Név Sipos Róbert
Becenév sipi
Honlap
Taxitársaság: Taxi2000

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.09.11 18:11

Egyet értek időmérésre szükség van hogy milyen formában az képlékeny. Bizonyára észrevettétek hogy nyáron kevesebbet mértünk vagy engedtük a 10 másodperceket.Mi is álltunk a tutikban és vártuk a melót,és hagytuk dolgozni mindenkit. Egyébként egy két notórius későtől eltekintve nincs baj a cégnél jól dolgoztok. Nem lenne szükség rám ha mindenki mérhetne mindenkit vagy csökkenne ha sorból is adnánk címet. Mivel a sorelső nem tetszik a többségnek maradna az első verzió. Vagy fizetett időmérő kellene műszakonként egy-kettő aki ha kell 250 et is mér havonta.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.09.11 17:53

Munka előtt szoktam írni és akkor nem iszom,nem valószínű hogy elvállalom mostanában.A 27 úgy sejtem már volt korábban a cégnél, az etikás jogkör csak hatékonyabbá teszi az időmérést csak az lehet aki rendszeresen végzi a munkáját.Már írták korábban hogy a hangos vagy a csendes időmérés jobb e? nincs eldöntve ő a csendes híve.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.09.11 17:40

Már bemutatkoztam júniusban, 515 vagyok egy mezei taxis. Bank kártya elfogadásról nem írtam pár napja,most is csak a helyesbítés miatt, ha akarták volna már lenne. A műholdról is csak egy másik cég kapcsán. A jövő úgy is ez a rendszeré. A csökkentésre csak ötleteket adhatunk hogy oldjam meg én az utcán vagyok.Egyébként az elmúlt hetekben már volt hogy ki kellet jönnie a taxis-diszpinek dolgoznia. Nem a fuvarszervező munkája miatt alakulnak meg a kisebb cégek. A mini sikerét látva indulnak a válság pénztelenségét kihasználva.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.09.11 17:14

Nem követted az előzményeket. Sullivan kérdezte melyik cég a műholdas írjak róla.Én csak hallottam hogy szerveződik egy új cég,ha a befektető beteszi a pénzét akkor lesz csak. A kb.170 fő erre a címállományra értendő most 30000/hó. Most egy év után lehet vki időmérő ha munkája alapján alkalmasnak tartja az Eb. Három hónap után nem lehet etikás,max etikai jogkörös időmérő én például kértem hogy hatékonyabb lehessen az időmérés. A belben nehezebb hamarabb odaérnem a címre. A kolléga után nem mehetek mert baleset esetén engem vesznek elő.Üldözés 80 nál. A szerződés tervezetet mi adnánk át a leendő ügyfélnek.Már bent a taxiban,egy ismeretlen étteremnél,hotelnél,cégnél elég a recepciónál még éjjel is.Ők átrágják a leírtakat és jelentkeznek ha kellünk.1 perc az egész.Naponta 100 at is kioszthatunk közösen. A központ reformja jó ötlet. Tehát még nem is a kártya lehúzóra gondoltam,már rég lenne ha akartuk volna. Egyébként én már 10 éve szeretnék. Meg lesz majd az a bank ahol 0 ft közeli lesz a havi díj.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.09.07 19:37

Nem vagyok közel a tűzhöz csak mint időmérő jobban figyelek az utcán mint a többiek. Két év tagság után nem tudhatok többet mint az ősök de többet mint aki csak a napi rutinnal taxizgat.Elég annyi hogy elbeszélgetünk az utcán egymással 10-30 percet. Igy van 175 autó elég lenne csak a tagdíjunk nem elég rá csökkenteni kellene a központ költségét. Ha nem lesz tarifacsökkentés miatti elvándorlás lesz lassabb elvándorlás a 150 cím alattiak megpróbálják máshol vagy végleg abba hagyják. Ez fél év alatt lejátszódik. Ha meg akarjuk tartani a csapatot 150 fölé kell tornázni mindenkit.Irtam a szerződés-tervezet kiosztásáról,ill.a lehetséges szerződők összeírásáról ,leadásáról Tihanyinak,vagy elég bemondani csövön Diszpi majd lejegyzi.Ezt kérném minden kollégától 250? szervező mégis több mint most. A műholdas szerveződik, volt kollégánk és több taxis már tudja hogy ez a mostani cím kiadás-felvétel nem kedvez mindenkinek ablakon kidobott pénz a tagdíj egy része. Nem normális hogy csúcsidőben elvárjuk a munkát a taxistól amikor a holtszezonban ki van rekesztve a cím felvételből. Legalább bizonyos időszakban küldjünk drosztról vagy virtuális drosztról/taxisok világa 08/ autókat.Meg kell becsülni egymást hogy utána elvárhassuk Tőle is a segítséget ha tele a képernyő. Én ezt a megbecsülést nem érzem most a cégnél!

