Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.29 20:10

A kereslet és kínálat aranya határozza meg, hogy ki van jobb pozícióban. Ha kevesebb az elérhető taxis a piacon, kevesebb a lehetősége a fuvarszervezonek a szemezgetesre, sőt adott esetben életbevágó a tagfelvétel. Amennyiben hosszú időn keresztül nem tudja teljesíteni az igények egy kritikus részét, romlik a piaci pozíciója. Ha nem lépnek akkor pontosan ez történt volna a legnagyobb céggel és szerintem ezért és kizárólag ezért segítettek ki azt az 1800 embert. A számot magát nem én találtam ki, itt írta valaki...Válaszom: Szerintem sehonnan nem jönnek, ha kiesik január 1-el 1.800 ember :-)))Az utolsó kérdést nem tudom értelmezni...Ki jön ki helyett hova?

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.29 01:14

"Arra roppant kíváncsi lennék, milyen adatokból tájékozódva állítjátok ilyen magabiztosan, hogy a tanfolyamot el nem végzők egyben tagdíjfizetők is...
Mert, ha nincs ilyen, akkor az egész érvrendszer hamis amit a céges érdekekről írtatok."

Gondolkozzunk logikusan! A fuvarszervezőnek az az érdeke, hogy minél több taxis legyen elérhető a piacon. Ez biztosítja a hatalmát és a bevételét hosszútávon. Ha sokan berágnának vagy kiesnek a taxi engedély miatt és kilépnek, legyen aki fizet a kiesettek helyett. 

Ha tényleg 1800 akármilyen taxis kiesett volna a piacról az nagy bevételkiesés egy nagy fuvarszervezomek!  Ilyenkor kicsit a nyúl viszi a puskát és ez nincs inyukre, ezért lett megváltoztatva a rendelet.


Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.28 05:24

Na igen, euro4...Utóbb rájött, de már csak tehetetlen dühöt érzett, hiszen kifutott az időből...későn kapcsolt, százakat menthetett volna meg. Ezután kérlelhetetlenül mardosta a lelkiismeret. Ennek köszönhető, hogy most halált megvető bátorsággal küzdött a dolgukat leszarók érdekeiért, megmentve ezzel a legrokonszenvesebbeket. No és persze biztosítva ezzel a megfelelő tagdíj bevételt is. Köszönjük!

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.27 20:39

Koldus maffia

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.27 19:52

Akkor ez az emberbaráti szeretet jele lenne? De azért ha kiesik 1800 taxi akkor az nekik is faj, nem?

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.27 19:50

Lehet, még kedvezőbb feltételekkel kellene szerződéskötésre csábítani taxisokat? Hova vezetne ez?

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.27 19:44

A nagymúltúnak...ahha Probléma lett volna NEKIK...

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.27 19:43

Azt javaslom ne szálljon senki se magába! Helyette kaszaljanak el mindenkit akit van miért, akkor is ha a belvárosi hotelből viszi ki az utast 10e-ért reggel a reptérre!

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.27 19:40

Nem érdekel mennyibe kerül az ellenőrzés amíg 8x.ooo,-Ftx4000/évet meg nem haladta a költsége. Utána lehet beszélni róla milyen keretből folytassák. Nem azt kell ellenőrizni a telephelyen hogy sárga-e a sárga.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.27 19:34

Pontosan! Ki kellett volna húzni a lábuk alól a talajt. Tudtak, hogy január 1-től csak így tolhatják tovább, mégis szartak rá. És most, hogy egy huszárvágással megoldották a helyzetüket elégedetten csettinthetnek, lám ismét nekem volt igazam! Gratulálok azoknak a szarhaziaknak akiknek köszönhetően kitolták a határidőt! Miért is? Kiszámolták, hogy ha nem változtatnak rajta, februárban 200 taxissal kevesebb fizeti be a havi lóvét a pénztárba.