Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.03.04 17:51
Továbbra is az a véleményem, hogy sokan úgy akarnak 300-400 ft-os tarifákkal járni, hogy közben minden más marad a régiben.
Ennek a lehetősége szerintem már évekkel ezelőtt elúszott, biztos rosszul hangzik, de érdemi változáshoz le kell tenni valamit azt asztalra, legalább valami jól kinéző tervet.
Ha ez nem sikerül, akkor felesleges is álmodozni, lehet járni 150 ft al továbbra is, ami egyedül csak az utasoknak jó.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.23 10:57
Szia
lehet rosszul informált vagyok, pl. cégautó ügyben, de ha jól tudom, aki fővállalkozó, az most nem fizet, aki másodállásban űzi a taxit, az igen, akkor ez hogy van?
Ha a létszámcsökkentés a cél, valahol meg kell találni az eszközöket.
A 8 óra az alkalmazottakra vonatkozik, vállalkozóra nem.
Minden dilemma, de csak úgy lehet elérni valamit, ha letesztek valamit az asztalra vagy legalább hiteles személyek megigérik.
A jelenlegi helyzet nektek rossz, a másik oldalnak min. közömbös, azt kell felmutatni, ha jól megy vállalkozás, akkor több jut a közösbe is, amig ez nem történik szerintem lesz@rják mi van a taxisokkal.
Apuka:
nem fikázok, eszemben sincs, sokáig imádtam taxizni, de rájöttem, hogy jelenlegi formájában teljesen müködésképtelen az egész, ezért vagyok híve a gyökeres változtatásoknak, annak ellenére, hogy engem egy része hátrányosan érintene, az biztos:)
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.23 09:58
Szia!
Elöször is, azt veszem ki a szavaidból, hogy nagyon bizonytalan vagy, nincs határozott elképzelésed, s ráadásul állandóan attól rettegsz, hogy kicsesznek veled, illetve a taxisokkal.
Elárulom , ez már folyamatban van, tehát nincs mitől félni, ha meg igen, akkor nem is akarod a változást, csak a szokásos hangoskodás, bocs, ha megsértettelek.
Tárgyalni, a jelenlegi status quo-t megváltoztani csak úgy lehet, ha határozott elképzelések vannak, illetve le tudsz vagy letudtok olyasmit tenni az asztalra, ami a másik félnek is megfelel.
Mire gondolok?
- áfás lesz a taxi
- vállaljátok az un. cégautó adót, olyan formában, hogy aki fővállalkozó az fizet x összeget/hó, aki nem, az 3x összeg/hó
- társas vállkozás esetén, ahol alkalmazottak vannak ott full 8 órás bejelentés és 8 órás munkaidő, ennek szigorú betartása
- elsőre 10 évnél fiatalabb autó
(ezt majd lehet finomitani)
- belső szakmai ellenörzés, aki megbukik, azt szankciónálni, végső esetben eltiltani a szakma gyakorlásától
- szakmásitás, ami az előbbi előtörténete
elsőre ennyi, ha ezek megvannak, akkor lehet kérni a másik felet, jelen esetben a fővárosi vezetést, a tarifa kérdés gyors megoldásra, ami nem más mint a fix tarifa.
Annyit még, hogy a fuvarszervező cégeket teljesen kizárnám a folyamatból, hiszen ők nem taxisok, s nem is taxivállalatok.
Nyilvánvalóan akik a leirtak nem tudják teljesiteni, azoktól könnyes búcsút kell venni, ez van, nem lehet úgy kezes mosni, hogy száraz maradjon a kezed.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.23 05:56
Hello
sajnos, ha nem a radikális megoldást választjátok - csak ötleteim vannak, mik azok - akkor nem sokra mentek.
Itt egyesek úgy szeretnének megoldást találni, hogy szinte mindenkinek jó legyen, de ilyen nincs, s erre törekedni csak felesleges energia és időpazarlás.
Drasztikus változásra van szükség, amolyan sokkterápára, létszám a fő prioritás, utánna jöhet a tarifa, aztán a többi.
Téma: A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás!
Hozzáadva: 2011.01.31 16:57
nyilvánvaló, hogy egy ilyen helyzetben, csak egy drasztikus elemeket tartalmazó - sokakat sértő - rendelkezés tehetne rendet.
de mint tudjuk ez kevesek érdeke, s nincs is olyan szervezet - taxis szervezet - ami ezt keresztül tudná vinni.
igy marad a jelenlegi helyzet:(
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.01.04 22:49
"Hónapokon át lobbiztál azok ellen a
kollégák ellen,akik nem luxuskategóriás autóval
dolgoztak,hogy ne tudjanak "csókosabb fuvarokat"
felvenni. Az általad hozott címekre ledumáltad
a megrendelővel,hogy kizárólag téged hívjanak. "
szerintem erre azért nyomós oka volt
nem értem, ha nem vagy az érintettek közül valaki, akkor miért zavar, ha valaki veszi a fáradságot, s bepereli azokat, akik lenyúlták a taxisok pénzét, ill. még mindig nyúlják mindenféle kamu jogcimeken.
Téma: Taxis vs. Kutas...
Hozzáadva: 2010.12.05 14:17
kártyával fizetek, igy még visszaadnod sem kell
köszi
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2010.10.29 22:31
soha senkit nem fogtak meg ilyennel, csak ment róla a duma, engem is megvádoltak ezzel anno, de nem érdekelt.
ha volt is, gondolom olyanaoknak, aki egy helyről dolgoztak, másképpen hogyan?
Téma: PentaTaxi
Hozzáadva: 2010.10.29 22:09
sok sikert, csak tényleg legyen a Tiétek, ne egy ujabb kft, s azért jól nézzétek meg kiket vesztek fel, több szempontból is fontos dolog.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2010.10.29 21:41
ez a saját átjátszó dumát mindig el lehet sütni?
fel vannak húzva a rádiók, ennyi, a régebben kicsit macerás volt, most ahogy láttam kivülről lehet valamilyen porton keresztül az összeset állitani, szerintem még szerelő sem kell hozzá.
A rutinos kollégáknak úgyis olyan van, amit sosem lehet megtalálni, ez van, meg a nagypálya, szerintem a tele5 nek nem is ujdonság ez, ahogy irta valaki, ők már benne vannak egy ideje.
"akinél gusztustalanabb rádióval az elmúlt 11 évben senki sem dolgozott a T5-ben"
kiváncsi lennék kire gondolt a posztoló:)