Felhasználó hozzászólásai
Téma: Best Taxi Egy gombnyomásnyira a fuvartól!
Hozzáadva: 2014.07.30 14:14
A pár naiv hülyének, akik elküldték nektek az összes adatukat fotókkal, nem kéne röffenni legalább annyit, hogy bocs, ezt benéztük, az e-maileket a csatolmányokkal töröltük? Vagy ilyesmi.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2014.07.23 19:23
Elég sokáig ülnek a kéziraton, úgy tűnik. (Mondjuk van is mit javítani rajta az olvasószerkesztőnek és a korrektornak is, de, gondolom, nem ez az oka a kétnapos tökölésnek.)
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2014.07.22 17:17
Hol jelent ez meg? kaphatnék egy linket? Kösz.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.06.19 20:59
Marhaságokat írsz megint. A kaució nem bevétel, és nem fordítható semmire, csak arra, ami a lényege: a szerződött partneremnek esetlegesen okozott kár enyhítésére, megtérítésére. Addig elkülönített számlán kell kezelni, hozzányúlni tilos.
Az általunk most behordott (illetve korábban már befizetett) pénzeket, mivel azok egy tőlünk független (velünk fuvarközvetítésre szerződött) vállalkozás mindennapi működését, likviditását, haszonszerző gazdasági tevékenységét fedezik, kauciónak, óvadéknak semmiképp nem nevezhetjük.
De akkor minek? Akkor lenne rendben ez a modell, ha a befizetett pénzed arányában a mindenkori haszonból is részesednél, a pénzed a cég alaptőke-emelésének, résztulajdon-vásárlásnak minősülne, és annak arányában te is részesednél a haszonból. Vagy legalább kamatot fizetnének rá, ha kölcsönnek tekintjük, mert annak is lehet.
De ez, hogy kamatmentes hitelt adok az engem kiszipolyozó cégnek (határozatlan időre), hogy abból a jogos jussom kifizethesse, csak az olyan szemellenzős igáslónak (Bandi) elfogadható metódus, aki a rajta élősködő disznók (Napóleon, Süvi, Hógolyó, Pirosszem stb.) mind pofátlanabb húzásai után mindig csak annyit mond: "Majd még keményebben dolgozom." (Orwell: Állatfarm – ajánlom elolvasásra, ha eddig esetleg még nem.)
Persze nem menti a Plust, de az igazságnak tartozunk annyival, hogy leszögezzük: az itt tárgyalt maffiamódszer a többi fuvarnepper vállalkozásra is jellemző, tisztelet az elenyésző kivételnek (de nekik is csak ezért), és a jogtalanul beszedett, de legalábbis jogtalanul felhasznált összegek némely társaságnál a plusos 110 ezernél magasabbak.
Téma: Best Taxi Egy gombnyomásnyira a fuvartól!
Hozzáadva: 2014.06.18 23:59
Úgy ok, köszi. :)
Téma: Best Taxi Egy gombnyomásnyira a fuvartól!
Hozzáadva: 2014.06.17 22:53
Köszönöm a válaszokat. Azért lenne még kérdésem: ha valaki (adóoptimalizálási és/vagy egyéb okokból) saját autóval dolgozik ugyan, de nem a saját vállalkozása neve alatt (ezt nem fejteném ki bővebben, nyilván érted, mit írtam körül), így az engedélye sem saját névre szól, hanem egy kft.-ére, szintén regisztrálhat?
A személyes találkozótól egyébként annyira mereven nem zárkózom el, de előbb mindenképp szeretnék látni valami ígéreteset, hogy a lentebb írt macerákat bevállaljam.
Téma: Best Taxi Egy gombnyomásnyira a fuvartól!
Hozzáadva: 2014.06.16 18:01
Továbbra is csak személyesen lehet regisztrálni? Milyen időpontokban? Lévén éjszakás, nappal nem szívesen kolbászolok a városban, mert azzal kiesik egy munkanapom (vagy az előző, hogy rápihenjek, vagy az, amelyen felébredtem korán, esetleg nem feküdtem le időben.) Márpedig a másik három hasonló alkalmazás eddigi teljesítménye alapján (valójában a Taxilike legkorábbi időszakát leszámítva egyik okostelefonos alkalmazás sem hozott még nekem fuvart) annak ellenére szkeptikus vagyok, hogy biztos vagyok benne, a fuvararányos elszámolású, a lehetséges mértékig automatizált utasközvetítésé a jövő. Az okostelefon-penetráció már meglenne az ilyesmi sikeres kiépítéséhez, de reklám-, pr- és marketingköltségek nélkül nem lehet elterjeszteni egy ilyen rendszert, hiszen mind a begyepesedett utas-, mind az impotens taxisoldali hozzáállást csiszolni kell még. Amúgy az előbbi magától is alakul majd, az utóbbi a reménytelenebb. Ezért nem szívesen pazarlom addig az értékes időmet, bár meggyőzhető vagyok, sőt, szeretném, ha meggyőznétek arról, hogy érdemes kialvatlanul is találkoznom veletek.
