Név
Becenév mr hawken
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ja és kocsi cserénél kb 700-800 ezres kiadásra kell számítani a sárgítással együtt,a nagy többségnek erre nem lesz pénze nemhogy új autót venni.Én még nem találkoztam olyannal aki ne tiltakozna a sárgítás ellen.
Nálunk volt rá példa,hogy sikerült elérni 1 nap alatt a vezetőségnél,hogy ne valósuljon meg valami.240-ről sokkal jobb pozícióban lettünk volna egy tisztességes fix tarifára.Tomayer a cikkben tökélketesen elmondta mennyibe fog kerülni a sárgítás és igaza van jelentős kedvezményt nem fognak tudni adni a fóliások,ezért kell ezt a sárgítást megtámadni.Sokunknak nincs bevíve a vállalkozásába a taxi gépkocsi,használjuk magán célokra is és prémium fuvarozásra is pl esküvő,limuzinozás stb,ezektől is elesünk sárgán nem fogunk kelleni.
Még annyi,hogy a cégvezetőknél könnyebb lett volna elérni (volt már rá pozitív példa) a 240 -t és megszüntetni az ingyenes kiállást és nem lenne euro 4 meg sárgítás,10 éves korhatár mint a fővárossal hadakozni.(Lehet,hogy összességében ez is többet hozott volna a konyhára) A Metál Zoltánnal való összeállás végzetes hiba volt szerintem és a kollegáim szerint is.Ő más érdekeket képvisel és néhány száz család tönkretétele szárad majd a lelkén.Én ilyen áron nem kívánnám,hogy kevesebben legyünk.
Egyenlőre csak megvizsgálják és ha valamit lehet tenni akkor majd megmondják,hogy mi az ára. Itt most Európa egyik legszigorúbb taxi rendeletét akarják bevezetni a legolcsóbb tarifával egy gazdaságilag gyenge környezetben.Annak idején az volt a cél,hogy egy liter üzemanyag árához közelítsen legalább a tarifa évenkénti felülvizsgálattal és egy tisztességes induló alappal.Sajnos a 300 ft 450-re való emelését nem tartom előre lépésnek.
Nem írtam sehol,hogy bármiben is a Tgfsz-re várnák.Ahol én dolgozom ott már megbíztak a kollegák egy ügyvédet,hogy mit lehet kezdeni a rendelettel.A Tgfsz vezetősége felé mellesleg minden tiszteletem,mert a saját szabadidejükből próbálták elérni,hogy jobb legyen,csak az idő előrehaladtával az eredeti célokból sok vagy kompromisszummal vagy sehogy nem valósult meg.Lehet,hogy sokan nem értenek itt velem egyet,de szerintem 280 ft-s kilométerrel nem lehet megélni,normálisan szervizelni az autót kifizetni a járulékokat a tagdíjat és félretenni a következő kocsi cseréjére.Mondom úgy,hogy 1992-ben kezdtem maszek taxisként,majd lettem céges ahol vagy a járulékokkal voltam elmaradva vagy mással,ahol most vagyok ott mindent ki tudok fizetni.Fix tarifa párti vagyok,de nem ezekkel a feltételekkel és a fix a létszámkorlátozása nélkül semmit nem fog érni,hiú ábránd,hogy kevesebb taxi lessz,legfeljebb taxis vállalkozó.
2005-ben gyártott autó elég sok van Euro4 besorolással ,de a későbbiekben is amikor veszel egy Euro 5 kocsit nem kell 10 évesen kidobni,hanem járhatsz vele még néhány évet.Tudjuk,hogy nem az évjárat számít hanem az állapot.
Én eddig,akivel a sárga színről beszéltem mindenki ellenzi erősen,mert plusz terhet rak a vállára egy kocsicsere alatt,olyan színbe kellett volna belemenni ami kapható pl ezüst,fehér stb és ezt is kifutó rendszerben,így néhány év alatt egységes lenne.Tgfsz tag vagyok bár egy ideje nem fizetek tagdíjat igaz,de anno a Farkas Zsoltal beszélgettünk egy szálloda előtt és sajnos nem erről,ami most megvalósulni látszik.
Nem,mert akkor egy 2005-s évjáratú taxi ami Euro 4 az 2018-ig is járhat vele.(pl. az enyém is ilyen)Ezért lenne fontos többek között ezt is módosítani.

Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK

Hozzáadva: 2011.09.28 12:56

Nagyon sajnálom.Nyugodj békében János.
Hol és mikor lehet belépni?Kit kell keresni? üdv: mr hawken