Felhasználó hozzászólásai
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.05.14 05:53
Szervusz! Ez nekem új információ, ilyen jellegű problémával még nem találkoztam. A pontos okát magam sem értem. Ugyan nem én programozom a taxis oldali alkalmazásokat, de azt tudom, hogy semmilyen esemény nem fut le a szoftverben a forgatás során. Ezt a mai napon azonnal megvizsgáljuk, jelentkezem az eredménnyel, megoldással.
Üdvözlettel: TaxiQuick
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.05.14 05:48
Szervusz! Valóban, az engedélyszámot tervezetten nem lehetséges módosítani, ez az egyedi azonosító a regisztrált taxisok esetében. A leggyorsabb megoldás az, ha betelefonálsz az ügyfélszolgálatunkra (+36 1 280-0179) és kéred az engedélyszámod módosítását vagy küldesz erről egy mailt az info@taxiquick.hu címre.
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.05.13 18:49
Szervusz! Köszi az ötletet, a helyzet az, hogy nyitott kapukat döngetsz ;)
A regisztráció ingyenes és a regisztráció során 5000 Ft összeggel díjmentesen feltöltjük az egyenlegedet. Tehát az első 25 rendelésért semmilyen költséged nem merül fel. Ha tetszett és jónak tartod (reméljük, hogy így lesz), akkor üdvözlünk a csapatban. Ha nem tetszett, akkor pedig húzd a fülünket, hogy mit csináljunk másképpen.
Akkor most nyitva a karám ;)
Üdvözlettel: TaxiQuick
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.05.12 14:51
Szervusz! Jelenleg Android és WindowsPhone alatt létezik taxis oldali alkalmazás. Az IOS-t nem fejlesztettük ki, mert nem láttunk igazán komoly igényt a taxisok részéről. Ha többen is hiányoljátok az IOS-t, akkor természetesen arra is leprogramozzuk.
Üdvözlettel: TaxiQuick
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.05.12 14:24
Szervusz! Valóban tévedtem, elnézést. Több verziót is kiadtunk már az indulás óta a szoftverből, a 0.6 MB/óra egy korábbi, kezdeti működési állapotra vonatkozott.
Üdvözlettel: TaxiQuick
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.05.12 14:16
Szervusz! Nem lesz. Az elmúlt napokban nagyon sokat mértük az új verzió működését mobilneten és wifi-n is. Egyébként ekkora forgalmat a korábbi verzió sem generálhatott volna. Azt gondolom, lehetséges, hogy egyidejűleg több példányban futott a telefonodon az alkalmazás. Az új verzióban ez már nem lehetséges.
Megkérhetlek, hogy jelezz majd vissza, hogy rendben van-e most már Nálad is az adatforgalom? Üdvözlettel: TaxiQuick
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.05.11 23:31
Szervusztok! A héten frissítettük a taxis oldali TaxiQuick alkalmazást, az adatforgalmat optimalizáltuk (pontosabban csökkentettük ;). Jelenleg óránkánt 1 MB az adatforgalom, napi 10 órai használatot és havi 30 napot számolva is egy hónapra maximum 300 MB adatforgalom jön ki. Ennek díja havonta kb. 1000 Ft, (persze ennél jóval kevesebb is lehet egy ideális előfizetés esetén). Azt gondoljuk, hogy ennyi adatforgalomnak ill. költségnek bele kell férnie mindenkinek, aki komolyan gondolja a taxizást.
Sajnos továbbra is azzal küzdünk, hogy az utas rendelések jelentős része sikertelen. Most néztem a hétvégi statisztikát, a péntek-szombat-vasránapi rendelések 34%-ra volt taxis jelentkező...Csak ismételni tudom azt, amit már korábban is írtam. Nélkületek nem fogjuk tudni felépíteni ezt az újfajta utas rendelési módot Budapesten. Már sikeresen működik ez a modell tőlünk Nyugatra, de pl. Bukarestben és Brassóban is. Azt gondoljuk, hogy Budapesten is van létjogosultsága. Találtok a hozzászólásomnál egy képet, ez a TaxiQuick ill. egy hasonló német alkalmazás esetében mutatja az éppen bejelentkezett taxis számát. Hát, Budapest elég "karcsú".
