Felhasználó hozzászólásai
Hozzáadva: 2018.01.26 18:10
Azért remelem nem szomorkodik, hogy kirúgtak innen..:-)
Hozzáadva: 2018.01.26 01:36
Ubereztel a Budapest taxi előtt? Ha igen, milyen uber után taxisnak lenni?
Hozzáadva: 2018.01.26 00:32
Annyira nem nehéz. Megnézed a forgalmadat és azt, hogy mennyit fizettel a fuvarszervezesert. Ezt összehasonlítod a "hagyományos" mosóporral. Mi van ha nem fizeted/vallod be az áfát?honnan tudja a nav, hogy neked számláz a taxify? Különös tekintettel arra, ha katas vagy, hiszen annak nem kell kiadásairól nyilvántartást vezetnie.
Hozzáadva: 2018.01.25 22:09
...Valamiért nem érdeke...:-) mint ahogy az sincs terítéken, hogy taxi óra helyett lehessen GPS alapon viteldíjat megállapítani online...:-) aztán csak halllom, hogy sikerül még okosságokra bukkanni egyesek taxi órája körül. 20 éve négy kereken egy helyben
Hozzáadva: 2018.01.25 21:59
Nem csodálkozom hogy jobb mint a Budapest taxi..sok jót én sem hallottam róla. Többet keresel,de többet is kell fizetni....akkor gondolom az egyenleg pozitív :-) Az a gond, hogy a 15% az nettó. Az bruttó ~19%. Ez kb. 2x annyiba kerül mint máshol, "hagyományos" fuvar szervezőknél, cserébe legalább forgalom aranyos. Mindezt azok után, hogy évekig azt kommunikáltak a GPS alapú fuvar szervező(uber), hogy azért olcsóbbak mert kevesebb a fuvarszervezes költsége. Most akkor olcsóbb vagy dragabb?:-)))
Gondolom sok az utas, nagyon jó a megítélése a cégnek az internet (alja) népe körében. Olyan uberes stílusban nyomják, szaros a segge ? majd a sofőr kinyalja...
Hozzáadva: 2018.01.25 21:44
Jó a rendszer, nekem is tetszik csak aljas gazemberek vezetik. Más régiókban uber-módra működik azaz fehér rendszámos autókkal csináljak. Az szerintem mindenkinek tetszene ahogy működik a címosztása, de abból még nem következik az aljas lehúzás. Miért mennek ingyen a Nagyvárad térig? Ennyi pénzt fuvarszervezésért eddig senki nem fizetett, legfeljebb az uberesek... Ami az ÁFA határt illeti az nem a Tállai asztala hanem a penzugyminiszteriumé, de állítólag már kértek engedélyt az EU-tól az alanyi mentesség értékének emelésére. Ami azt illeti, ez nem különösebben érdeke a költségvetésnek:-)Az ÁFA határt nem azért kene megemelni, hogy a taxify gond nélkül rabolhasson egyre többet a sofőrök jövedelméből.
Hozzáadva: 2018.01.25 20:57
Jól tolják a marketinget! 15% a taxify lehúzása, de az apró betűs részből kiderül, hogy ez inkább 25% (+ÁFA). Úgy tesznek mintha költségoldalon nem lenne teljesen mindegy számukra, hogy 100 taxisnak szerveznek atlagban 50 fuvart fejenként, vagy 50-nek 100-at.
Ez a cég az uber másolata minden vonatkozásban. Arra élezi magát, hogy tönkre tegye a sofőröket.
Ha jól megy a bolt gondolom emelkedik 25-ről 30%-ra...nehogy már ingyen csináljak!
Hozzáadva: 2018.01.25 20:50
Ennél a taxifynál nem jobb ha inkább egyből 200-al nekihajtasz a betonoszlopnak? Talán kéne alapítanunk egy olyan társaságot ami megeléxik a mesés profittal (10%) a semmiért. :-)
Hozzáadva: 2018.01.23 13:05
Mi van ha elutasítod a címeket? Írtad, hogy 50%-os voltál...van valami retorzió ha arrra játszol, hogy inkább beülőst vinnél? Nem gondolod, hogy a bruttó 30% szabályos rablás a részükről? Hogyan éri ez meg taxisként? A dorszton azért csak-csak lehet beszélgetni két taxifájosnak azért, vagy az is tilos?
Hozzáadva: 2017.06.05 06:09
Nem értem mi problémájuk van ezeknek. Egész évben arra verik, hogy milyen alamizsna marad a szerencsétlen sofőröknél miután az eleve nyomott tarifabol még az uber is lerabolja a 25%-ot. Ekozben még innovatív is és ráadasul hab a tortán hogy kibasznak a taxisokkal is. Aztán egyszer az ő seggukbe csússzan a lófasz, máris be nem all a pofájuk! Ilyenkor bezzeg nem tetszik a kapitalizmus meg hogy a kínálat-kereslet beáraz...köcsögök. Nagy lófasz jár nekik vissza nem a felár.