Név
Becenév vmiki
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2015.06.26 12:19

Elfogadták az Új Taxis rendeletet!

http://magyarhirlap.hu/cikk/28873/Az_uj_taxisrendelet_2018ban_lep_eletbe

De miért csak 2018-ban lép életbe?????? Addíg az Uber letarol.........

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2015.06.25 11:41

Miféle tendencia utal arra, hogy a "fuvarkufárok" vérszemet kapnak s mind emelni fognak? Tények? Tapaszatalatok? Nem inkább csökkenő tagdíjakkal kecsegtetik a társaságok a leendő alvállalkozóikat? Még piacvezető szinten is? 

Azok az idők álláspontom szerint 1,5 éve elmúltak, hogy egymás aláígérgetése mellett kinyírjuk egymást. (hogy ki tudta bírni a legtovább, egy külön tanulmány, kiveséztük már ezerszer anno: tovább kéne lépni. Természetes, hogy sokaknak fáj: a szabad piaci versenyben berobbant, ellenségnek tekintett konkurencia, köszöni szépen de egyre jobban van. Sorry...)

Mindez nem jelenti azt, hogy manapság bárki bele lenne kényszerítve egy ár alatt történő szolgáltató melletti tevékenységre, mert csak itt tud prosperálni. 280 Ft , mindenhol. Hatósági ár. Nem szabad piaci verseny. (mondom én ezt mint .....anti-liberális....) 

Innentől kezdve amennyiben egy fuvarkufár szolgáltat: az általala meghatározott áron teszi azt. Eladja a szolgáltatását. A vevő pedig eldönti: megéri-e neki vagy sem. Nem gondolom, hogy az alvállalkozók a cég éves közgyűlésében részt vehetnének vagy meghatározhatnák, hogy mennyi osztalék legyen, vagy ne legyen, visszapörgessék az eredményt a vállalkozásba vagy sem, Stb...

Tetszik vagy nem tetszik........szimpla üzlet.....ehhez képest lehet demonstrálni és nevetségessé tenni a saját egót, ráadásul elterelni a figyelemet az Uberről, amely ténylegesen fenyegeti az egész szakmánkat, jövőnket.....még a hiénákkal is szövetkeznénk, hiszen az ellenségünk ellensége a legveszélyesebb.......nemde?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2015.06.24 10:44

Nézd: ez a Te szabad véleményed, tiszteletben tartom, amúgy nem érint meg. (az elgépelési hibákért újfent elnézést kérek)Mindazonáltal, már lehiggadva: soha nem fogom megérteni azt, hogy vki minimális jogi ismeret és tárgyalás kezdeményezése nélkül egyből lázítson: -Ne fizessünk tagdíjat, kapcsoljuk ki a tabletet, hívjunk más társaságtól kollégákat: Jézusom! Mint egy BKV buszvezető aki kéri a MÁV szolidaritását.....egy sztájkhoz. Csakhogy itt alvállalkozói szerződéses partnerek vagyunk, nem alkalmazottak. Mi köze egy konkurens kollégának ahhoz, hogy a szabad akaratból megkötött belépés immár nem tetszik. Ki lehet lépni. Vagy lehet toborozni maga mellé X számú kollégát s együtt elmenni a vezetőséghez, kérdéseket feltenni: hogy miért, mennyi az annyi. Amire már nem egyszer volt példa s miután elfogadható magyarázatot kaptak a felspanolt kollégák, le is volt zárva a téma. De tegyük fel: nem tetsző válaszokat kapnak: akkor elő lehet adni: amennyiben ez így marad akkor ki fognak lépni. ....stb...Ezt úgy hívják: Tárgyalás. Nem mellékesen pont a Plus menedzsmentje nyitott ilyenekre. Akár viszakozás mellett is. Az érvek mindíg győznek.....-Na de demonstráljunk, megbénítsuk a szolgáltatást: nevetséges. Inkább dilettáns, kárt okozó és szerződés-szegésre buzdító.    

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2015.06.23 13:13

Azért, mert túl sok(k) helszínelőket, vagy NATGEO-t nézel, még ne hidd azt, hogy deffiniálni -vagy netán- diagnosztizálni tudod az elmebajokat. (szervillizmusról hallani sem akarok, ez a privilégium kizárólag hiénakutya és rám tartozik. Pont.)

