Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Most hizlalják a máját egy kicsit a taxisgyűlölő gyökereknek is.1100 töltő pont, de a taxisok nem használhatják...kész röhej. Kb. mint cartmen vidamparkja ami nem fogad látogatókat.Az elektromos autózás lényegi eleme, hogy töltési igény esetén az aktuális helyzetedhez képest minél közelebb és gyorsabban oldhasd meg a töltést (infrastruktúra). Ez fokozottan igaz a taxis szolgáltatásban, hiszen itt nem csak egy napi 10-100 kilométeres ingázást kell megoldani, ami ugye egy éjszakai otthoni töltéssel megoldható. Viccesen néz majd ki a sok üres töltő, miközben a taxisok feleslegesen herdálják el a megmaradt kilowattokat, hogy pl. csepelre (greentaxit) ki hajtsanak tölteni a villanyszart. Tomajer általánosságban rendkívül optimista, pedig az évtizedes tapasztalat a pesszimistákat igazolja . :-)Más...ha leveszem a tetőről a szabadjelzot mielőtt beállok a töltőre, leszopják a ....?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2017.02.09 20:34

Vigyázat! A napi.hu-n megjelent cikkek nyomokban igazságot tartalmazhatnak!
http://index.hu/gazdasag/2017/02/07/hatalmasat_kaszaltak_a_taxisok_az_uber_kitiltasaval/
Ezt olvassátok, sokkal jobb! Spoiler veszely : A cikkben nem említik azt az indexes alapvetést, miszerint az uber nem vett el fuvart a taxisoktól. 
Nem lehet áttérni, hiszen ha 1x beüzemeltetted onnantól kötelező a használata. Már persze számlázhatsz online, de csak akkor ha az utas számlát kér tőled... ha nem kér akkor megy a online szutyokból a nyugta. Ez nem alternatíva nekünk. Minden egyes útról számlát kéne adnod, ezt a NAV-nál is úgy értékelik, hogy életszerűtlen. Nem várhatod el az összes utasodtól, hogy a célállomásnál megadják az adataikat neked, márpedig e nélkül nem tudsz eleget tenni a számla- és nyugtaadási kötelezettségednek. A számla csak akkor tekinthető szabályosan kitöltöttnek ha a vevő neve és címe is szerepel rajta, ezek pedig nem lehetnek fiktívek. Ha kiszáll az utas a királyban és utána körbe veszik az autót és kiderül, hogy nem lett kiállítva számla a vevő vagy a vevővel kapcsolatba hozható cég nevére akkor bukta van. Aztán ha ezt a kutya se fogja ellenőrizni akkor azok jártak jól akik nem vettek online kasszát! :-) Ez jó altarnatíva az autószerelőknek pl., de nekünk reálisan nem jó. 

Téma: Taxisok közelharca a sorszámért

Hozzáadva: 2017.02.06 11:17

Ugy látszik más időpontban jártunk a visegradiban, mert én ilyet nem tapasztaltam. Akar igy - akar ugy, felháborító a történet. Időpontot foglalni telefonon egyébként nem lehet csak ha "jókor" telefonálsz. De azzal sincs megoldva semmi, hiszen pénteken mar csak a jövő hét utánra adnának időpontot. A legjobb ha kiállod a sorszámot magadnak, azt naponta többször is osztanak kisebb mennyiségben. Persze nagy a tolakodás a pultnál. Ha szerencséd van reggel nyolctól zárásáig elintézed a történetet. 

Téma: Taxisok közelharca a sorszámért

Hozzáadva: 2017.02.05 23:51

Amennyire én hallottam nem a sárga rendszámok körül forog a nagy okosság és az ügyintézési időt sem ezzel foglalják le. A P rendszámok ügyintézése miatt van a torlódás és arra felé van az okosság is....kinek ismerős, hogy lehet kapni 150-200e körül p rendszámot amivel "azt csinálsz amit akarsz"? Nehány csipet-csapat intézi az ügyeket non-stop a visegradiban és ahogy megfigyeltem szó sincs arról, hogy soron kívül kapnának sorszámokat. Egyszerűen kiseggelik ill. kilábalják. Csak hát vannak nyolcan és fejenként kaphatnak 2 sorszámot. Az 16 és lehet hogy reggel kiosztanak összesen annyit. Viszont ezek egyre idegesebbek mert kevés ügyet tudnak elintézni, nem ugy megy mint régen. Ezért az ordítózás a személyzettel. 

Téma: Taxisok közelharca a sorszámért

Hozzáadva: 2017.02.05 11:09

Sajnos a saját bőrömön tapasztaltam a blogban leírtakat. Horror állapotok uralkodnak. Az egy dolog, hogy nem lehet előre tudni, hogy 1 nap vagy egy hónap alatt tudod elintézni a dolgodat, de a sorrendiséget sem képesek biztosítani. Ami az egyiknek egy délután az a másiknak egy hét szívás. Érdemes lenne minden taxisnak kipróbálnia az ügyintézés gördülékenységét a visegrádi utcában. Egyenes  következtetést lehet levonni belőle arra vonatkozólag, hogy mennyire is vagyunk megbecsült tagjai a társadalomnak a hatalom részéről. Az nem kifogás, hogy nyomorult három munkahelyet nem tudnak betölteni letszemhiany miatt. Nettó szadizmus amit elkövetnek a ügyfelekkel szemben. Természetesen van felelőse ennek, remelem mihamarabb menesztik.
Az elhízás nem a jólét jele! Máskülönben az már régen rossz, ha mások együttérzésére kell apellálni, nem tipikusan a győztesek taktikája. Nem azért akarunk változást mert fillérszemű koldusok vagyunk akiket lenéznek és elhúznak a fuvarszervezők, hanem azért mert ez és ez az érdekünk és vagyunk olyan erősek, hogy meg is harcoljunk ezekért! Az első lépés a saját tábor megnyerése lenne. Minél nagyobb ez a tábor, annál nagyobb felhatalmazást ad. Egy ezer fős vonulás a képviselet zászlóival egyértelművé tenné ki mögött áll tömeg, és ki az aki droidtartóból lett önjelölt (ön)érdekképviselő. Jó ötlet volt videót készíteni, de ez nem profi anyag.
Én tovább bírtam! A taktikám, hogy nem egyszerre hanem részletekben igyexem túlélni.Mitől lenne jobb ha a fővárost megkerülve, közvetlenül állami felügyelet ala kerülne a fővárosi taxis piac?Remélem nem azon az alapon, hogy a fővárossal nem sikerült jo alku pozíciót felvenni, mivel ebből egyáltalán nem következik, hogy utóbbival szemben jobb esélyekkel indulnánk...:-) Abból hogy a lézer János (ugy tesz mintha) nem szereti a Tarlóst még nem következik, hogy számunkra ez a fordulat  kedvező lenne. 

Ezt már olvastátok? Nagyon jó kis tanulmány a témában, szokatlanul pártatlan és alapos.  

Szabályozóalku szabadpiaci környezetben: a budapesti taxipiac