Név
Becenév exex
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.02 14:42

Nem, nektek nem lesz jó semmilyen pitiáner alku. Nincs olyan, ami nektek jó lenne és hivatalossá tehető. Már nem bírjátok elképzelni sem azt, hogy 2 óránál sűrűbben legyen fuvarotok, hogy ne húzzátok le azt akit le lehet, hogy ne válogassatok, hogy egyformák legyetek a többi egyformával. Erre gondoltam mint mikrokörnyezeti hatás. Mivel ezek semmilyen rendeletben nem legalizálhatóak, túlzás lenne ellenzéknek minősíteni. Csak egy jól kommunikáló, de a taxizás legális fejlődését erősen gátló egyed vagy. Mielőtt azt hinnéd, én a 240-et támogatók klubbjából jöttem, hát nem.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.02 13:35

Nem. Ez az "én központú", mai vacsoráig terjedő gondolkodásmód. Az egyén semminemű engedményre és megalkuvásra nem hajlandó a jövő érdekében, abszolút leragad a mai vacsora megszerzésénél. Tapasztalatai és elvárásai mikrokörnyezetéből származnak, azon túllépni még gondolatilag sem képes. Ezzel nem hkutyát szerettem volna bántani, csak arra céloznék, hogy valójában eyetlen csoport sincs aki a saját előnyeiből 1 centit visszaadna hosszútávú előnyökért cserében. Mindenki azt várja, hogy egy taxis Superman majd megold mindent úgy, hogy neki jó legyen, de közben ügyel arra, hogy nehogy lemaradjon 10 forint bevételről.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 22:02

Mint hosszú várakozás alatt született gondolat, teljesen jogos a Boscolig (is) a 10 euró. Drága szálló, férjen bele neki. Ha meg csak a boltba megy mellette, akkor lehetne 6. Ezzel az árképzéssel az egy gond, hogy nem túl egzakt. Szatyrosnéni kedvezmény, nyakkendős utas felár és egyéb módosító tényezők is kellenének bele, vagy hagyni kéne az egész taxiórás baromságot. Kicsit tyúk és a tojás kérdés ez az egész. Irreálisan magas árak=elszoknak az utasok, elszoknak az utasok=emelni kell. Ez ugyanolyan céltalan hosszútávon mint a szotyik továbbszotyisodása. Nem irigylem a keletit tőled, csak általánosságban céloztam a drosztfoglalókra. Arra az csodálatos felsőbbrendűségre, amellyel mint szabad taxis, a "bázison" előnyt élveznek a köcsög cégesekkel, valamint természetesen az összes többi taxissal szemben. Amely előnyről, csak akkor lennének hajlandóak önállóan lemondani, mint te is írtad, ha hátránnyá válik.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 19:18

Erre gondoltam az ellenzéki hozzáállásnál. :-) "A tarifára tettem konkrét javaslatot; mindig az előző évi átlag gázolajár lehetne egy kilométer viteldíja...Én biztos, hogy nem fogok lemenni a Boscoloig nyolcszázötven forintért, de vígan kimegyek a repülőgép-térre hét és félért. " Tehát maximum, mondjuk 430/km, de minimum 3000/kanyar, kivéve, ha messzebb visznek. Ez szép elképzelés, abszolút életszerű. A helyfoglalást gondolom úgy érted, ha annyira lecsökkenne a létszám, hogy már az utcán kényelmesen többet tudnátok keresni, akkor szép fokozatosan esetleg odaállhat egy-két nyomorult a sor végére. Ez a "te pecsenyéd" és nem más. Valóban nem teljesen azonos az átlaggal.

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 17:51

Én is hallottam már szotyiról aki 240-ért ment, de azért megható volt a történeted. :-) A sok szotyizásban, meg droidozásban elfelejtettünk belemenni egy komolyabb kérdésbe: Vajon mi lenne az a tarifa amit a "szabad" taxisok be tudnának tartani, amivel elégedettek lennének? ...és betartanák-e?....és ennek hatására változna-e valamit a "tutti" helyek elfoglalásának aránya? Szerinted?

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.07.01 14:21

Ellenzékben lenni mindig könnyebb. Mivel nincs saját tett, ami az ember ellen felhasználható, ezért ő bátran kritizálhat bárkit. A közös hajóban evezésnél, azért érdemes lenne először mindenkinek mérlegelni a lehetséges utitársai hozzáállását. Kicsit meg vagyok lepődve, hogy úgy tűnik veled többen is szeretnének evezgetni. Talán egyfajta betyárromantika, mert a mesékből kimaradt, hogy Rózsa Sanyi nem volt egy grál lovag.. Egy nagy közös evezésnél ugyanúgy nem partner egy átlag taxisnak a szotyi, mint egy ezer /km tarifával járó drosztfoglaló "hiéna" a belvárosból. Kisebb túrákat talán lehetne együtt tenni, de ahhoz mindenki részéről egy kis alkalmazkodás kéne....

