időben alakultak ki, amikor -becslések szerint- 20-22-ezer taxis volt B.P.-en. Káosz volt, rablás, visszaélések. Most rend, fegyelem,korrektség az uralkodó. Így KÉRJÜK MI IS AZT AMI JOGOSAN JÁR, kiállások, éjszaka, ünnepnap, csomagdíj(mint Európában) A piacra való hivatkozás csak SÖTÉTÍTÉS, ha 2huf-ért lehet termelni egy almát az igazi piacon nem adják oda 1huf-ért. Ugyanúgy, mint a benzint, a gázt, olajat, áramot, vizet, hőt, alkatrészt stb. És nehogy az mondja már meg mi mennyi, akinek ellenérdekeltsége van az én vállalkozásommal szemben; a fuvarszervező. Nektek az a jó, hogyha minél olcsóbb a taxi, nő a statisztika. Ha kibukik valaki, majd születik helyette új- gondoljátok. Jó lenne, ha a havi alapdíjak összege lenne a tagdíj, akkor nálatok is mozdulna valami, lenne egy kis verseny. Az már nevetséges, amikor a cégnek uszkve 400 huf bétele van egy fuvarból, a taxisnak meg 400 huf vesztesége -néha. A "piacon" inkább azt nem értik, és azt kérdezik: Karácsony, Szilveszter, éjjel,ugyanannyi, és ingyen kiállás? -Ez miért éri meg? -Útcáról miért drágább, mikor az a legegyszerűbb? A büntetésekről: - Ne feledd, Te és cimboráid nem vagytok hatóság. Ha úgy tették vola fel a kérdést a City- taxinál büntetés, vagy jutalom, gondolom Ők is a jutalomrendszerre szavaztak volna. Most itt azonban leírom Nektek,nem kell mindíg büntetni, néha jobb a jutalmazás, célravezetőbb. -Nézzetek utána, (talán a Gogle-ban benne van) hiszen Ti értünk vagytok, és MI megérdemeljük...

Téma: Te miért és hogyan sztrájkolnál?

Hozzáadva: 2006.12.04 16:59

Most "véletlenül" jót írtál csogu. De hol van az ún. taxis szakszervezet, aki kifejthetné meghatározó véleményét e témakörben... Elmondhatná még, hogy mit tett érdekünkben fennállása óta, vagy csak le lett nyúlva ez a pozició is, mint annyi más, jutalmul pedig kis segítség és egy fuvarszervező cég dukált (?).

Téma: Fáradt gőz...(aranyköpések)

Hozzáadva: 2006.12.04 09:53

A magas beosztásban trónoló hülyék hasonlatosak a hegytetőn tanyázó emberhez; mindent kicsinek látnak, és őket is kicsinek látják lentről.

Téma: Ilyenek vagyunk!?

Hozzáadva: 2006.12.04 09:28

Gondolom *dézé* azzal is tisztában van, hogy a taxis vállalkozások terhei is hasonló arányban nőttek az évek folyamán, mint a társaságoké, viszont az ő áraik csak töredékében követik a tagdíjak, és egyéb költségek alakulását. Ezért a fuvarszervező társaságok felelősek, mivel a reális szint alatt tartják a taxitarifákat, kizsákmányoltatva ezzel azokat az embereket, akik az ő jólétüket biztosítják. Ez csak egy érv a sok közül, amiért érdemes lenne összefognunk már végre, mert nem az állammal van nekünk a legnagyobb problémánk, hanem a tisztelt fuvarszervező társaságokkal, akik már minden létező negatívummal ellehetlenítik a "normális" (elvárható) bevételhez jutásunkat.Pl. -kiállási díj megszüntetése, -előrendelési díj megszüntetése, -azonnali óraindítás megszüntetése, -csomagdíj elmaradása, -olcsó, rossz transzferárak, -büntetések, fenyegetettségérzet, sressz, -nem üzleti partnerként való viselkedés (királykodás), ellenőrizhetetlen fuvarkiadás. stb.,stb,. Nem lenne gond a tagdíjak mértékével, ha a mi bevételünk is követte volna emelkedési rátáját, és nem vennének le még pluszként(néhány cégnél)pl. LETÉT(???) gyanánt. Ma egy taxisnak minimum napi 40.000huf-körüli bevétel kellene, hogy "rendesen" éljen,új eszközre győjtsön, és adózzon.

Téma: Fáradt gőz...(aranyköpések)

Hozzáadva: 2006.11.27 06:45

Ne rágódj azon, mit tartanak felőled a többiek. Leköti őket azon való rágódásuk, hogy te mit tartasz felőlük.

Téma: Vicceskedjünk!

Hozzáadva: 2006.11.25 14:44

Nálam csakis a /dibidabi/ működik, tehát ezt kell küldeni a nagy góréknak!!!!!!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2006.11.25 09:03

Mindenütt ez megy csipetke, ezeket a bűzös borzokat kellene már elhajtani a taxizás környékéről is, akkor valamit lehetne kezdeni... Egyenlőre csak a sötétség uralkodik a taxis "szakmában".