Név
Becenév janoutas
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

"Az Uber nem taxi, nincs diszpécserközpont, nem lehet leinteni, nincs készpénzmozgás. Az Uber felhasználók 80 százaléka alig taxizik, 50 százalék egyáltalán nem, mondta Fekete Zoltán. Az Uber minden út után számlát generál, minden út után van számla. Az Ubernél nincs zsebbe fizetés, nincs lehúzott turista, mondta az Uber magyarországi vezetője."

Azt nem Fekete, és nem is az Uber fogja megmondani, hogy mi a taxi! Lehúzott utas sincs, lásd szilveszteri szorzókat, és hiéna árakat! Az Ubernél nincs zsebbe fizetés,.......felderítve!!!!!!!!

"
Az Uber a kezdetektől kérte a sofőröktől a vállalkozóit, de most már csak olyan sofőrködhet, aki megadja a vállalkozói számot. Az elektronikus számlázórendszert a NAV-val együttműködve vezették be."

Az indulástól kezdve kellett volna számlát adni, és vállalkozóként tevékenykedni, az előírt feltételeket teljesítve!!!!
Nem érdemes játszani a hülyét, mert, ha berágnak valakire a hatóságok, akkor az nem szokott jól végződni!!!!!!!

Biztos mindenki csak egyszer, a pontos adataival, és valós e-mail címmel!

17 000 ellenőrizendő adóalany....:-))))))

Valószínű rájöttek, hogy az adózási hajlandóság is jelentősen lecsökkenne, és sokan ilyen formában dolgoztatnának, és adóznának....., "a dolgozó meg oldja meg, ahogy akarja, jogai nincsenek, ha akarom indoklás, és következmények nélkül bármikor kirúghatom, így járt, jön helyette másik"
Van az a helyzet amikor nincs más választás....pl.szilveszter, amikor taxi sincs, uber meg csak 6-7 szeres szorzóval! Ha a lázas, beteg gyereket ügyeletre kell vinni valamiért, akkor nincs más választás! 
"Határozottan kíváncsivá tett, hogy mit jelent a "kiállunk a sofőrök mellett"   ha leveszik a rendszámát?"
Pl. segítenek neki kitölteni a csekket, és megmondják, hogy hol van a posta! Esetleg megmondják nekik, hogy hol lehet gyorskölcsönhöz jutni...
Innen már nem valószínű, hogy vissza fognak táncolni! Nagy pénz van a taxiban is (nem a taxisoknak), hidd el! 

Nem magával az uberrel van gond, hanem azzal, hogy senki nem ellenőrzi a sofőröket! A felelősség a sofőré, az uber ezt le is írja a szerződésben! Ellenőrzik a büntetőpontokat, erkölcsit kérnek, de számomra furcsának tűnik, hogy nem kérik el a tevékenység végzéséhez szükséges engedélyeket, és a személyszállításhoz használt autóra vonatkozó előírásokat sem ellenőrzik! Egy vállalkozásnak az indulás pillanatától kell teljesíteni az előírtakat, nem utólag! Viszont a hivatalos személyszállítás komoly felelősséggel jár, nem véletlen vannak szigorú szabályok! Nyilván pénzbeszedésről is szól, de az utasok védelmét is szolgálja! Szerintem vannak olyan dolgok még amivel lehet plusz pénzt keresni, pl. szórólapozás, takarítás stb., amikhez nincs szükség spec. engedélyekre!

A másik probléma az, hogy a jelenlegi taxilétszám is sok a városhoz képest, és ha erre még ráeresztenék az ubert a jelenlegi állapotban, akkor visszatérnénk a rendszerváltás utáni kaotikus állapotokhoz, és a jelenlegi helyzet tovább romolna!

Mert mindenki keresni szeretne, de ha sokan vannak, akkor kevesebb fuvar jut mindenkinek, és lehet, hogy becsületesen egyszerűen nem fogja tudni megkeresni a rezsijét sem!  Mit tud csinálni? Egyszerű, lehúzzák az utasokat, nem adnak számlát/ az út egy részét az uberen keresztül, majd pl. 1000 ft után okosban oldják meg! Ahogy "okos" taxióra is előforduhlat, ugyanúgy az okosított app is meglesz! Meg majd a sofőrök a szorzókra fognak játszani, amit megfelelő összebeszéléssel meg tudnak oldani....az uber tudta nélkül is! Kevés autó magas szorzó......., de számla nélkül nem 2X-es lesz a szorzó, hanem csak 1,2-es......stb. Találékonyak az emberek hidd el!

Ebben a helyzetben 200 ezret nem fog normális ember betenni egy bizonytalan dologba, még akkor sem, ha állítólag az uber 150 út után visszafizeti..... Csak a 150 út alatt meg lehet bukni egy ellenőrzésen....., hiába lesz sárga, órás meg mit tudom én milyen, a diszpécserszolgálat hiánya miatt is okoskodhatnak majd!

A menekült kérdést is megoldották itt, volt is ugatás az EU-ból, ha akarják ezt is megfogják oldani, mégpedig nagyon úgy néz ki, hogy meg akarják oldani! És ez nem jó hír az ubernek!

Az emberek munkahelyeit, nem lehet pusztán hitre, és bizalomra építeni! Aki a hitre és a bizalomra épít, az "egy másik cég", amit úgy hívnak, hogy egyház!
Emberek megélhetését nem lehet ilyenekre alapozni! Ez a gazdasági modell egy óriási hazugságra épül, a közösségi megosztás mögé bújva próbálják megvezetni az embereket! Mit oszt meg? Semmit! Az uber sofőr fuvarozik, pénzért, haszonért! Az hogy 3 ember össze tudja dobni a fuvardíjat, úgy hogy mindenki a saját kártyájával fizet, nem közösségi megosztás, a hagyományos taxinál is össze lehet dobni, de lehet, hogy nem bankkártyával! A közösségi megosztás a telekocsi, amihez az ubernek semmi köze nincs!
Nem azzal van baj, hogy jelen van, hanem azzal, hogy nem tartatja be a feltételeket a sofőrjeivel! Versenysemlegesség nincs, sőt erősen aggályos versenyjogi szempontból is az egész történet! 

Itt egy új "uber mosdató" cikk: (nagy gáz lehet náluk)

http://nol.hu/gazdasag/az-ej-leple-alatt-feketen-szallit-az-uber-a-taxi-es-az-oszkar-is-1601141

Gyenge érvek, nagyon kilóg a lóláb! Azt úgysem lehet megmagyarázni, hogy induláskor miért nem feletek meg az előírásoknak, míg mindenki más ezek nélkűl nem is kezdhet bele a tevékenységébe!

Én ezt elfogadom, de azért, ha valaki beinvesztál 150-200 ezer forintot egy olyan dologba, aminél nem lehet kizárni azt, hogy valamiért kizárják (pl. szándékosan a "konkurenciája", vagy éppen háromszor nem engedi meg egy piás brigádnak, hogy igyanak, vagy rágyújtsanak stb...) Az utasnak meg mindig igaza van......
Semmit nem tud ellene tenni, és ott ál mínusz 150-200-al, és szerződés nélkül, egy átvizsgáztatott autóval, engedéllyel stb. Mit tud csinálni ezután? Taxisnak, Uber múlttal ki fogja felvenni? Marad a fekete taxizás, lehúzás, vagy benyeli a buktát, és újabb pénzekért visszavizsgáztatja az autóját, és szüneteltei, vagy visszaadja a vállalkozását!