Felhasználó hozzászólásai
Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)
Hozzáadva: 2009.02.11 02:09
Téma: Megdöbbentő,Megalázó transzferárak!Tűrnünk kell?
Hozzáadva: 2009.02.11 01:53
"Az utasok viszont képesek akár 30-40 percet is várni az olcsó taxira.És ez az utazóréteg nem feltétlen a csóró réteg ám!"
...és az orruk milyen? - az sem egy elhanyagolható szempont.
Bár... lehet, hogy skótok, vagy walesiek... azok a budai tájakon őshonosak. :-D
Már megírta Johnny Gold is:
"Ti urak, ti urak, ti wales ebek..."
30-40 percet - 200 ficcsért - sírva remegjetek!
Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)
Hozzáadva: 2009.02.10 06:12
Téma: HULLUNK MINT A LEGYEK
Hozzáadva: 2009.02.10 06:02
Ilyen a tőke... mert az hajtja őket (a szolgáltatóinkat) a mögöttük lévő éhes, uzsorás tőke. Marakodva, minden áron profitra vágynak, s nem számít a hirtelen halál, amíg nem ők következnek.
Milyen szép nyugodtan éltünk még valamikor, a KIOSZ-munkabrigádokban... :))
Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)
Hozzáadva: 2009.02.10 05:17
Téma: HULLUNK MINT A LEGYEK
Hozzáadva: 2009.02.10 05:10
Néha borzongva olvasom a híradásokat a korombeli, elhunyt taxiskollégákról… Az, hogy ilyen rövid életkort értek meg, ahhoz jelentősen hozzájárult a szakmánkban rendkívül magas stressz, az eltúlzott munkaidő, a büntetésektől való félelem, és a sok igazságtalan, értelmetlen – országunk erkölcsi színvonalához mérten – túl drasztikus mindennapi ostort pattogtató, elrettentő fegyelmezés. :(
Téma: A hiéna a zebrán vadászik
Hozzáadva: 2009.02.10 04:46
Hallottam már róluk egyet-mást...
Régen úgy mondták: "szemtelen, mint a piaci légy", egy ideje azonban már ütősebb simán csak újságíróval behelyettesített hasonlat. :)
Téma: A hiéna a zebrán vadászik
Hozzáadva: 2009.02.09 22:05
Újságíró…
Nincsen nagyobb véresszájú, és éhesebb, csontropogtató hiéna, mint a gerincesek eme egyede, ha pénzért, és pozícióért folyik a küzdelem (lásd pl. az MTV-ben lezajló botrányos belső csaták, pálfordulások, árulások), viszont nincsen selymesebb térdencsúszó, puhatestű hernyó sem az említett egyednél, ha pénzért, pozícióért, előrejutásért zajlik a harc.
Tehát tökéletes a felvett kaméleon szindróma – a mimikri –, ha a helyezkedő, kufárlelkű tollforgatók nyalási, vagy ölési helyzetbe kerülnek.
Természetesen a nála (újságírónál) alacsonyabb szintre taksált csoportok ellen általában az ölési szándéka áll fenn, míg a magasabbrendűnek vélt pozíciókat betöltő, vagy a kiváltságokat osztogató tehetősebbek felé - lojális és térdencsúszó.
Így érthető az újságíró (killer) azon állítása is, hogy a megszorítást továbbra is a pórnép közé tartozó taxisoknál kellene erősíteni, és népellenes cselekedeteikért "leöldösni" őket 3 db. kivételével.
Kíváncsiak lennénk azért mi, taxisok – az újságírók számkivetettjei –, hogy a tisztelt Berta István úr pl. hány – igazi – hiénáról rántotta le a leplet, aki ténylegesen megérdemelte volna, mert milliárdos károkat okozott az országnak, akik miatt ma rohan a taxis, siet a sánta, és földön csúszik a béna.
Ám nem is lenne probléma az, hogy ír valaki (újságíró) egy rétegellenes, ostoba cikket, de legalább a stílusa, a mondandója lenne rendben, ne lenne tele köznapi gyűlölettel. Legalább egyszerű, simán közérthető formában tenné azt közre.
A tisztelt újságíró úr írása felvet elemi szakmai gondokat is bőven, nemcsak uszító társadalmi, etikai torzításokat; a kisebb ellenállás irányába történő, alapvetően vicsorgó (hiéna) csúsztatásokat.
Téma: Azok a csóró, sárga matricák...
