Név
Becenév nemertem
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Akire lecsapott a "ménkü" az maradjon is a földön, vagy mosogasson amíg vissza nem mászik a bal egybe szerintem.
Egyébként az egy engedély, egy pilóta egy autó kifejezetten erre szolgál.Ha nem hiszed, hogy ez jól működhet javaslom a párizsi példát.Ha nem megy a francia nyelv vagy nem ismered szívesen leírom neked röviden.
A kérdésedre a válasz pedig az, hogy a terv egy a taxisok számára átgondolt, felépített rendszerről szól.Tehát a kérdésre adott válasz az, hogy a taxisoknak.
Bár a kérdést nem nekem szegezted mégis úgy érzem ez volt a szándékod.Engedd meg, hogy válaszoljak rá, mely válasz azonban teljességgel triviális mivel te is szinte axiómát feszegetsz.A válasz pedig az, hogy ennek a fórumnak a címe a VÁLTOZÁS kérdését feszegeti.Tehát a kérdésre feltett kérdések és a megadott válaszok a rosszul, illetve valójában már nem működő vagy nem legálisan működő rendszer fenntartása vagy radikális megváltoztatása a téma.A válasz az, hogy itt radikális változásra van szükség, mert: -a néhányak jóléte míg a többi nyomora stratégia nem kifizetődő hosszú távon -elvesztegetett általános adó csak lyukat vág a költségvetésbe és a mi gazdasági környezetünkbe is -nem bejelentett munkavállalók helyett központi stratégiai tervekkel, bejelentett munkavállalókkal sokkal színesebb jövőképet festhetnénk magunknak... Mivel ezt fejtegethetném itt hosszasan, de pillanatnyilag csak felesleges szócséplés lenne ezért inkább azt mondanám, hogy a kutya mindig a farkába harap elven haladva a következő gondolatmenetig juthatunk el.Ha egyszer megértjük ezt és felfogjuk, hogy az ügyeskedő, mindent egy lapra feltevő stílus helyett a megfontolt gyarapodást választjuk akkor történik meg a szemléletváltás amire szükség van.Tehát változás kell, a jelenlegi rendszer semmiképpen sem lehet jó annak aki ezt a szakmát tisztességesen, hosszútávon szeretné végezni és építeni.
A lakosság létszámához kötött limit megszabása pusztán sötétben tapogatózás.Ennek oka, hogy míg például az egészségügyi ellátásra, illetve más egyéb területre vonatkozóan a trendek, illetve az ágazat kiadás-bevételi oldala pontosan meghatározható statisztikai alapon a taxi üzletág a váltakozó költségek, illetve a kiszámíthatóság hiánya miatt ilyen módon nem definiálható. Jelenleg a taxis személyszállítás bevételi oldalának kiszámítása empirikus módon a következő: a városban tevékenykedő k.b.6500 vállalkozó*átlag napi 10 fuvar*átlagos fuvarösszeg 1500 Ft*átlagos 25 munkanap/hó alapon havonta mintegy 2.5 milliárd forint bruttó bevétel áramlik be az ágazatba.Ez a 6500 vállalkozóra átlagosan 375000 forint/hó bevételt jelent, ami a vállalkozás tartós üzemeltetéséhez nem elegendő nem beszélve a realizálható profitról, ami elsődleges szempont pénzügyi szempontból. Könnyen belátható, hogy ez 3000 a fent említett össze legalább kétszerese, egy vállalkozóra vetítve több mint 750000 Ft/hó bevételt jelent, ami elegendő a járulékos és egyéb költségek mellett az elvárható profit realizálásához. A 3000 fő így nem légből kapott ezt te is beláthatod. Ennél kisebb bevétellel csak az eltitkolt jövedelemmel és a be nem fizetett adóval párosítva tartható fent a vállalkozás működése.És itt jön a képbe a radír, a kütyü és a kamu.
Igen mivel nálunk drágább az üzemanyag és magasabb az ÁFA kulcs mint Bécsben.Erről nem a taxisok tehetnek, még csak közvetlenül sem.
Az első 3000 lesz az.
Ha megfelelsz és meg akarsz felelni egy magasabb elvárásnak, hogy büszkék lehessünk a szakmánkra és szeretnéd saját magadnak építeni a jövőt akkor neked van helyed.Ha a Guszti ezt nem akarja vagy nem képes rá akkor ő nem ide való.Már most sem.
3000 helyből egy neked is jut.
Nem kell, hogy tolongjanak mindenkinek jut hely abból a 3000ből.