Hozzászólások száma: 165
Ugrás a hírhez Oldalszám: 9
Témakörök > Hírek fórumai > A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
vacka 2013.01.28. 20:36:09 / # 29514
avatar
Kedves Gábor, így könnyebben megtalálod.

Csaholó 2012.05.27. 07:56:58 / # 29513
avatar
Oké!! Nem polizunk többet!!!!
atuska 2012.05.24. 19:49:13 / # 29512
avatar
Mit láttam ma?Ez költséghatékony vállalkozás

tomajer 2012.05.24. 10:24:49 / # 29511
Szerintem tökéletesen szétválasztható a dolog politikai vetülete, (pláne a személyeskedő) és a szakmai. Mostantól minden politikai hozzászólást moderálok, a nem politikai topicokból. Azt hittem elég, ha kérem....
Csaholó 2012.05.24. 07:31:35 / # 29510
avatar
Tudom!! Nem akarok a NAV-nak tanácsokat adni!! Úgy értettem hogy akinek nem megy hagyja abba,ez ugyan az mint-aki hülye haljon meg-című kifejezés!!! Apám anno azt mondta nem azért születtünk,hogy másokat eltartsunk,saját magadért dolgozz fiacskám!!De nem tudok mert mások zsebét kell tömnöm,te meg lehordassz hogy másik topicba tartozik! Ok és okozat!!! Nem politizálok,de csak miattuk veszteséges a TAXI!!!!!!!!!!!!
Csaholó 2012.05.24. 07:14:16 / # 29509
avatar
Hány ember is kell egy párt létre hozásához???? Biztos össze tudnánk hozni a létszámot az állami támogatásért,finansziroznánk magunkat belőle!!!! A baj ott kezdődne ki legyen a főnök,én nem vállalom,csak a tagságot!!
202 2012.05.20. 10:58:22 / # 29508
avatar
Esetleg azt számolta már valaki, hogy a városban lecsökkent gépkocsi forgalom miatt minket milyen kár ért az utóbbi 3 esztendőben? Hét km es úton 10 perccel lettünk gyorsabbak. Ez nappalban 500 ft utanként. Van olyan, mint egy jégverés a gazdáknak!

202 2012.05.20. 10:53:07 / # 29507
avatar
A baj az, hogy egymásnak okoztuk és valóban, Tamás sokan nem tudnak számolni. Úgy basztatok ki az ablakon egy új kocsi árát a szotyisodással,hogy most jöttetek rá, mekkora tanulópénzt kell fizetni érte. Nincs az a pénzintézet aki meghitelezne 800-1500 autót nekünk. Vagy van ? Tamás,egy 1000 darabos tenderre azért kérhetnénk árat ! Majd az állam megtámogatja vagy ad egy 6 MILLIÁRDOS állami garanciát !

tomajer 2012.05.20. 09:45:57 / # 29506
Mindenkinek veszteséget okoz... legfeljebb páran nem tudnak számolni:-(
Csaholó 2012.05.20. 08:23:04 / # 29505
avatar
Az konkrét hogy költséges,de mégis mennyien űzzük,ez az érdekes!!!! Lehetne kérni hogy akinek veszteséget okoz fejezze be,hogy aki tud az tudjon!!!!!???????

Csaholó 2012.05.17. 07:24:14 / # 29504
avatar
Bocsika! Mi az hogy taxis cég????? Úgy tudom fuvarszervező írodák vannak,de ő nem taxis,még egyenlőre!! Tehát ha mi nem fizetnénk be,vagy nem vennénk fel az urh-n kiadott címet,nélkülünk nem tudna teljesiteni mert nem taxi,hanem íroda!!!! Viszont az utasok,csápolnának mint szilveszterkor,mert lássuk be,szükség van ránk!!!
tomajer 2012.05.17. 06:28:32 / # 29503

valcsi 2012.05.16. 21:31:15 / # 29502
avatar
Egy szimpatikus fiatalember szeretné elolvasni a cikket, így könnyeben megtalálja. (Remélem, azért bele-bele olvasgat a többi írásba is)