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.09.07 19:09

Kérdezted hogy hol figyelnek a taxisra, próbáltam tömören: ahol létszám stop van vagy nyíltan terveznek,ZÁRNAK ott igen,már nálunk is akarják. Bár beszéltem egy korábbi kollégámmal aki akar és van ismerőse a Cityn kívül bárhova bekerülhet zárás után is.Nem túl jó de ez van.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.20 19:28

Tényleg így érezzük hogy nem érdekli a mi sorsunk de rá kell döbbennie hogy figyelnie kell ránk. Ha kihullunk nem lesz minőségi szállítója, az utas hamar megérzi és lelép.Egy mini cégmél csak mini nyereség várható. A city jó példa 8 éve bevezette az irányított taxizást.Az öregek terelgetik a fiatal utódokat. Ha beválik megtartják ha nem jöhet vissza hozzánk. Akinek nem tetszik ne menjen oda .A szövisek megcsinálták maguknak a biznisztBiztos nyugdíjas állás. Mini volt jó példa míg be nem indult a válság miatt az utas áramlás. Jó pár kollégát kellett felenniük de még jó a címarány.ZÁRNAK folyamatosan. Taxi 4 jó lett volna de túlszaladt a normális létszámon.Zárni akartak? 2000 nél a taxis elrettentő ár miatt vannak kevesen.De ZÁRÁST TERVEZNEK MI megoldást keresünk azért is forrongunk néha, és ZÁRNUNK kell. A drágábbak még stabilak az ottani utas összetételt még nem hisz a diszkont árban,.. cégük fizet vagy van miből. Vagy korábban is csak megégette magát. 5 fő ide-oda nem vészes. Az egyévesek még keresgélnek de az általam leírtakat már 30 főnél is alkalmazzák. És már készülődik egy műholdas új csapat ami nagy taxis-elszívó lehet. Nekünk addigra már stabil középnek kell lennünk.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.20 16:12

A hallotaxit azért hozták létre hogy a taxisok megbeszélhessék gondjaikat amit nmegoszthat ismeretlen kollégákkal is.Sokan tudjuk kik állnak a nick mögött sőt ha kell majd mindenki tudni fogja ki a másik.És ez a lényeg ismeretlenekből barátok igazi kollégák.Én azért írtam hogy közeledjenek az érdekek egymáshoz.Mert most nálunk elég távol vannak.Lehet áll beírásokat tenni de hamar kiderül,egy két kereszt kérdés után. A mi gondunk a TULAJ gondja is csak velünk együtt tudja elérni céljait.Ezt ő is tudja és itt van olvassa.Egyébként a cég alig 5% van itt tehát nem számottevő.MI csak egy-két dologra tudunk rávilágítani megváltók nem lehetünk ,segítők igen. Akkor lesz minden rendben amikor már a szabadidőnkről fogunk csevegni vagy hol lehet olcsóbb alkatrészhez jutni. Nem hergeljük egymást a megoldást keressük együtt ami fent és lent is jó. Van ilyen nézz körbe a többi cégnél már odafigyelnek a taxis érdekeire.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.19 21:11

gyula521 szavaival élve elhatározták magukat fent kérlek várjatok egy hónapot míg megérlelődik a döntés.Meg kell várni ki marad és ki megy.

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2009.08.19 21:05

Igen én is úgy gondolom nem ismerik a bevétel-költség viszonyunkat.Javaslom szúrópróba szerűen havonta öt taxist megkérdezni aki vállalja hogy havonta megadja ezeket az adatokat. Nekem meg vannak visszamenőleg is. Ez alapján már ők is másképp döntenének taifa,új belépő,cim kiadási problematikák,taxis rádió rendszerek ügyében.