Felhasználó hozzászólásai
Hozzáadva: 2014.09.02 12:23
Kedves Taxis kolléga!
Köszönjük, hogy korábban regisztráltál a TaxiQuick-be.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy augusztus 28.-án szerdán egy újabb intenzív utas
oldali marketing kampányt indítunk. A TaxiQuick egyenlegedet 10 000
Ft-ra töltöttük fel, ezzel gyakorlatilag 50 további rendelést tudsz a
rendszerben díjmentesen teljesíteni.
Kérünk, hogy minél többet legyél bejelentkezve a
TaxiQuick-be, hogy az utas rendelések minél nagyobb százalékát tudjuk
teljesíteni.
Szeretnénk Veled közösen egy társaság-független és valóban
jól működő rendszert kialakítani, ez nem megy Nélküled. Ahogyan eddig is,
ezután is számítunk a véleményedre, együttműködésedre, kritikáidra.
Többen is jelezték, hogy szeretnének önálló, egyedi
együttműködési szerződést kötni velünk, ami túlmutat a jelenleg is letölthető
TaxiQuick Általános Szerződési Feltételeken. Természetesen ennek semmi
akadálya, írásos szerződésben is tudjuk vállalni a jelenlegi együttműködési
feltételeket hosszú távon. Szintén többen kérdeztétek, hogy lesz-e később
tagdíj, erre a leghatározottabb NEM a válaszunk. Egy szoftvert biztosítunk utasnak
és taxisnak egyaránt, ennek csak egy rendelésenkénti nettó 200 Ft-os használati
díja van.
Ha bármi kérdésed van, akkor keress bennünket az alábbi
elérhetőségeink bármelyikén:
·
címünk: 1195 Budapest Hofherr Albert u. 3
(Kispesti Irodaház)
·
ügyfélszolgálatunk telefonszáma: (+36 1)
280-0179
·
email címünk: info@taxiquick.hu
Üdvözlettel:
TaxiQuick
Hozzáadva: 2014.06.18 07:35
Szervusztok! Hadd reagáljak egyszerre több véleményre is. Előre elnézést, hosszabb leszek, mint egy ilyen fórumon illik.
Szerződés kötés
Az indulás óta törekszünk arra, hogy személyes kapcsolatunk legyen minden érdeklődő ill. a rendszer használó taxissal. Eredetileg a belépés feltételének a személyes kapcsolatfelvételt (kézfogás, taxisengedély bemutatása, ideális fotó a taxisról, a járműről, oktatás az alkalmazás használatáról). Aztán fokozatosan lejjebb adtuk az igényeinket, mert nem adtátok egymásnak a kilincset az irodánkban. Fontos tudnotok: nagyon szeretnénk egyedi szerződést kötni Veletek, én sem vagyok híve annak, hogy csak az ÁSZF írja le az együttműködés kereteit. Szóval várunk mindenkit. kössünk egyedi szerződést, kölcsönösen vállaljunk kötelezettségeket. Mi ebben leírjuk azt, hogy tagdíj nincs a TaxiQuick-ben, leírjuk azt, hogy meddig vállaljuk a nettó 200 Ft-os rendelésenkénti díjat stb. Szóval tárt karokkal várunk mindenkit, aki szerződni szeretne.
Díjemelés, tagdíj
Ugyan az előző részben kitértem erre, de külön is hadd hangsúlyozzam: nincs, nem is lesz a TaxiQuickben tagdíj. Nem vagyunk fuvarszervezők, egy szoftvert biztosítunk, amelynek az eseti használatáért nettó 200 Ft díjat kérünk. Ebben az iparágban (IT felhő alapú szolgáltatások) nem igazán szokott a használati díj emelkedni. Az általunk használt erőforrások jellemzően egyre olcsóbbak lesznek. Persze ezzel nem azt szeretném ígérni, hogy 2038-ban is 200 Ft lesz egy rendelés. De a következő 2-3 évben egészen biztosan nem tervezünk emelést. Az látszik, hogy elég erős "nyomulás" lesz ezen a piacon, nagyon sok minden fog megváltozni a következő 2-3 évben, egy nagyon komoly paradigma váltás (elnézést az idegen kifejezés miatt, de nem tudok rá jobbat) előtt áll az egész terület.
