Felhasználó hozzászólásai
Téma: Ilyenek vagyunk!?
Hozzáadva: 2006.12.02 12:35
talán továbblépést jelentene, ha a tarifa másképpen állna össze, relative magas alapdij, jelen esetben mondjuk 1000ft, s a 240-250 km dij.
Igy elkerülendő lehetne, hogy egy fuvar ne legyen rentábilis, mert az már nonszensz.
Ennek a kiküszöbölése lenne az egyik legsürgetőbb feladat, ez ami közvetlenül érinti a munkánkat, ne legyen az, hogy hétvégén a II. kerületből oránként 2x 1000 ft ért levisznek a Mummutba, illetve legyen, csak nem ennyiért.
Kamara
ez egy baromi jó dolog, lenne, ha a kamara képes lenne valami kézzelfoghatót is nyujtani a tagoknak.
Mire gondolok?
Autócserénél csak a Kamarához kéne bemenni, oda érkezni az összes papir, ami szükséges, ezeknek az árát pedig átutalással rendezhetné a taxis.
dézé által felvázolt dolgokra, ti. hogy nincs pénze bizonyos köröknek a taxira, én ezt nagyon sajnálom, de akinek nincs pénze, az ne használja, én sem vacsorázom a Gundelban.
Nem az én vállalkozásom gondja, hogy az embereknek legyen pénze, az én gondom, hogy rentábilisan, sőt profitot termelve müködtessem a vállalkozást, különben minek vállalkozzak?
Amit a hosszabb hangvételű irásában irt, azzal egyetértek, erre szoktam azt irni, a munkakörülmények romlása.
Az emlitett Létszám - Tarifa - Droszt dolog talán azon a kerékkötésen bukik meg, hogy a egyes piaci szereplők csak együtt képzelik el, ennek elintézését, holott lehet, külön külön, rövid határidővel müködne.
Érthető ezen szereplők hozzáállása, hiszen vannak,akiknek a jelenlegi helyzet a legjobb.
Téma: Poker-imádó taxisok
Hozzáadva: 2006.12.01 12:09
http://onlinepoker.hu/
6-8 vannak egy asztalnál, mindig csak egy nyer, egy körben - kivéve azonos lapoknál, akkor megoszlik a nyeremény - természetesen lehet vesziteni is, az emlitett nyeremény a cél, amikor összejön, akkor befejezem.
Van amikor vesztek, ez benne van.
Át kell ülni vagy kicsit pihenni.
Téma: Poker-imádó taxisok
Hozzáadva: 2006.12.01 04:01
napi 20 usd profit, ennyi a terv, otthon ülve, nyugodtan, 2-3 óra alatt, de max. 4.
nincs forgalom, nincsenek hülye, idióta autósok, s nem kell rohanni sehova.
ki lehet probálni, 20 dollárt nem nehéz összeszedi, még az 1 dolláros asztaloknál sem.
S a hó végén lehet számolni.
ma csak 14 volt ugyan, mert én marha abbahygatm és kimentem taxizni, ill. olvasni.
szomoru
Téma: Ilyenek vagyunk!?
Hozzáadva: 2006.12.01 03:55
ha rég normális árakon dolgoznánk, amit leirtál, abból sok nem lenne igaz.
Téma: Ősszel drágul a taxi?
Hozzáadva: 2006.11.23 13:01
egy a lényeg, mielőtt egymást legyilkoljátok
az arányok.
csak össze kell hasonlitani, mondjuk a 10 évvel ez előtti költségtényezőket és az árainkat, a mai árakkal és költségtényezőkkel.
S ha részletesen vesszük, mindjárt kiugranak a különbségek.
Palinak, annyiban igazuk van, ha érdemben hozzá akarsz szolni, akkor taxiz egy kicsit, lehet megváltozna a véleményed.
Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /
Hozzáadva: 2006.11.22 12:54
a Tele 5 nél mindig "szűk" volt a város.
Érdekes én ilyen nyilatkozatokkal nenm találkoztam, a hétvége katasztrófális volt,
800-1000 ft fuvarokból nem lehet megélni, rohangáltam összevissza, pénzem meg sehol, igy aztán hazamentem, mikor megtorpant.
Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /
Hozzáadva: 2006.11.21 12:06
csak nekem megy szarul, vagy tényleg igy visszaestünk?
csumi, Te is éjszaka tolod, szerinted?
Téma: Ősszel drágul a taxi?
Hozzáadva: 2006.11.18 15:46
igen, azért vannak egyesek több éve egy egy cégnél
a Zona speciális esett ne vedd ide.
S azt honnan tudja a taxis, hogy egy cégnél mennyi cim van, sehonnan, de nem is érdekli, engem nem az érdekel mennyi cim van, hanem hogy nekem mennyi és milyen jut, illetve milyet tudok felvenni.
Majdnem felesleges céget váltani, a feltételek ua. szinte mindenütt, van némi eltérés a tagdijjakban, ez minimális, s van ahol a diszkrimináció nem olyan nagy, ennyi.
Az alternativa szinte nulla, ebbe jött a zona, ahol ugyan alacsonyak az árak, de képes mást kinálni, aki eddig is a reptéren dekkolt, az biztos megprobálja, neki mindegy, aki megunta a cimekre való rohangálást, időmérést az i átnyergel, természetesen találkozik a negativumokkal is, de majd eldönti tetszik e neki.
Igazából a cégek semmi pluszt nem tudnak nyujtani, csak a kényszer miatt vannak sokan cégeknél,s ezt jól tudod.
Téma: Ősszel drágul a taxi?
Hozzáadva: 2006.11.18 15:01
amig nem érdekük, addig nincs semmilyen együttműködés, a pénz igy is megvan, a cég nem érdekelt abban, hogy Te mennyit keresel, igazából közvetlenül abban sem, hogy mennyi fuvarod van.
Amig ez nem változik, marad a status quo, ami csak az egyik félnek jó.
Csak fizess a lehetőségért, konkrétum szinte semmi. Eléggé egyoldalu dolog, mondhatni az erőfölénnyel való visszaélés, s a diszkriminációról ne is beszéljünk.
Persze semmi sem kötelező.
Téma: Ősszel drágul a taxi?
Hozzáadva: 2006.11.18 13:34
költségek között szerepelnie kell a taxis, vagy a vállalkozó fizetésének is.
- müködési költségek
- bérköltségek + járulékok
- amortizációs költségek
- céltartalék
csak röviden a forrás oldal, s tényleg nagyon 1x en.