lolkabolka 2011.02.17. 13:32:40 / # 29501
avatar
Ez amit itt leírsz kedves Taxi9 csak a droidtartóknak jó! Tudod egy autó=kis haszon, 1000 autó=1000xkis haszon=1xnagy haszon.
Taxi9 2011.02.17. 10:17:46 / # 29500
avatar
Szia , Úgy nem nehéz ajánlatott tenni, hogy SE AUTÓJA , SE GKV.ALKALMAZOTJA sincs ! De az is igaz , hogy nem tart stukkert senki fejéhez ! Fizess amig bírsz , ha gondolkodni nincs időd , mert szól a rádió és megy a bót ! Nem lesz jó vége , azt mondta a Viktor, hogy Magyarországon mindenkinek adót kell fizetni, aki ezt nem teszi, attól BEHAJTJÁK !
Taxi9 2011.02.17. 10:06:41 / # 29499
avatar
Talán kérdezzük meg a 180 alatt járó taxisokat ! Miként tudják kifizetni a havi kiadásaikat ? Amig ez a szakma , arról szól , hogy 100.000 Ft bevételből 300.000 tud elkölteni valaki és még ma is szabadlábon van , addig csak nyeljenek a többiek! Talán túl vonzó ez a szakma ! Lehet , hogy a bekerülési feltételek előnyösebbek , mint máshol ? Talán , ha valóban letétben kellene lennie egy bizonyos összegnek ! Mondjuk vállalkozásonként egy autó , 1 milla 20 autó - 20 milla, stb. ..... Maradna vagy 50% akinek lenne kedve tovább taxikázni ? A másik: Ha egy kufárnak 100 címe van , akkor az 100 autóra kevés.
mezitlábas1 2011.02.17. 09:38:18 / # 29498
avatar
Most olvastam"Nehéz helyzetben a taxiscegek"cimű írást. Ezt a helyzetet ami a multikkal kialakult maguknak köszönhetik! Kik kapják ma M-országon a legnagyobb kedvezményt a tarifákbol? A Marika néni szegény aki taxival megy haza a korházból műtét után?!!! NEM!!!!! A MOCSKOS MULTIK akik kizsákmányolják a bennszülötteket akik nekik dolgoznak éhbérért, a beszállítóikat(lásd TESCO STB)és a taxisokat is a cégvezetők aszisztálásával!! Megversenyeztetik a taxis cégeket akik egymás alá igerve a taxis vállalkozók kontójára szar tarifáért elvállalják a munkát. A multik csak ugy fizetik ki aszámlát ahogy a többi beszállítót 90 napos határidővel.
tomajer 2011.02.15. 22:16:16 / # 29497
Háát valljuk be... nem ezt vártuk! :-( Nehéz helyzetben a taxicégek ----------------------------------------------------- Itt az eredeti: Minden oldalról szorongatják a taxicégeket A taxisok szerint a kiélezett verseny miatt 10 évvel ezelőtti az árszínvonal Budapesten, miközben a benzinárak az egekben járnak. A nyomott árak ellenére egyre kevesebb ember taxizik, és a céges megrendelésekben sincs köszönet, mert a fuvarok ára jelentős késéssel folyik be, és ez rontja a likviditást. Az Opten adatai szerint szaporodnak ugyan a taxis cégek, de nagy az ágazatban a rotáció. Súlyos következményekkel járt a fővárosi taxis szakmára az árcsökkentési trend, amely másfél éve kezdődött, állítja Horváth Csaba, a 2010 őszén két cég összeolvadásával létrejött Rádió Tele5 Taxi Holding Kft. vezetője. Több taxitársaság ugyanis minden korábbinál alacsonyabb (150–160 forintos) kilométerdíjjal hirdette meg szolgáltatását, amelyet hamarosan a többi cég is kénytelen volt követni. „Ezek 10 évvel ezelőtti árak, miközben a benzin egyre drágább" – mondja a cégvezető. Budapestet mindig is taxis túlkínálat jellemezte, így a kereslet csökkenése erős lefelé tartó árspirált indított el. A zsugorodó családi költségvetések mellett a taxizásról való lemondás az egyik első megtakarítás, amit elhatároznak az emberek - vázolja a helyzetet Kádár László, a Taxi Fuvarszervező Társaságok Szövetségének