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2015.06.23 13:01

Előre is elnézésedet kérve, (utólag olvastam át felhívásod, részleteit tekintve) engedd meg, hogy ne azonosuljak akaratoddal. Se nem ismerlek, se nem ittunk pertut, se nem vitattuk meg nézetkülönbségeinket. Demokrácia dúl kis hazánkban, így szervezkedésed tekintetében sok sikert kívánva arra kérlek, hogy semmiképp ne kezd el megmozdulásod 9 előtt, mert akkor szoktam beérkezni egy héten egyszer a pénzügyeket intézni. Mármint a pénztárban. Továbbá eszem ágában sincs a Tabletet szünetre állítani vagy demonstrálni jövő héten, Hétfőn. Tudod ha nekem vmi nagy problámám van, akkor részt veszek a 90-es blokádban úgy, hogy belénk akarnak lövetni a BM-ből. S akkor is kint maradunk....mindannyiunk érdekében....Ahogy ezt meg is tettük anno. S meg fogjuk tenni most is az Uber ellen, ha nem jutunk előrébb. Kíváncsi leszek, akkor Te hol leszel, fizikai értelemben.......na mindegy, hagyjuk....

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2015.06.23 12:26

Nos itt lépsz át egy határt.....(mármint, hogy mocskos.....)Azonkívül, hogy érvek nélkül lázítasz, egy általad aláírt alvállalkozói szerződés nem tetszése mellett, (vagy külsős, kirúgott, vagy konkurencia-bérenc......nem tudom, hogy ki vagy de az írásaid alapján csak egy fröcsögő, alternatívát nem mutató hisztérika....) nem sok jövőt adok neked Hétfőn.Tudod, itt nálunk cselekvőképességükben nem korlátozott, felnőtt, tapasztalt taxisok dolgoznak. (is) Meg tudják ítélni, hogy mit ér meg nekik a havi tagdíj. Ez szimpla üzlet. Nem kényszer, nem adomány: üzlet. Nevezetesen: megéri-e, a kiadás / bevétel rublika a hó végén, aki matekból annó megbukott: az vagy lottózik (ezt hívják Vajna adónak) vagy más társaságot választ. (biztos vagyok benne, hogy ott sem fog boldogulni)Nem ma kezdtem a szakmát, de nem tapasztaltam olyat, hogy egy fuvarszervező cég megtárgyalja, majd visszavonja (és legfőképp megfontolja) a tőke-igényét. Amiből naprakészen kell kifizetni az alvállalkozókat, bővülő megrendelés-állomány mellett. Gondolom: nem derrogál a Dürer elé állni hamarosan, meg a Ligetet, Symbolt, Mori 1-et, Riót ellátni, miközben azt hiszed: ez ingyen van. Semmi gond: lehet tovább állni, egyre másra alakul a szebb alternatíva: City Taxi - 6x6 : Forma 1. / City nyomás alatt / Bp. Taxi : Sziget ........ hosszútávú, egész évre egyenletes eredményt produkáló alternatívák....No de az, hogy Te a fővállalkozód ellen tüntetést szervezel: már ne haragudj: nonszensz. Most előre vetítem: kutyát sem érdekli a szakmánkban a lázításod, miközben sokkal fontosabb támára kéne összpontosítani az energiádat: az UBER ellen. Pl......

Végigolvastam -igaz felületesen-a kommenteket.....a hozzászólástól is elment a kedvem. No comment. Abszurdum, hogy az Uber tevékenysége vita tárgya lehet. Nonszensz. Csírájában kell a legdrasztikusabb eszközökkel kiírtani az ilyen bújtatott, más szigorú szabályokkal és költségekkel terhelt szakmát ellehetetlenítő féreg, élősködő céget. App letilt. Taxiengedély nélkül taxizás: 8 kiló. (most is érvényben van) Apeh. (1-2 kiló) Fogyasztóvédelem.....stb.... Csak akarat kérdése, szándék: mármint politika szempontjából. Mégcsak nem is kell országos rendelet......Meg kéne próbálni, Trócsálni........  

Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire egy hullámhosszon lennék fenti szavak, sorok tekintetében. Mármint a tartalmat tekintve.......nem lehet mit hozzáfűzni.Talán pusztán annyit: komoly aggodalomra ad okot a hatóság időhúzása, odázása, nem érthetetlen, hanem hihetetlen a semmit tevés. Legfőképp annak a mondatnak ismeretében: ne arra figyeljetek, mit ígérek, hanem, hogy mit teszek. (nem szó szerint idéztem....) Komoly identiás zavarban kezdek létezni ha ez így megy tovább, legfőképp azért: mert nem látok alternatívát...semmilyen tekintetben.  
Nahát. (még nem alszom) Mi a baj? Azért mert Te Bolgár Görgy(it) hallgatsz a sértődött Klub-rádión, még nem ítéllek el. A Politika nem a közélet....különben szóba sem állnánk egymással, nemde????
Semmi baj, hívj! (Hagyjál már alukálni.....)