Felhasználó hozzászólásai
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2014.11.02 19:51
Ez így, összefoglalva, elsőre meglepő, de belegondolva tényleg így lehet, ahogy írod. Érdekes helyzet.
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2014.11.02 11:33
Sajnos nem így van. De mennyivel szebb világ lenne, ha az összes fuvarszervező hasonlóan "szamizdat" módszerekkel, illegalitásban működne csak, édes istenem... :D
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.11.01 15:17
Csak erre a szigetes konzultációra ne hivatkoztál volna, mert ez még tőled is meredek. (Aki elfeledte volna: kiment a körkérdés tabra, akarunk-e plusz tízezer forintot fizetni azért, hogy mi állhassunk meg a Mol-kúton. Elsöprő volt a nemek aránya, ennek ellenére mégis be kellett utólag csengetni a Sziget-sarcot, arra hivatkozva, hogy elvittük a citysek szemetét, amire nekik már nem volt kapacitásuk.)
A többit nem is kommentálom. Félre ne értsd: nem téged szégyellek, hanem magamat, mert kívülálló összekeverhet veled, csak mert mindketten sárga autóban ülünk, amelyen, magamnak egyre kevésbé megmagyarázható kényszerből, ugyanaz a piros-kék matrica van.
Abba meg végképp kéretik nem beleszólni, hogy ki mikor dolgozik. Az egyetlen megmaradt szabadsága ennek a cigányéletnek, hogy ezt még eldöntheti a taxis. Vagy te már tudsz valamit?
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.10.23 22:16
Egyébként valószínűleg puszta véletlen, hogy az összes ingyenélő szemétládának egyszerre jutott eszébe szorítani egyet a szerződött rabszolgái tökein.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.10.23 22:10
Vmiki mindenkit megnyugtató válasza nyilván nem késik már sokáig. Engem is nagyon érdekel, bár a lényegét előre borítékolom: ez nem megszorítás, a Taxiplus jobban teljesít, több tiszteletet nekünk, éljen a munkaalapú társadalom. Vagy valami ilyesmi.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2014.10.11 15:07
Elolvastam a hírlevelet, rendesen felébredtem tőle, pedig nem akartam még.
Ha tényleg igaz, hogy ez a rendelettervezet ilyen egységbe forrasztotta a hat érdekképviseletet (??? – ezt most nem is kommentálom), és valóban olyan országos taxisdemonstrációra készültök, amilyen még nem volt ebben az országban (a 90-es taxisblokádot azért nehéz lesz überelni, de méltánylandó a szándék), addig kéne lépni, amíg mindegyik gittegyletvezető (mert tagsága ugye nem nagyon van egyiknek sem) hajlik erre. Gondolom, most sem minden pontban képviselnek azonos álláspontot, lehet, hogy a tervezett hétéves korhatár például tetszik az egyik önjelölt taxismessiásnak (például annak, aki a fővárosnál is szorgalmazta a tíz évet), a másik meg a szakképzésben érdekelt. Vagy ilyesmi.
Szóval nem csak akkor kéne az események után kullogni, várhatóan már teljesen tét nélkül, amikor "nem sikerül megegyezésre jutni a problémás részekben", hanem most, amikor már világos a szándék. Mindenki tisztán láthatja (és a holnapi napot követő három és fél évben még világosabban fogja látni), hogy ez a mostani hatalom enyhén szólva nem hajlamos, nem motivált az érdekegyeztetésre, erőből hoz döntéseket, nem törődve azok széles körű hatásaival. Csak a sajátjához hasonlóan markáns fellépés hatására képes részletkérdésekben is meghátrálni – ezért nem is nagyon volt még szem előtt tartható, szimplán belföldi példa erre; olyan sikeres tiltakozó akció, összefogás meg végképp nem, amely egy szűk szakma vagy társadalmi réteg ellehetetlenítése ellen eredményt hozott volna. (A korkedvezményes és korengedményes, illetve a rokkantnyugdíj megszüntetése, a közmunka bérének leszállítása, a munkanélküli-juttatás, a szociális segélyek leépítése milliókat érint, mégsem sikerült semmit elérni a pár bágyadt demonstrációval. De még a játékgépek kocsmákból való kiebrudalása is több család megélhetését vette el, mint ahányét ez a fércjogszabály nyírja majd ki.)