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.06.22 15:09

Azért ennyire nem tartom esélytelennek a dolgot, de tény, hogy a múltbéli "próbálkozások" legalább részben téged igazolnak. :-( A Bakuczéknál: őt nem ismertem, de a közvetlen környezetében levő nevek megóvtak attól, hogy egy fillérrel is segítsem karrier-építését. Metál egy valóságos onemanshow, aki mindenki által ismerten csak egy dolog miatt létezhet és az nem a tagsága. A tgfsz egy cserkészcsapat lendülete és felkészültsége egy ekkora feladatra. Amúgy nevetni fogsz, de közülük még tudtam volna talán "vezér"-t választani. Viszont ott is a 2. lépcsőből több embert inkább hátraküldenék a 3.-ba és a helyükre mást tennék. Némi kombinációval még "közös célt" is lehetne találni, ha nem is 100%-ban, de 60-70-ben. Ahogy mondod, sírni vagy hülyének lenni a legkönnyebb, ...rövid távon. Mostanában többen ajánlják a struccolást is. "nem számolok utána mert az jönne ki, hogy nem éri meg".

Téma: Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?

Hozzáadva: 2012.06.22 14:12

Ismerve a társadalom és azon belül a taxisok hozzáállását a dolgokhoz, aki érdekvédő szeretne lenni, el kéne gondolkodjon néhány alapvető dolgon: Az emberek nem fognak nagy számban maguktól mögé állni és a legelső kétséges alkalommal, a követői fogják legjobban elitélni, mint a tgfsz-nél is történt. Csak ennek tudatában és a rendelkezésre álló történelmi tapasztalatokat felhasználva érdemes bármibe belekezdeni. Először a csapat: 1. karizmatikus vezető. Egy olyan ember, aki képes nagy nyilvánosság előtt is beszélni, tisztelik a kollegák és hiteles képviselőként léphet fel. 2. közvetlen segítők. Pár ember akik tapasztalataikkal, tudásukkal és itélőképességükkel képesek iránymutatást adni a "vezérnek" és szükség esetén "vissza tudják hozni a földre". 3. aktivisták. Egy nagyobb csoport akik folyamatosan gondoskodnak az információ áramlásról a vezetőség és az utca embere közt. Hozzájuk tartozik az új tagok beszervezése és a régiek "kondicionálása". A két irányú kommunikációval hozzájárulnak a létszám növeléséhez és a vezetőség folyamatosan "képben tartásához". Kondicionálás, beszervezés: Meglepődnétek az átlag emberben mennyire alacsony az igény egy új megismerésére, pláne kipróbálására. Az egyik legegyszerűbb és leghatásosabb fogás, ha az ember a "terméket" a célszemély képébe tolja a szó szoros érdekében, ráadásul sűrűn. :-) Tehát az az elvárás, hogy itt a forumon, vagy egy házikészítésű weblapon bárki leír valami okosságot és az eljut mindenkihez, sajnos túlzó. És akkor még nem korrigáltunk azzal, hogy sokan csak sokadjára fogják fel. Nyomulni kell! Egy vezérnek csak kiegészítő feladat, hogy legyőzze az ellenséget. A fő meló a "népét vezetni". Csak erre senki nem gondol. Háát a nép nem jön magától, mert hülye hozzá, de ahhoz, hogy megvezessék, túl okos. És még nem beszéltünk a "közös cél" meghatározásáról.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.06.19 22:29

Hááát, ha te tényleg szerencsének nevezed azt, hogy a kollegákat látszólag hozzájuk teljesen hasonló emberek kiszorították egy csomó helyről és emiatt gombokért kell nagyrészt fuvarozzanak és naponta szopatják őket újabb okosságakkal, akkor nekem ebből úgy tűnik, te nem a taxisok pártján állsz.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.06.19 12:55

Ha nmegpróbálnánk mérlegelni az egyes cselekvési lehetőségek eredményességének valószínűségét, akkor lehet picit árnyaltabb lenne a kép. Hasonlattal leírva, valóban nem érdemes nekiszaladni fejjel egy betonfalnak, de ha erre hivatkozva minden földön levő porszemtől megrettenünk, akkor elég hülyén hangzik a szöveg, hogy "nehéz az út". Az állam, a törvények, vagy egy válság ellen vajmi kevés esélye van a halandó embernek. De azt, hogy pld. ma egyetlen társaság sem dolgozik a lehetséges maximált tarifával elég nehéz lenne ép ésszel bárkire fogni. Az eszméletlen kauciókat, tagdíjakat, büntetéseket is elfogadja mindenki, mikor tudjuk, hogy töredéke elég lenne. De ez csak pár dolog, a sok közül, amikről nem más tehet. "Melózni kellene, odafigyelni és nem egymást baszogatni" ez a jó öreg igazságvagyon stílusát idézi. Szerintem lényegretörőbb így: Kussolj és fizess! :-)