Név Név
Becenév f.attila
Honlap Honlap
Taxitársaság: Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.18 11:23

Legjobb tudomásom szerint a lefedettség elég jó. Az Operától 10km-en belül van töltési lehetőség több is. Van Budaörs, meg a reptér. Elméletben, ha jól csinálod mennie kell. Nem zökkenőmentesen, várakozás nélkül, de kivitelezhetőnek tartom. És ez csak bővülni fog az biztos. De tapasztalat nélkül persze nem tudom 100%-ig állítani sem ezt, sem az ellenkezőjét.
Értem. Ettől nem kell tartani szerintem. De jó kis felhajtás van az biztos! Kíváncsian várjuk az eredményt. Én úgy látom, holnaptól uber off.
Persze ez lenne az optimális, ha nem kéne hitre, és bizalomra építeni, de a munkanélküliség helyett, amíg nincs más, marad pl. az uber. Ismerek olyan embereket, akiknek ez volt az állásuk. Meg sok olyan más szakmában dolgozót, aki adót csal. A magyar cégek, és a lakosság többsége bizony nem él szabályosan. Van olyan, aki az interneten letölt zenét, filmet, és minimálbér után bevallja az adóját, sőt olyanról is tudok, aki a borravalóját csak zsebre teszi, és nem akarja, hogy tudjon róla a NAV. Szerintem sem ok, ahogyan az uber cég működik, de sok embernek adott megélhetést. Lopni viszont nem illik, ez is tény.
Félreértés ne essék, semmi közöm az uber-hez, én fórumozni jöttem ide.  De valahol lemaradtam, mert arról nem tudok, hogy szó van arról, hogy felülvizsgálnák a szabályokat?!

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.18 07:56

Pontosan. Jelenleg merész, de rövid időn belül ez alap lesz. Addig meg ügyeskedjen, mert a jelenlegi lefedettséggel is meg lehet oldani, nem egy elektromos taxi működik évek óta Budapesten is. Ez a jövő, és ezt a cég is tudja. A vezetője egy  tech-szektor cégben is vezető, talán van tudatosság a döntése mögött.
Az alkalmazás fejlesztés nem kerül dollár milliárdokba, a partneri együttműködések a lényege pedig az egymással megegyező cégek kölcsönös népszerűsítése, és az együttműködésből adódó hasznok elosztása leginkább. Ezek nem akkora pénzek kérdése, ami bármelyik taxis cégnek ne lenne elérhető.
Ez a feltételezés ellentmond az eddigi taxis véleménynek. Most vagy becsületesen szeretnének dolgozni, vagy csak fáj nekik, hogy nem mehetnek át az uber-hez, mert mit szól majd a szakma, és inkább ezért elüldözik, hogy ne kísértse őket? Vagy mi? :D
És akkor hívhatsz egy taxit, a busz legyen az utolsó Nem kötelező szorzóval elindulni, ha az Neked nem éri meg.
Akkor Neked is elmondom, hogy az általam felsorolt alkalmazás tulajdonságok MINDEGYIKE szükséges. Nagyon jól tudom, hogy vannak alkalmazások most is, de egyik sem éri el ezt a szintet. És ez a kulcs. A friss generációk nem szeretnek elavult dolgokkal bajlódni, mert máshoz vannak szokva. Itt már volt posztolva egy cikk, hogy mik a hiányosságok. De van más példa is használhatatlan honlapra, programra. Ugyanilyen, hogy ÉVEK óta nem voltak képesek egy kresz gyakorló programot OSX-re átportolni az illetékesek. Ezek olyan dolgok, amik a minimumot jelentik 2016-ban. Illetve a taxis cégek marketingje nulla! Reklám, és szimpátia keltés is szükséges ezeknek az embereknek, partner cégekkel szerződés, ami nem csak a taxis cégnek de az utasnak is előny. Ebben a témában is példát lehet venni az uberről, amikor színészekkel, promó autókkal, vagy piásan ingyen utakkal kecsegtetett a cég. Legyen trendi a taxi is! Haladni kell a korral ez TÉNY. Tudom te is szereted a Teslát.Az is egy uber gyermekek kezében lévő cég ám. Az idősebb generáció lehet nem érti, de akiknek ez a feladatuk a taxis cégeknél, remélem hamarosan ráébrednek.
Meg sem nyitottad még soha az alkalmazást, amikor szorzóval dolgoznak? Teljes egyértelműen közli az alkalmazás, ha aktuális egy szorzó, nincs helye "sejtésnek". Az tök egyértelmű olyankor!