Minap olvastam egy cikket, hamarosan megérkeznek a 20 dollár körüli árú Androidos okostelefonok. Ezt jelenti, hogy tényleg boldog-boldogtalannak lesz okostelefonja.
Áprilisban több millió forintos reklámkampányt folytattunk, komoly médiákban (TV, rádió, online). A következő kampány indítása előtt mindenképpen ezt lenne jó látni, hogy a rendeléseknek legalább a 90%-a teljesül a rendszerben, ehhez várjuk a Ti aktivitásotokat is.
Ha bármilyen ötletetek, észrevételetek van, persze arra is nyitottak vagyunk.
Szép estét, üdvözlettel: TaxiQuick
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.05.04 19:55
Szervusztok! Először is köszönjük az észrevételeiteket (de komolyan), hetek óta várjuk az érdemi taxis oldali visszajelzéseket, véleményeket, végre itt vannak ;)
Az adatforgalommal kapcsolatban azonnal lépünk, hétfőn első dolgom lesz erre ráállítani a programozókat. Legkésőbb szerdán egy olyan verzióval jövünk ki, amely a jelenleginél 50%-al kevesebb adatforgalommal működik. Jelenleg a TaxiQuick 15 másodpercenként aktualizálja a taxis pozícióját, ezt megnöveljük 30 másodpercre. Jelenleg 5 másodpercenként néz rá a Nálatok futó alkalmazás a szerverre, hogy van-e a közeletekben fuvar igény. Ez az egész történet erősen "egyensúlyozós":
- az utast szeretnénk minél hamarabb kiszolgálni. Jelenleg maximum 60 másodperc a benyújtott rendelésre az utas oldali válaszidő,
- a taxist is szeretnénk természetesen pontos infokkal ellátni. Ezért volt a korábbi 15 másodperces GPS koordináta frissítés... Illetve az is remek ötlet (már nem tudom, ki írta), hogy írjuk ki, hogy az adott taxist a rendszer hol, milyen címen érzékeli. Egy taxis kolléga már napok óta Dél-Afrika környékén várja a TaxiQuick rendeléseket (nem viccelek, valószínűleg a GPS rossz a telefonban).
Szóval a türelmeteket, együttműködéseteket kérjük továbbra is az építkezéshez ill. persze nagyon várjuk az ötleteket is!
Üdvözlettel: TaxiQuick
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.04.29 20:55
Szervusztok! Elnézést, de outsiderként hadd szóljak én is hozzá a TaxiQuick oldaláról. Természetesen bármit tudunk most ígérni pl. azt, hogy 2050-ben is 200 Ft lesz egy fuvar. Anélkül, hogy ilyen felelőtlen lennék, hadd tegyek hozzá a témához én is pár észrevételt:
1. Sosem lesz tagdíj. Ez a modell nem erről szól. Egy szoftvert készítettünk, ebben az iparágban ez a fajta közmű jellegű üzleti modell egyre jobban elterjed, a fix havi díj nem illik bele, éppen az a lényege, hogy teljesen használat-arányos (másik fontos jelzője a "demokratikus": mindenki egyforma "erős". taxis a rendszerben).
2. A díjat sem szeretnénk emelni. Egy olyan üzleti modellben vagyunk érdekeltek, amely "önjáró", a meglévő informatikai háttér mellett önállóan elműködik.
3. Alapvetően informatikusok vagyunk, persze érdekel bennünket a taxis-szakmai háttér is. Nem szeretnénk belemenni a csatározásokba, egyszerűen ezt az egész mobilos taxirendelést egy nagyon modern és előremutató témának éreztük, ezért kezdtünk bele.
4. Tőlünk nyugatabbra ez egy nagyon jól bevált és népszerű utas rendelési módszer, ennek ellenére a teljes rendelés állománynak az 5% érkezik mobilon, szóval egyfajta kiegészítő csatorna, nem lesz, nem lehet valódi konkurenciája a társaságoknak.
Elnézést,ha túl hosszan okoskodtam ;)
Üdvözlettel: TaxiQuick
Téma: TaxiQuick! Az új reménység!
Hozzáadva: 2014.04.28 22:42
Igen, valóban csak kilépni szükséges, ebben az esetben az alkalmazás következő indításakor semmit sem szükséges megadnod. Ideális esetben csak pl. egy telefoncsere után szükséges ismét a belépési azonosítót ill. a jelszót beírnod. Üdvözlettel: TaxiQuick