Név laci
Becenév tanárúr
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2013.07.22 02:55

Podmaniczky X Jókay, Rudas X Jókay

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.16 03:21

Van egy nagyon rossz előérzetem: Nemzeti Fuvarközvetítő Hivatal. Sőt lehet, hogy egy-egyetlen Nemzeti Személyfuvarozó Vállalat van előkészülőben. Cél egy biztos szavazótábor megteremtése, mert akik, megkapják, kiérdemlik, a taxiengedélyt azok mind pozitív szavazok lesznek, (lásd a trafik mutyit)

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2013.06.27 01:46

Végül is, a 750 által megadott válaszból, melyik a helyes. Talán (1) Lágymányosi öböl kijárata, (2) a Kopaszi-gát vége, szemben az erőművel, (3) RIO Cafe?

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2013.06.27 01:39

Nem megy a levesbe, mert mi talán még érezzük azt, hogy mikor, honnan van nagyobb utasforgalom. És ezért, csak a félcsendes címkiadásnak vagyok a híve, mert a Királyi rádióból soha nem tudom meg, hol van ömlés.

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2013.06.27 01:33

Északon, vagy Stockholmban, vagy Amszterdamban találkoztam ezzel, a számunkra furcsa névvel, csak ott más kaliberű, /Radisson/ szálloda volt.

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2013.06.27 01:23

Vagy Szentendre, a mobilgát mögött.

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2013.06.27 01:19

Én is mondok hármat mint a 750 (13979), valamelyik csak bejön: Mogyoród, Vecsés, Gyál.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.06.27 01:15

"A Taxi Plus Szolgáltató Kft. 2011 márciusa és 2011 szeptembere között, majd a Taxi Plus Service Zrt. 2011 szeptemberétől 2012 februárjáig" idézet ugyanonnan.
Ezt nem azzal kell lerendezni, hogy egy sokkal drágább megoldást választunk, csak öntse el a víz az ő nyaralójukat. Én a Bús Balázs helyében tőlük, arányosabb, vagyis jóval nagyobb hozzájárulást kérnék, kimondottan az árvízvédelemre.
1972-ben, Moszkvában végeztem általános iskolai tanulmányaimat. Ott a taxiknak, mindnek egységesen, narancssárga volt a teteje, aljára nagyon nem emlékszem, lehet hogy az is, egységesen olyan semmilyen zöld volt. Na nekik, nem volt szabad jelzőjük, hanem, csak a szélvédő jobb felső sarkában éget egy erős fényű, zöld lámpa, ha szabad volt a taxi. Ami bőven elég volt, mert csak a közeledő taxit lehet leinteni. Viszont annyira erős volt fénye, hogy napsütésben, a nyolcsávos Minszkije proszpekten is megfelelő távolságból észrevetted, és még leinteni is, meg neki megállnia is volt ideje. A kocsi oldalán, ez a most elfogadott színárnyalatú pepita kocka volt az első ajtón, azzal különbséggel, hogy a közepén volt egy karikába foglat T betű. Annyiban volt átdolgozottabb a Ő rendszerük, a MOSZKVAI TAXIK mind Volga GAZ-24 típusú autók voltak. Viszont, hiába felügyelte a Pártbürótól kezdve a Komszomol KB-ig, mindenki, akkor, ha is utazni akartál, (gyorsan, időre, meg egyáltalán) a Sofőrrel kellet megegyezned. Viszont az is biztos, hogy a végig rendesen működő tachométer szerinti fuvardíjnak kb. a 12o-18o %-a volt elkérve. De hát ennek 40 éve. És ez az, ami hiányzik. utóirat: Én anno a Volántaxinál kezdem, és azért abban az időben, még a tachométerhez való hozzáállásunk, nagyon egészséges volt. A telefonos megrendeléseknél, még emlékszem arra, hogy a megrendelőtől megkérdezték, hogy ? forintos kiállást tud elfogadni, vagyis milyen messziről érdemes elmenni érte. Ezzel szemben ma: jó ha diszpécser megmondja, hogy bejönne, vagy megéri jelige. Na de térjünk a kérdésre. a szabad jelző egyik cégnél sem látható nappal, hogy szabad-e az taxi, vagy foglalt-e, de erre nem az a legalkalmasabb amit kitaláltak. Ami szabadjelzőt amit most használunk, az csak éjszaka látható. Úgy, hogy én kiegészítő fényjelzésként a orosz modellt alkalmaznám. Óraindítás kérdésében, az az elfogadható, hogy a címre érkezéskor indul az óra. Az előrendelésnél, meg a magasabb kiállási díj, és a előrendelés időpontjától az óra indulása. Köszönöm a figyelmet.