Név Nem Kötelező
Becenév szabadataxi
Honlap http://szabadataxi.blog.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2018.07.30 14:02

Tud valaki ajánlani olyan turbószerelőt (Ford Focus 1,6 tdci), akihez nem a kezemben kell odavinni javításra a turbót, illetve olyan általános szerelőt, aki együttműködik valami megbízható turbóssal, és intézi a ki- és beszerelést is? Az sem utolsó szempont, hogy az autó Dél-Pesten terül el, és jelenleg igen korlátozottan önjáró.
Minden segítségért elöntene a hálaérzet.

(Nagykőrösi 167. és XIX. Kisfaludy 118. már megvolt, sajnos nem megoldás egyik sem.)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.07.27 17:44

Mozgolódnak a főtaxisok a Blikk szerint: állítólag "feszültséglevezető" munkabeszüntetést tartanak 29-én. Nem tud nem eszembe jutni a legutóbbi, öt évvel ezelőtti hasonló megmozdulásuk közröhejbe torkolása, pedig akkor a sok puhapöcs közt azért még volt egy-két keményebb tökű legény is. Mára viszont jóformán csak tesze-tosza, teddide-teddoda fütyibohócok ugrálnak szolgaian a horror áron kényszerbérelt, náluk is jobban lebutított tableten érkező vezényelt címekre; az igen kevés kivételnek sem jár tisztelet, mert ők meg eladták magukat – bár ők legalább magukért tettek így valamit. 
Idézzük meg a 2013. nyár ketrechangulatát:


Az utolsó szál cigiig

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.06.08 21:44

Ezt nem teljesen értem. A tulajdonosváltás után nem a másik fehérgalléros szervezett bűnözői csapat, a Főtaxi-menedzsment felel már a likviditásért? 

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2018.03.30 01:28

Annyival tudnám kiegészíteni, hogy 1993 óta működik, mint a tökös madám büszkén mondta a múltkor…  öööö… egy közeli ismerősömnek. 

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.03.27 19:11

Ha egy "újságírónak" olyan "nagy horderejű" tematika jut a belpol rovatban, mint a budapesti taxispiac mindennapjai, alap lenne, hogy követi Facebookon a Hallotaxi.hu Online Taximagazint meg a Szabad a taxi blogot. És akkor nem csinál magából a kiindulási helyzetnél is nagyobb szellemi fogyatékost, mint most is azzal, hogy beszopta ezt a paródiát, amelyről már egy hete megírtam én is, a Hallo is, hogy milyen vicces médiahekk. A Magyar Nemzet Online - MNO.hu cikkét az sem menti, hogy az Országos Taxis Szövetség vezetőjét és egyszemélyes tagságát, Metál Zoltánt sem az eszéért (nem) szeretjük: a szomorú jelek szerint neki is sikerült komolyan venni ezt a blődlit.

Most őszintén, hogy lehet egy olyan paródiahonlapot így letüdőzni, akár teljesen kívülállóként is, amely ilyeneket ír például:

 

"'Tagjaink támogatják többek között a tarifaemelés elmaradását!

Tagjaink többnyire a minősített taxistársaságoknál dolgozó taxisokból kerülnek ki, de nagy örömünkre nem csak taxisok, valamint nem csak a fővárosban élő és dolgozó személyek támogatják törekvéseinket.

A teljesség igénye nélkül:

Mellénk álltak székesfehérvári, győri, szegedi, gyulai, sajószentpéteri, kaposvári lakosok, Londonban illetve Los Angeles-ben élő magyarok, hiszen nekik sem mindegy, hogy ha Budapestre látogatnak, mennyiért utazhatnak.

Bízunk benne, hogy a későbbiekben még több utasunkat köszönthetjük tagjaink között!

Jól eső érzés, hogy más területek dolgozói is egyet értenek törekvéseinkkel.

Úgy, mint informatikai cégek, a BKV, Az Agria Volán, Hajós Alfréd Sportuszoda, logisztikai cég, biztonságtechnikai cég, több szálloda, a Pilisi parkerdő, laptop bontó munkavállalója, a szentendrei tűzoltóság gépjárművezetője, reptéri, városi traszfereket és városnézéseket szervező cég vezetője, a gödöllői kisvasút üzemvezetője, könyvelő, autószerelő, építési síkháló forgalmazó cég alkalmazottja, autóbuszvezető, valamint egy Forever Living tanácsadó és még egy máltani kaszinó dolgozója is."

 

Ha a helyesírása nem csak majdnem lenne tökéletes (egy taxisszervezethez képest legalábbis), isten bizony magamra vállalnám ezt a kamuoldalt. De így sajnos csak annyi közöm van hozzá, mint az "európai taxis-érdekvédelemnek", vagyis Vereséknek: semmi.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.03.27 19:07

Valóban: invokációnak beillő, remekbe szabott felütés. (Ha egy magát zsurnalistának tekintő szerkesztőségi munkatársnak itt nem szúr szemet az irónia, cseréljen helyet az autista rendszergazdával.)

Téma: próba

Hozzáadva: 2018.03.22 14:05

Tévedtem, nekem sem tartja meg, mára kidobott.

Téma: próba

Hozzáadva: 2018.03.21 21:48

Nekem a Chrome is megtartja itt is a bejelentkezett állapotot, úgy, hogy a telefonon is be vagyok jelentkezve, egy másik Chrome-on.

Továbbra sem értem, hogy képzeled a kilométerenkénti elszámolást. Az app alapján esetleg? Szerinted egy tíz kilométeres fuvarnál hányadik saroknál állítaná magát szabadra a taxista? Lehetne persze olyan alkalmazást fejleszteni, amely kizárja az ilyen visszaéléseket, de ebben nem motivált senki.


A kiállási díjas modellre nem reagáltál (legyen mondjuk 500 Ft a kiállási díj, ezt kapja meg a telefonszám-tulajdonostagdíj helyett minden fuvarért: a 720 Ft-os esztékáért ugyanúgy, mint a 10 200-as reptérért). Nem mintha lenne rá fogadókészség.

De hát annyiba kerül a közvetítése most is, sőt, többe, ha elviszed. Csak most összeöntve fizetsz a mondjuk 200 címedért (amiben benne vannak az ilyen esztékás kanyarok is óhatatlanul) vagy 90 ezret, a fuvararányosnál meg darabonként fizetnél mondjuk 300-at. Igen, a 650-esnél is, de a Deák tér--Nagytétényért is, ahogy a Nagykovácsi--reptérért is. 
És a szabadnapjaidon vagy ha beteg vagy, esetleg kiesett alólad az autód, semmit.