Név
Becenév mr hawken
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Milyen rendrakásról beszélsz?Arról kb 100-150 "hiéna taxisról",legalább magunkat ne csapjuk be.Arról van szó,hogy a fuvarszervezők olyan alacsonyan tartották a tarifákat,hogy több ezer vállalkozás került a csőd szélére és tenni kellett valamit.Valamint a Metál Zoltán féle csapat a fix tarifával próbálja visszaszerezni az utasait amit a szotyi taxik elhappoltak előle. Nem biztos hogy előre lépést jelent.Miért?Hangsúlyozom,mert nem fog tudni hitelt felvenni,nem adnak minimálbérre hitelt,magas önerővel kell rendelkezni,sokkal szigorúbbak a követelmények.Ha nem tud cserélni autót akkor,hogyan fog taxizni?Elmegy droidnak?Mitől előre lépés?Akkor lett volna a 160-170 ft-al dolgozó kolegának ha nincs mellé szigorítás,így nem. Csökkenteni meg úgy lehet a létszámot,hogy a drosztok férőhelyéhez határozzák meg a létszámot és ennek arányában adnak ki droszt engedélyeket,ami ugye feltétele a taxis engedélynek,más országokban is így tesznek (addig nem adnak ki amig el nem éri a kívánt létszámot).Ha nincs létszám szabályozás újra feltöltődik a létszám. Még annyi,hogy az úgynevezett pertársaság akire célzol túl tud jutni a megszorításokon hidd el, nem ők fognak elsőre elvérezni,ők tudnak cserélni,csak gazdaságos tarifát akarnak és nem szeretnének sárgítani.Ezzel a rendelettel el fognak tűnni a prémium kategóriás autók,lesz helyette Dacia és egyéb olcsó kategóriás társai.Az utasnak is jó lesz egy Logenbe ülni mint egy W211-ben ami ugye roncs.Én még 2015 év végéig ülhetek az enyémbe és letudom cserélni ha kell,csak kérdés megéri-e és ha igen mire?Mi lesz a többi taxissal aki nem fog tudni cserélni?
Többen jelezték itt,hogy tenni kéne a rendelet megszavazása előtt,akkor itt azt mondták majd ha átmegy csak utána,mert így mi ellen tiltakoznak amikor nincs rendelet,majd utána.Hibás a kijelentésed,nem mindenki lapult.
Azért azt még le kell hogy írjam,tisztelem a Tgfsz vezetőségét,hogy megpróbáltak tenni a taxisokért a saját szabadidejüket feláldozva,de sajnos összeálltak egy olyan emberrel akivel nem kellet volna és rengeteg kompromisszumot tettek,amiből már csak egy gazdaságtalan fix maradt.Sajnos.
A legnagyobb röhej,melyik vállalkozás az aki magával szemben forszírozza az ellenőrzést,sőt követeli.
Én már 2011 óta Tgfsz tag vagyok már akkor is érdekelt és amiről akkor beszéltünk Farkas Zsolttal,na most az köszönő viszonyban nincs ezzel a rendelettel.Én forduljak magamba?Miért nem én lehetetlenítek el több száz taxist és a családját,miből fognak kocsit cserélni már nem adnak a bankok minimálbérre hitelt.Csak a 280 ft lebeg a szemetek előtt,de milyen áron az nem érdekel.Tudod sokkal könnyebb lett volna a fuvarkufároknál elérni az ingyenes kiállás eltörlését és a 240 ft kilométer díjat mint politikusoknál célt érni,azt hiszem hogy ez megállja a helyét ahogy Tarlós Pista bácsi mondaná.
Mi alapján lett kiszámolva a 280.14 órai munkával? Milyen gurulóval?Milyen fogyasztási normával?Hol lehet ezt a számítást megnézni? Kevesebb lesz az utas és akkor mi van,ez luxus szolgáltatás még az átkosban is az volt,bár akkor a melós is néha használta a taxit.
Szerinted törvényesen meglehet élni 280 ft kilométerenkénti árból,ha már atörvényességet hozod fel.Ha jóltudom a Tgfsz lett megbízva az árképzéssel és 1000 ft körüli alap és 800 ft körüli kilométer díjat számolt.Na az már közelít az árhoz amiből törvényesen meglehet élni.
Túl nagy árat kell fizetni a fix 280 ft tarifáért,lehet hogy még rosszabbul jön ki a többség.
Egy kis pontosítás a pertársasággal kapcsolatban.Nem a fix tarifa ellen vannak hanem a mértékével nem értenek ellen.Nem az egységes szín ellen vannak hanem a sárga ellen,legyen bármilyen csak az autógyárak kínálatában legyen ne kelljen fóliázni és kifutó rendszerben legyen bevezetve.Ebben a gazdasági helyzetben nem plusz kiadásokba kell verni a vállalkozókat.Ja és a 10 éves korhatár elég lenne a környezetvédelmi besorolás.A fentiek szerintetek nem minden taxisnak lenne jó csak a szállodásoknak. 2011-ben léptem be a Tgfsz-be,de akkor egyáltalán nem erről volt szó.Mellesleg létszámszabályozás nélkül semmit nem ér a fix,ha 280 ha 500 ft.Csak komplexen lehet megoldani a problémát.Szerinem 280 ft-ból nem lehet megélni tagdíjat járulékokat fizetni szervizelni a kocsit és új kocsira félretenni (nem Mercedesre,semmilyen kocsira),mert ugye tudjuk már nem egyszerű hitelt felvenni mivel szigorodtak a feltételek.Egy hotel taxis.
Van akinek sárga?:-) A tiltakozást a cégvezetőkre értettem,de ez már okafogyottá vált az új taxis rendeletek végett.A sárgítás ellen már több kell.