Felhasználó hozzászólásai
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2009.11.22 08:38
Mint már írtam ennél korábban az árhűséges cégvezetőknek kell összefogni hogy ne kelljen lemenni az árral. Ez kb 2000 taxist jelent, ezt értetted félre.
Utas kiszolgálás mester fokon a központjaik on-line összekötésével... Most vagy soha. Nem féltékenykedni kell egymásra, hanem bízni bennünk, már ennél nehezebbeket is megoldottunk.
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2009.11.22 08:30
Cartman utcai beülőséről írtunk.Miután korrekt áron haza vittük /Végre fél év után!?/ és a kezébe adtunk egy -15%os kártyát kmre, akkor mi baja lehet Nálunk az elkövetkező 20 évben?
Sajnos az ártörők elvitték a nagyok 25%nyi címét a miénket is. T4,2000 is 80000db mint ott.
Kérdés meddig bírják ? A szerződések egy két év múlva lejárnak vagy jön egy új vezető és költség csökkentés címén megválik a tx-partnerétől. Már lassan budai villát kéne neki venni kenőnek hogy megmaradjon.
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2009.11.22 08:16
Legyen éjjeli pénztár,lesz kúthálózat és üzletlánc amelyik majd elfogadja ne félj kapcsolatok és szerződések kérdése az egész.
Csak az a cég marad fenn ahol partnercégek rendelnek akár csekkes formában is. Ez minden cég alapja.Nálunk kb 5 millió kellene havonta most rögtön! Aki tud hozni szóljon intézkednek. Fuvaronként jutalékot kaphatsz!
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2009.11.22 08:06
Anno rákényszerített minket az utcai helyzet hogy belépjünk egy cégbe. Folyamatos kiszorítósdi a drosztokról és elhajtás a frekventált helyekről,1991-et írtunk. Akkor még jónak tűnt a döntés. Az ár gond a többtarifás taxaméterrel indult amikor is a vezetők a régi telefonos ár mellé egy magasabb utcait engedtek betenni. Had keressünk a mezítlábas még ennél is magasabb,1993-94.Ez még az első utas csábítás időszaka. A fő gond akkor jött amikor a Verseny Tanács jelzett hogy mindenki válasszon magának tarifát de ne legyen egyforma.Tán '95.Úgy alakult hogy a főtaxi másod magával volt a legolcsóbb majd a Yellow ellépett a többiektől 40 ft-ra. Bele is rokkant majd a Rádió is mélyre süllyedt lassan az emberek vissza tértek az olcsó Fő-höz.Ekkor már a Főtaxi a sokadik tulajdonos váltás illetve a hagyományos megszüntetésénél járt.Tehát klasszikus maszek rendszerben csúcs címállománynál meglépte hogy a legdrágább lett kb.98-ban. Ez az a pont amikor a magánosok cégvezetői elérkezettnek látták az időt hogy tönkre tegyék a Főtaxit és nem emeltek maradtak alatta. Vártuk hogy mi lesz nem lett semmi még 5 év múlva sem bár majdnem megroppant de az utolsó pillanatban megmentették mindig a befektetők! Rt!! Azóta sem szabadulunk a drágább-olcsóbb fóbiától. A vezetőink színlelt egyezségben működtek de mindig volt egy aki megszegte ezeket. 10-15 éve folyamatosan.
Nincs baj a céges formával az elsőt is mi magunk alakítottuk meg a többit is. Csak az árak távolodtak egymástól de nagyon. És már nem merik bevállalni hogy az utcai olcsóbb legyen /1980 ig Főtaxi/. Most az S-tx igen de milyen áron?
Dátumok időszakok felcserélődhettek de már rég volt. A levezetés igaz.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2009.11.21 09:17
Kösz.Kezdő vagyok klikkeltem és már ott is voltam.Visszaveheted és újra írok. Szép napot Tomajer
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2009.11.21 08:52
Igen én csatlakozom hozzád! Fontos a minimum ár amelyik cég nem tud megújulni 200-240 között az szűnjön meg! Mindig az utast nyúzzuk meg a pénzéért,ahelyett hogy a cégvezetők fognának kezet egymással. Aki nem nyújt jobb-ot az vonuljon ki a taxis piacról.Keressen magának más bolondot!
Nem lehet rákényszeríteni taxisainkat hogy alacsony tarifával dolgozzanak majd később a kiesését az utcaival ha az nincs a következő megrendelőn hozza vissza!
Ez hosszú távon nem taxis-politka ez beetetés mivel egyszerű agyúaknak tartanak!
Téma: Hihetetlen, de megtette...
Hozzáadva: 2009.11.21 08:26
Nem panaszkodott mert daccal viselte a napi problémákat!
Az erejét mutatja hogy meghozta döntését! Kutya kötelességünk az erejéből merítenünk és harcolni a jogainkért a jobb életünkért. Miattunk is tette ezt el kell hinnünk Neki!
Itt leszel velünk nem felejtünk!
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2009.11.21 08:12
Ez így jó, ha cég-érzékeny az utas behozható a rendszerbe.
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2009.11.21 08:08
Kemény minőségi politikával rávehető az utazó közönség hogy minket válasszon! Ha az ártörő cégek nem olyan kollégákat foglalkoztatnak akik betartják az alacsonyabb viteldíjat az utasok visszatérnek. Kollégáktól hallom hogy nem feltétlenül tartják be a játékszabályokat.Ez nekünk kedvez.
A budapesti önkormányzat már vizsgálja a jelenlegi helyzetet. A szakszervezet törekvéseit gyors kérdőív kitöltésével ellenőrzik a Krisztina körúton a droszt engedély kiadásánál.Legalább is ezekben a hetekben. Én már kitöltöttem.Ha egyezik a taxisok véleménye a szakszervezet aggodalmával akár a minimum ár is megállapítható lenne. Én beikszeltem.
Ez így már korrektebb versenyt eredményezne a cégek között. Tanulságos a kérdőív mindenki figyelmébe ajánlom.
Csogu szerezz be egyet!
Zsolesz jogos az észrevételed nehéz a döntés! De amíg lehet ne nyúljunk az árhoz,inkább jól rágjuk meg hogy csábítsuk ide a megrendelőt!
Egyik megoldás már írtam az árhűségeseknek össze kell fogni! Kb.2000 taxi nagy erő!
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2009.11.21 07:48
Soron kívüliséget élveznek! Ők már bizonyítottak! azonnal felvehetők!