elnökségi tagja. Ez érzékenyen érinti a taxisokat, mert a magánszemélyek szállítása adja a fuvarok 70 százalékát, és ez a biztos piac azért is, mert itt mindig azonnal fizet az ügyfél. A forgalom 30 százalékát kitevő céges fuvaroknak ugyanis egyre nagyobb részét utólag, egy összegben rendezik a megrendelők, és ez likviditási nehézségeket okoz a fuvarozóknak. A taxisok által „hitelezett fuvarnak" hívott szerződéses munkákat az éles verseny miatt csak alacsony árakkal, és hosszú, 60-90 napos fizetési határidőkkel lehet elnyerni. Az általában tenderen elnyert megbízást a gépkocsivezetők teljesítik a hónap során, majd a hónap végén a taxitársaság kiszámlázza a felgyűlt fuvardíjat. A gépkocsivezető szempontjából már itt összegyűlik 1-30 nap késedelem, ehhez jön még a számlázástól számított fizetési határidő, a görgetett kintlévőséget pedig sokszor sem a taxis, sem a taxitársaság nem viseli el, így egyre több piaci szereplő kerül nehéz helyzetbe. Ilyen körülmények között az elnyert munka öröme nem tart sokáig, a végeredmény a késve kifizetett taxisok dühe, vagy jogi eljárás. Tovább rontja a fuvarozók helyzetét, hogy a fővárosi taxisok 70 százaléka lízingelt gépjárművel dolgozik, a hitelek döntő többsége pedig svájci frank alapú, azaz az elmúlt években jelentősen megemelkedett a törlesztés. Ha a tulajdonos nem fizetni a részleteket, hamar elveszti egyetlen megélhetési forrását, ha pedig törleszt, akkor nem tudja időben lecserélni az autóját, vagy kigazdálkodni a szükséges javításokat, végül mindenképpen rajta csattan az ostor. [i] Az Opten céginformációs szolgáltató adatai szerint január végén 866 taxicég működött az országban, 57-tel több, mint egy évvel korábban, vagyis a cégadatok látszólag nem támasztják alá az ágazat nehéz helyzetét. Ágazati szakértők szerint ez azonban csak a felszín, a szaporodó cégek éppen azt mutatják, hogy egyre több fuvarozó csalódik a taxitársaságokban és próbál függetlenként megélni a piacon. Ráadásul ebben a szakmában gyakori, hogy a márkanév, és a bejáratott fuvarok megőrzése érdekében magát a taxitársaságot nem döntik be, de a tulajdonosok tönkremennek, a cég pedig alacsony áron gazdát cserél. Ezt a vélekedést alátámasztják a részletes adatok is. Az elmúlt 12 hónapban 40 taxis céget töröltek a cégnyilvántartásból és 97 új alakult, és mindkét adat jelentős növekedést mutat, vagyis a cégek szaporodása magas lecserélődési hányad mellett megy végbe. Ugyancsak az ágazat problémáira utalnak a felszámolási adatok is, az elmúlt 12 hónapban 45 felszámolás indult az ágazatban, ez 12-vel több, mint egy évvel korábban.[/i]

törölt felh. 2011.02.15. 20:27:55 / # 29496
avatar
Ha lenne tisztességes fuvarszervező akkor visszaírna a malévnak, hogy a viteldíjj jelző által mutatotott összeg a fizetendő. Ha estleg a malév írásban rögzíti mennyiért fog adni repjegyet nekünk kedvezményesen akkor kezdjük meg a tárgyalást a kedvezményekről. de hozzáteszem mi nem akarunk repülni de ők szeretnének taxizni. Tehát mindenki sok szeretettel várja a megrendeléseket. Felsorolnám a telefonszámokat és jó utazást kívánnék. Valószinü a legjobb taxit hívnák. :)
Apuka 2011.02.15. 07:53:59 / # 29495
Lemaradtam valamiről? mi az, hogy: A felsorolt díjtételek az áfát és 15 perces alapdíjat tartalmazzák új tarifa elem van az óránkban? 15 perces alapdíj? most dobtam egy hátast megint!
Oldalszám: 9