Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.28 10:36

Droszt és zuhanyhíradó, mint autentikus forrás....de legalább van valami, ami felmenti a gondolkodást.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.28 10:09

Arra roppant kíváncsi lennék, milyen adatokból tájékozódva állítjátok ilyen magabiztosan, hogy a tanfolyamot el nem végzők egyben tagdíjfizetők is...
Mert, ha nincs ilyen, akkor az egész érvrendszer hamis amit a céges érdekekről írtatok.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.27 17:37

Tisztázzunk egy alapvető félreértést: egyetlen szóval sem tettem  utalást arra, hogy ne lenne szükség szabályokra. Csak tükröt próbáltam tartani. Hiába bármilyen elvárás/követelmény, ha magát valamiféle rózsasándornak képzelő taxis a saját törvényei szerint "él".
A tisztességnek nincs mértékegysége, de legkevésbé sem ajtón hordott matricában mérik.
Egy antiszociális alaknak papolhatsz bármennyit  a szabályokról, mert a személyiségéből pont az a lelkiismeret hiányzik amire alapozhatnál.
A "ne lopj" törvénye akkor nyer értelmet, ha belülről jön. Ha mégse, a történelemből még mindig vehetünk drasztikus példákat a retorzióra, de a taxisok az ellenőrzések ellen is tiltakoznak, mert szerintük mindig a másik sarkon áll a tolvaj geci. Képzeld el, ha az orrukat vágnák le, mint Szent László idején...
A fuvarszervező meg pont addig tud hasznot húzni ebből a helyzetből, amíg a taxisok jó része olyan amilyen.
És a zavaros helyzetértékelésedhez meg annyit: amikor életbe lépett a fixtarifa és elterjedt a köztudatban, hogy megszűntek a kedvezmények, igenis több lett a beülős. És, ha azt az irányt fenntartjuk, illetve a folyamatot nem csesszük el, akkor a fuvarszervező a kevesebbért nem tudott volna többet kérni.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.27 14:36

A végtelenségig lehet csűrni-csavarni tetszetős szóvirágokkal az önfelmentést, elvégre a világ legjobb kifogása a mások hibáztatása. Sem a bkk, sem a fuvarszervező nem keltett életre valamilyen rejtélyes laboratóriumban egyetlen hitvány, csaló taxist sem. 

2013 szeptemberétől a fixtarifával megvolt az esély arra, hogy legalább kiegyenlítődjenek az arányok az utcai beülősök és a telefonos rendelések közt. Voltak is erre utaló kedvező jelek, de ahogy az ebben a nyomorult közegben már-már természetes, sokan kaptak vérszemet. És még csak különbséget sem akarok tenni céges és cégen kívüli közt. Szar alak mindenhol van..... csak legfeljebb a lebukás esélye, vagy annak hiánya szab gátat annak, hogy melyik taxis keres utast és melyik áldozatot.

Lehet itt ábrándozni egy a mostaninál kedvezőbb körülményről, de sajnos magunkat gáncsoljuk el az odavezető úton.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.01.24 00:59

Szegény Baó :-)  csak ül a harci foteljában és küzd, hogy megértse végre ezt a bohózatot. Nem elég neki, hogy minden nap délibábos burnuszos démonokkal kel és fekszik, még az is kiderült, hogy a fideszes hazugsággyárban írják  hozzá a mesekönyvet súlyos tíz vagy inkább százmilliárdokért.Ráadásul a Jobbik is olyan puhány lett, hogy hozzájuk képest, egy jól sikerült párnacsata után szállingózó zsák libatoll is hegyomlásnak tűnik.Ennyi trauma után mi jöhet még? Holnapi ebédre egy tál sólet. :-)

Ez az. Vagy megy a szarkavarás, vagy megint egy dilettáns fasz került a tanulmányírók húsosfazekának a közelébe. Majd jó pénzért kortyolhatnánk az áramot a lakossági töltőkön, mert mi üzletszererűen kéjelgünk az utakon...
Arról nem is beszélve, hogy 2020-tól 3 év alatt szeretnék elérni a változást. Nem baj, ha figyelembe vesszük, hogy az uniós pénzeső újabb hétéves ciklusa 2020-ban zárul, és utána várhatóan megszűnnek a vissza nem térítendő támogatások. Biztosak lehetünk benne, hogy a fejlesztésekre szánt kormányzati pénzt az utolsó fillérig bevasalják majd rajtunk.
Egyelőre csak te álmodozol a drosztokra telepített töltőkről. A nyitó cikkből idézve...."A töltőkkel kapcsolatban is vannak tervei az önkormányzatnak. Egy három éves program keretében, a fővárosi kerületekkel közösen, nagyságrendileg 1100 töltőpont létesítését tűzték ki célul, melyek zömmel villámtöltők lesznek. A fővárosi önkormányzat által létesítendő töltőpontok elsősorban a lakosságot szolgálnák ki, a taxis vállalkozásoknak gondoskodniuk kell saját telephelyükön a töltésről."

Téma: Taxisok közelharca a sorszámért

Hozzáadva: 2017.02.06 12:04

A saját történetem is inkább igazodik a cheater által leírtakhoz. Én augusztusban cseréltem autót, de úgy látszik ez a téboly nem évszak függő. A mozaikban egyszerre intéztük az ügyünket egy nagydarab fickóval, aki láthatóan nem először találkozott az ügyintézővel. Csicseregtek, és közben az emberünk eligazítást tartott, hogy melyik aktája miképpen kerüljön elintézésre...
Én ezalatt végeztem, irány a visegrádi utca. Némi késéssel bedübörgött az "elefánt", körbecsókolta a barátait, és már helyet is foglalt az egyik asztalnál, ahol egészen addig a pillanatig serényen bújta a papírjait az egyik "dolgozó".
És élek a gyanúperrel, hogy más is folyik ott, mint nettó protekció, mert amikor a csürhébe gyűlt taxisok egyikének megjelent a sorszáma a hívón, akkor megkért, hogy cseréljek vele, mert ő nem szeretne ahhoz kerülni, akihez egyébként szólt a "helyjegye".
A ...727-es kérdés egyértelműen a Cash Cubera vonatkozott. A válaszok /legalábbis az enyém/  arra született.
A helyzet az, hogy megadta magát az adóügyi ellenőrző egység, az úgynevezett AEE. Semmit nem tudsz csinálni vele, ha az első újraindításos próbálkozás nem sikerült, nincs más lehetőség, mint a szervíz. Kb. másfél-három hét a javítás. Én több, mint egy hete várom, hogy kész legyen. Ugyanaz a hiba, ugyanaz a jelenség. Addig nyugtát kell írni, nem felel meg a taxióra által generált. Utólag mindent fel kell vinni a pénztárgépbe, és egyébként a naplóba be kéne jegyezni a meghibásodás pontos idejét, stb..