Hozzáadva: 2009.02.05 16:16
A sárga matricastop rendelet lebegtetése a Helyi Téma cikkében szépen le van vezetve, most már csak az a kérdés:
Mikortól óhajtják a rendelkezést bevezetni érdemben?
Nem ártana , ha felkészülhetnének az így ellehetetlenülő fuvarozó vállalkozók, és tudnák a taxis fuvarszervező cégek, hogy milyen plusz kritériumok alapján szelektáljanak - ezentúl - gépkocsi ügyben.
Nem ártana, ha az érintett közfeladatot ellátók eszközbeszerzési kompenzációt is kapnának, mint a BKV kap (sokadjára) - valószínűleg...
Sárga matricastop a belvárosban
2009. február 04.
Annak érdekében, hogy a jövőben a kritikus téli időszakban elkerülhető legyen a szmogriadó, a Fővárosi Közgyűlés pártjai egyhangúlag szigorú korlátozás mellett döntöttek. Ennek értelmében október végétől március elejéig kitiltják a belvárosból a sárga környezetvédelmi matricával rendelkező autókat. A légszennyezettség egyik fő forrását ugyanis a katalizátor nélküli gépkocsik jelentik.
A Fővárosi Önkormányzat szmogriadó-rendelete két alappillérre épül: egyrészt a megelőzésre, másrészt a már kialakult szmogriadós helyzet kezelésére. A Fővárosi Közgyűlés a szmogriadó tavaly őszi módosításakor úgy döntött, hogy a város belső területéről (Hungária körgyűrűn belüli negyedekből) minden év október 20-a és március 8-a között kitiltja a sárga környezetvédelmi matricával rendelkező autókat.
Nemzetközi tanulmányok szerint a károsanyag-kibocsátás 80%-áért a gépjárművek 20%-a felel. A Közlekedéstudományi Intézet szakértői szerint a korszerűtlen gépkocsik tízszer annyi légszennyező anyagot füstölnek a levegőbe, mint katalizátoros társaik. A főváros csupán ezeknek a kocsiknak a kitiltásával a szakértők szerint akár felére csökkentheti a gépkocsik által okozott légszennyezést.
Így várhatóan kevesebb alkalommal kerül sor szmogriadóra, azaz a levitt határértékek ellenére is ritkábban kell majd páros-páratlan rendszámok alapján forgalomkorlátozást elrendelni. A Nemzeti Közlekedési Hatóság becslése alapján a fővárosi sárga matricások aránya évről évre csökken, ma már kevesebb, mint 18%.
Ez a lépés kevesebb kényelmetlenséget okoz az autósok többségének, és nyilván nagyobbat az érintett tulajdonosoknak. Ugyanakkor figyelembe kell venni azt, hogy szmogriadó esetén az autósok felének otthon kell hagyni az autóját a páros-páratlan rend szellemében, míg a sárga környezetvédelmi matricákkal ellátott autókra vonatkozó tilalom a közlekedők kevesebb mint egyötödét érinti.
A budapesti intézkedés nem egyedülálló, hasonló rendelkezést hoztak már más európai nagyvárosban is. Így például Németországban Berlin, Köln és Hannover belvárosából is kitiltották a környezetszennyező gépjárműveket. A környezetvédelmi zónákat a városok az utak mentén közlekedési táblákkal jelzik, és ez Budapesten is így lesz. Az autósokat KRESZ-táblák tájékoztatják majd a behajtási tilalomról, így az érintetteknek nem lesz más dolguk, mint figyelni és betartani a közúti jelzőtáblák utasításait.
Téma: Azok a csóró, sárga matricák...
Hozzáadva: 2009.02.04 21:09
Ilyen környezetvédelmi matricát kapnak az 1998 előtti dízelek, a szabályozatlan katalizátoros, de még a gázüzemű autók is...
Nos ezekkel a gépjárművekkel - és természetesen a kétüteműekkel - a fűtési időszakban - tehát okt. 20-tól nem hajthatnak be a belső kerületekbe a gépjárművezetők.
Ez is benne van a a fővárosi önkormányzat szmogrendeletében, hívta fel a figyelmet az Origó című internetes lap.
Az említett erőgépek téli időszakban a Hungária körút - Alkotás út - Margit krt. - Árpád híd által határolt részen belül nem közlekedhetnek.
Akarunk erről is beszélgetni - főleg a gázos autókra való tekintettel, és a régebbi dízel tulajdonosok érdekében?
Lássunk már végre tisztán a rendeletekben ( a szokásos dzsumbujban), s a napról napra növekvő hirtelen (hihetetlen) szmogban!