Úgyhogy ha most nem mutattok-mutatunk határozottságot egy megelőző csapással, soha többé nem lesz rá módotok-módunk. (Ha viszont igen, talán a saját, jó ideje csak hibahatár alatt mérhető presztízseteken-presztízseteken is emelhettek még valamit.)
És talán az sem ártana, ha nem csak a pár tíz még fizető és néhány száz már nem aktív tagnak szóló e-mailben (amelyet szerintem a legtöbb címzett már meg sem nyit) kongatnátok a vészharangot, mert annak hangját elnyomja a birkakolompé.
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2014.10.11 14:59
Elolvastam a hírlevelet, rendesen felébredtem tőle, pedig nem akartam még.
Ha tényleg igaz, hogy ez a rendelettervezet ilyen egységbe forrasztotta a hat érdekképviseletet (??? – ezt most nem is kommentálom), és valóban olyan országos taxisdemonstrációra készültök, amilyen még nem volt ebben az országban (a 90-es taxisblokádot azért nehéz lesz überelni, de méltánylandó a szándék), addig kéne lépni, amíg mindegyik gittegyletvezető (mert tagsága ugye nem nagyon van egyiknek sem) hajlik erre. Gondolom, most sem minden pontban képviselnek azonos álláspontot, lehet, hogy a tervezett hétéves korhatár például tetszik az egyik önjelölt taxismessiásnak (például annak, aki a fővárosnál is szorgalmazta a tíz évet), a másik meg a szakképzésben érdekelt. Vagy ilyesmi.
Szóval nem csak akkor kéne az események után kullogni, várhatóan már teljesen tét nélkül, amikor "nem sikerül megegyezésre jutni a problémás részekben", hanem most, amikor már világos a szándék. Mindenki tisztán láthatja (és a holnapi napot követő három és fél évben még világosabban fogja látni), hogy ez a mostani hatalom enyhén szólva nem hajlamos motivált az érdekegyeztetésre, erőből hoz döntéseket, nem törődve azok széles körű hatásaival. Csak a sajátjához hasonlóan markáns fellépés hatására képes részletkérdésekben is meghátrálni – ezért nem is nagyon volt még szem előtt tartható, szimplán belföldi példa erre; olyan sikeres tiltakozó akció, összefogás meg végképp nem, amely egy szűk szakma vagy társadalmi réteg ellehetetlenítése ellen született volna. (A korkedvezményes és korengedményes, illetve a rokkantnyugdíj megszüntetése, a közmunka bérének leszállítása, a munkanélküli-juttatás, a szociális segélyek leépítése milliókat érint, mégsem sikerült semmit elérni a pár bágyadt demonstrációval. De még a játékgépek kocsmákból való kiebrudalása is több család megélhetését vette el, mint ahányét ez a fércjogszabály nyírja majd ki.)
Úgyhogy ha most nem mutattok-mutatunk határozottságot egy megelőző csapással, soha többé nem lesz rá módotok-módunk. (Ha viszont igen, talán a saját, jó ideje csak hibahatár alatt mérhető presztízseteken-presztízseteken is emelhettek még valamit.)
És talán az sem ártana, ha nem csak a pár tíz még fizető és néhány száz már nem aktív tagnak szóló e-mailben (amelyet szerintem a legtöbb címzett már meg sem nyit) kongatnátok a vészharangot, mert annak hangját elnyomja a birkakolompé.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.09.15 14:54
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.08.26 17:00
Olyan jó lenne azt gondolni, nem vagy valódi, ez csak provokáció, aberrált hekk (nem tengeri hal, hanem szárazföldi trollkodás), és otthon arra élvezel, hogy a sok hülye taxis komolyan veszi, ha görbe tükröt tartasz nekik.
De bármilyen létezhetetlennek tűnsz, tényleg a lényed adod – bár a perverzitás stimmel.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2014.08.21 02:18
A kollégának vagy valami kedvezménye van, vagy rá se ránt az elhanyagolható különbségekre, de már rég 69 ezer a taxiplusos taKdíj, (plusz ötezer uzsora, ha két részletben fizeted, illetve még ötezer a terminálbérlés). Erre jött rá az ötletszerű kauKciónövelés, illetve most az utólagos szigeti veszedelem.
(Jé, már nem kell számokat írni?)