Uber, SharingCar
Szóval paradigma váltás ;) Itt vannak a belátható távolságon (pár hónapon) belül olyan nagyon erős megoldások, mint az Uber és a SharingCar. Ezek simán bedarálják azokat a piacokat, amelyeket megcéloznak. Az gondolom egyértelmű, hogy nem a taxisok partnerei lesznek, érkezésük Számotokra finoman szólva nem előnyös. Amennyiben Budapesten ezek megjelenéséig nem kerül rá egy-két mobil app minden rendszeresen vagy eseti jelleggel taxizó telefonjára, akkor gyakorlatilag feltett kézzel várja a budapesti taxis társadalom az Uber ill. a SharingCar érkezését. Az tisztán látszik a londoni példán is, hogy erőből (tüntetések, rendeletek), nem lehet ezeket megszorítani (szerintem). A mai világ annyira online, hogy sok minden éppen a visszájára sül el. Szóval szerintem egyetlen megoldás van: felkészülni az érkezésükre. És itt érkeztünk el a következő bekezdésemhez.
Hogyan tovább
Mi a TaxiQuick-ben szeretnénk továbblépni az utas oldal megnyerésében. Azonban addig ezt nem tehetjük, amíg a beérkező rendeléseknek legalább a 90%-át nem tudjuk teljesíteni. Most ettől nagyon messze vagyunk, ennek egyetlen oka van: kevés taxis használja a TaxiQuick-et. Mit kérünk tehát Tőletek? 60 napot. 60 napig használjátok a TaxiQuick-et folyamatosan és rendszeresen. Számotokra ez egyetlen fix költséget jelent: a mobilnet díját. Amint azt látjuk, hogy a meglévő fuvarokat teljesítjük, azonnal képünk tovább és reményeink szerint őszre egy erős mobil piac kialakulhat. Ehhez maximálisan partnerek vagyunk, most ugyan nem lájátok, de kinyújtottam kézfogásra Felétek a kezemet ;)
Üdvözlettel: TaxiQuick
Hozzáadva: 2014.06.10 06:46
Szervusz!
Ha 3 hete nem volt egyetlen rendelésed sem a rendszerből (és nem Te vagy az a taxis, aki be van lépve és rendszeresen Afrika déli részén tartózkodik), akkor kérlek, hogy ugorj be az irodánkba (1195 Budapest Hofherr Albert u. 3 (Kispesti Irodaház) és megnézzük a telefonodon az alkalmazás ill. a GPS működését.
Üdvözlettel: TaxiQuick
Ui: ez a Dél Afrika nem vicc. Az egyik kolléga rendszeresen ott várja a fuvart a rendszerben, pedig már jeleztük neki, hogy valami nem kerek a GPS-ében...
Hozzáadva: 2014.06.04 20:19
Szervusztok! A TaxiQuick előreugrik a háttérből rendelés esetén. Sokat teszteltük ezt a funkciót különböző Android verziókkal, információink szerint rendben működik. Ha ilyen probléma merül fel, akkor kérlek, hogy gyere be az óbudai (1034 Budapest, Bécsi út 126-128) vagy a XIX. ker. (1195 Budapest Hofherr Albert u. 3 ) irodánkba és megnézzük, mi lehet a probléma. Biztos vagyok benne, hogy 15-20 perc alatt kezelni tudjuk.
Illetve jeleztétek, hogy a háttérből előtérbe kerülés során foglaltra kerül az alkalmazás. Ezt csak egyes telefonokon ugyan, de mi is tapasztaltuk. Időközben ezt a működést módosítottuk, pár napon belül egy új taxis oldali verziót fogtok majd tudni letölteni.
Továbbra is várjuk az észrevételeiteket, ötleteiteket, kritikáitokat ;)
Üdvözlettel: TaxiQuick
Hozzáadva: 2014.05.21 06:02
Szervusztok! A visszajelzéseitek alapján módosítottuk a taxis oldali alkalmazás működését:
- kijelzi az utolsó GPS koordinátát ill. az utolsó kommunikáció időpontját a szerverrel. Egyik sem "látványos" info Számotokra, de arra alkalmas, hogy egyértelműen látjátok, hogy a telefonotok "él, benne van a rendszerben",
- amikor berakjátok a háttérbe, abban az esetben az Android felső infosávjában megjelenik egy kis TaxiQuick ikon, ez jelzi azt, hogy a program a háttérben is aktív.