ja, még egy kérdés (kettő lesz belőle, maradhat?): azzal ugye tisztában vagytok, hogy a legtöbb hagyományos címnepper az alvállalkozói szerződésekben kiköti (persze ezek egyáltalán nem alvállalkozói kontraktusok, de ebbe ne menjünk bele), hogy a szerződött taxisai más utasüzérekkel nem kooperálhatnak, és ezt ellenőrzik is. Márpedig ti szerintük fuvarközvetítőknek minősültök, gondolom a BKK szerint is (tényleg: 50 milla megvan?), és bevallom, szerintem is. A regisztrációnál azt is fel kell tüntetni, hogy melyik társasághoz tartozik a jelölt? Ha igen, miért? Mind minősített, budapesti taxisok vagyunk, fix tarifával.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.06.07 08:30
Nem kell ehhez kannibalizmus, csak egy kis józan ész, némi határozottság, tudatosság.
Ha meg így nem megy, akkor utána pár nap, legfeljebb hét alatt el lehet jutni a fizetési meghagyásig, amely már jelentős pluszköltségeket is tartalmaz. (Az a a baj, hogy saját vállalkozással jóformán jelentéktelen anyagi és időbeli befektetést igényel ennek végigjátszása, de a rendszámvisszabérlők kft.-i nem biztos, hogy izmozni fognak a féldroid partnereik letétjéért, a full droidok sanyarú sorsát most inkább ne is érintsük.)
Ugye megvan mindenkinek az eddigi "kauKció"-ról kiállított számlája?
Ugye mindenkinek megérné, hogy a jövő hét péntekről szombatra virradóra kikapcsolja a tabletjét? Legalább 23-től 5-ig? (Az utca is megy akkor, jobban, mint a csendesség – főleg, ha valaki nem a külváros peremén álldogál, csodára várva, leoltott szabadjelzővel, hogy még véletlenül se zavarják meg beülős utasok, hiszen az kognitív disszonanciát ébresztene, azokért nem fizetett, rontaná az egy fuvarra eső közvetítési díj értékét.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.06.06 23:02
Ja, még annyit: azon is el kell gondolkozni: vajon, ha tényleg ilyen súlyosak a pénzügyi nehézségek, és ennyire túlnyújtózkodott a Plus a takaróján, van-e még fedezet arra, hogy a kilépők eddig befizetett kaucióját visszafizessék? Vagy majd abból, amit a többiek most bevisznek még?
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.06.06 22:55
Hogy mi van? Beolvasott vagy tabra küldött általánosban még nem találkoztam ezzel a hírrel, most olvasom csak, és azóta – közvetetten – hallottam is róla. Valami olyasmit, hogy oly mértékben megnövekedett a szerződéses partnerek száma, hogy nem tudják kifizetni a csekkeket.
Világos: tehát adjunk kölcsön a fuvarközvetítőnek fejenként és kamatmentesen hatvanezret határozatlan időtartamra, hogy abból ki tudjanak minket fizetni. (Azok is nyúljanak zsebbe, akik – mint például én – kerülik a csekkes és utólagos fizetésű fuvarokat, illetve ha mégis beesik ilyen, azonnal visszaadják.)
Hát ez agyrém, aki erre hajlandó, az tényleg vagy hobbiból taxizik, vagy akkora birka, mint a Taxiplus Pangloss mestere, vmiki.
Amúgy mi is valójában a kaució? Egy bizonyos szerződés megkötésekor általam átadott pénzösszeg, amely az általam a szerződött partneremnek okozott esetleges károk ellentételezésére szolgálhat, egyébként – a szerződés felbontásakor, ha nem lép fel kárigény – visszajár. De szó nincs arról, hogy ezt a pénzt a szerződött partner saját likviditási gondjai kezelésére fordíthatja.
A már korábban befizetett ötvenezer is aggályos, de a mostani emelés a pofátlanság csimborasszója lenne. Mindenki döntse el, lenyeli-e. Én nem fogom, bár egyelőre nem látom tisztán, a kilépésen kívül van-e más lehetőségem. Az eddigi tapasztalataim alapján nem sok.
Egyébként a jövő héten a TGFSZ vezérkara a Taxiplus székhelyén tart majd tájékoztatót, más témában, talán a jogászuk is ott lesz. Kíváncsi lennék, ez ügyben van-e véleményük.