Név
Becenév --0--
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

a Gizi 165-ös volt. De tényleg, hol a lóvé???
miért ne lenne? ugyanúgy meg fog jelenni mint az elmúlt jónéhány évben.
még egy apróság: nagyban bármit megtehetsz következmények nélkül, semmilyen, sem anyagi sem erkölcsi felelősséget nem kell vállania honunk nagyjainak.
azért, mert a city a szövetkezeti törvényeken belül demokratikusan működik, az ország meg nem. amíg a szövetkezetnél elég 50 aláírás egy közgyűlés (adott esetben választás) összehívásához, addig ebben a "demokráciában" amiben élünk, ez nem törvényes lehetőség. akit válaszottál egyszer, majdnemhogy örökre választottad.
igen, csak a különbség az, hogy ott a vezetőség a közgyűlés által határozatlan időre választott emberekből áll. ha valamit nem a cég érdekeinek megfelelően csinálnak villám gyorsan leváltják őket...
mtv: ezt kérdeztem nagy tisztelettel a Palitól. de szerintem nem pontos, pl: a HP Rádiótaxi kft hiányzik belőle. ilyet hol lehet találni? más cégekre is kíváncsi lennék! egyébként mostani rt-ok ne aggódjatok, a Pali és a cége mindent túlél. amikor tizen X éve eljöttem, már akkor úgy éreztem, hogy nincs tovább, de belátom tévedtem. csak azokat sajnálom, akik megint újraépítik a céget sok munkával, aztán majd jön a koppanás.
talán ránk a következő szavak illenek: veterán, túlélő, élhetetlen ("és még mndig taxizol?"), vénhülye...
én ezt a 10-nek írtam a 5016 és 5015-ös bejegyzésére, nem neked. ráadásul pont az ellenkezőjét írtam: "úgy, hogy nem kellett hosszú kilométereket feleslegesen gurulgatnod" de ezen nem fogunk összeveszni. csak néha úgy érzem, álmodom az egészet, amikor eszembe jut, hogy régen ott vettem fel a következő megrendelést vagy beülőst ahová vittek. ha a reptérre, akkor mentem egy kört és beálltam a sor végére aztán negyed óra múlva robogtam befelé. de teljesen mindegy volt, hogy egy repteret csináltam, vagy ugyanannyi idő alatt a városban három rövidebbet. sőt, aki pl. másodosként a kockánál dolgozott, sokkal jobban örült három rövidnek három jattal, mint egy hosszúnak...
azután majd a többi egyszemélyes tulajdonú cégnél is beindul ez a folyamat, természetesen a kevésbé tőkeerősek kihullanak, néhány meg fuzionálni fog. szerintem itt három cég rövidesen megy a levesbe, nem írom le melyik, mert nem szándékom tüzet csinálni. talán hagyományos taxizásban a city fogja állni a sarat, de csak azért, mert a négyszáz taxis-tulajdonos soha nem fogja eladni a megélhetését jelentő üzletrészét. viszont hamarosan rá fog döbbenni mindenki, hogy egy autón, ami ma már 5-6 millát jelent beruházásnak, luxus egyedül ülni.
szerintem az első profi igazi droidrendszerű cég a zóna lesz. van tőke, vagy más megoldás az autóra, van elég képzetlen olcsó munkaerő aki két hét oktatás után taxis lesz. és mivel a fuvart nem a világtalan munkanélkülinek kell megszereznie, hanem azt is alá tolják, már mehet is a mutatvány. a végén csak el kell venni tőle a bevételt és lökni valami koncot.