Üdvözlettel: TaxiQuick
Hozzáadva: 2014.05.20 20:59
Szervusz! Nincsenek "első körösök!, a rendszer teljesen "demokratikus", minden taxis egyenlő. Gyakorlatilag két szempont dönti azt el, hogy milyen sorrendben, kinek adja ki a címeket a szoftver: a távolság ill. az, hogy az utas által megkívánt értékelésnek melyik legközelebbi taxis felel meg. A TaxiQuick utas oldali alkalmazás alapból a 3 csillagot kínálja fel, azaz legalább 3-as átlagos értékeléssel rendelkező taxis kaphatja meg a rendelést. Persze az utas ezt növelheti 5 csillagra is. Esetedben azonban valószínűleg nem erről volt szó, elég jók a taxisok értékelései a rendszerben.
Üdvözlettel: TaxiQuick
Hozzáadva: 2014.05.16 06:26
Szervusz! Ez a "mocorog" kifejezés tetszik ;) Valóban hűen adja vissza azt, amire tényleg szükség lenne: egy egyszerű, de egyértelmű visszajelzést arra, hogy "benne vagy a rendszerben". Akkor is, ha esetleg már 15 perce egyetlen címet sem dobott Rád. Ez teljesen jogos. Még várjuk a hozzászólásokat, ötleteket ehhez a témához, de ez a mocorgás része lesz a következő verziónak.
Köszönöm a javaslatot, üdvözlettel:
TaxiQuick
Hozzáadva: 2014.05.16 06:19
Szervusztok! Mindkét alábbi hozzászólásotokat megvizsgáljuk a fejlesztőkkel, fontos témákat érintenek. A hangjelzés természetesen benne van a programban, a telefon alapértelmezett üzenet jelzését használja a TaxiQuick. Nem tudom, mi lehet az oka annak, hogy az adott rendelésnél Neked nem jött hang.
A háttérben futás szintén kritikus. Egyébként eredetileg abban bíztunk, hogy az alkalmazás többnyire a fronton fut, persze rá kellett jönnünk, hogy azért nem ennyire egyszerű az élet...
Jelentkezem mindkét témában, üdvözlettel:
TaxiQuick
Hozzáadva: 2014.05.15 22:21
Szervusz! Tegnap éjjel óta letölthető az új TaxiQuick Taxis verzió, ebben már orvosoltuk az Általad jelzett problémát. Köszönöm, hogy felhívtad erre a figyelmet!
Üdvözlettel: TaxiQuick
Hozzáadva: 2014.05.14 06:25
Szervusztok! Eddig mindig csak követtem az eseményeket, azaz igyekeztem a felmerülő kérdésekre értelmes és általában (eddig egyetlen kivétellel) helytálló válaszokat adni. De most hadd használjam ki a fórum adta lehetőséget és én is kérdezzek v.mit Tőletek. A taxis oldali alkalmazás funkcionalitása szempontjából kicsit két tűz között érezzük magunkat. Kezdetben volt egy összetettebb, több funkcióval rendelkező taxis alkalmazás. Akkor két irányból is érkezett nyomás felénk: legyen a taxis oldal minél egyszerűbb: vezetés közben, "terepen" nem lehet nagyon kacifántos képernyőket kezelni. Legyenek nagy és színes nyomógombok, minimális funkció. Egyikőtök nagyon frappánsan azt mondta, hogy a kőbaltát szükséges megvalósítani. A másik szűk keresztmetszet az adatforgalom, jeleztétek, hogy ezen a téren sem lenne szabad nagyon elszállnunk, ez is egyszerűbb alkalmazás irányába mutat. Ugyanakkor jönnek a másik taxis oldalról is jogosnak tűnő vélemények, amelyek szerint a taxis oldali alkalmazás "egy nagy fekete képernyő, nulla kiegészítő információval".
Mit tud jelenleg a szoftver:
- rendelés kijelzése: elfogadás,elutasítás,
- elfogadott rendelés esetén: teljesítés, lemondás,
- látjátok az aktuális egyenlegeteket és az átlagos értékeléseteket,
- a segédmenüben lehetséges reg.adatokat módosítani, jelszót váltani.
Szóval arra lennénk kíváncsiak, hogy Ti milyen funkciót éreznétek szükségesnek még taxis oldalon?
Köszönettel: TaxiQuick