Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.08.09 17:56

Mi a pics@?! Ez eddig a XII. kerületet boldogította, ott erőlködött. Ide-oda rakosgatják ezt a sok selejtes prolit, ahelyett, hogy elzavarnák őket a halál retkes f@szára.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.07.28 19:40

Mi bajod van Vele? Az, hogy Ő már eljutott oda, ahova Te is fogsz? Ki csinált belőle/belőlük droidot? Megmondom. Az olyanok, mint Te. Az olyanok, akik egyéni vállalkozóként önként-és dalolva igazoltak le egy 150-es tarifát hírdető céghez és tették lehetővé, hogy az kinőjje magát. És Te rá vagy mérges? Rá haragszol? Tükröd van otthon?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.07.28 19:21

Ne bántsd! Csak túl becsületes ehhez a világhoz. Na meg túl szelíd. Ha például elé mernél állni és a szemébe röfögnéd ki magadból ezeket, akkor se verné tele az arcodat. Pedig a fizikuma megvolna hozzá. De majd bíztatom.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.07.28 15:22

Ja, Stop.hu. Na most, a Stop.hu-ról azt érdemes(?) tudni, hogy a Népszava online verziója. Az oldal korábbi kisebbségi tulajdonosa pedig az a Horváth Éva néni, aki a disznófejű párizsizabáló ügyei kapcsán lett közismert. Mit gondoljunk arról, aki ilyen helyről meríti a mindennapi szellemi betevőt? :-)

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.07.28 14:31

Az. Bedőlt a forint?

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2010.07.27 19:17

Független a tarifától? Ez? Lóf@szt független! Volt egy jó évetek, amikor a rádió fosta a címeket. Aztán jött a Plus és most náluk fossa. Menjetek alájuk, szóljatok a Józsinak! "Józsi, menjünk le 120-ra!" És akkor megint nálatok fog szólni a rádió. Amíg a Plus le nem megy 100-ra. Megástátok a saját sírotokat, elsők voltatok a sorban, akik elkezdtek szarért-hugyért furikázni. Ideje, hogy bele is lökjétek egymást. Pontosan ezt érdemlitek. Mind. :-Dp

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.07.21 13:40

A 150-es tarifa gazdaságos. Még egy E60-as BMW-t is fönt lehet tartani belőle. Tegnap láttam. Elindult, nyomott neki egy kövéret. Az biztos kijött 150-ből. :-D

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2010.07.19 19:20

Itt egy ilyen kanári-kutya. Fejméretre hasonlít a Hagyóra, de a kutya tekintete nagyságrendekkel értelmesebb. Azt nem tudom, hogy párizsival lehet-e takarmányozni. :-)

Téma: Kivéreztetnék a hiénákat a taxis érdekvédők

Hozzáadva: 2010.07.17 16:42

Nem tudom, miért kérsz bocsánatot. Ez egy nyilvános fórum, azért vagyunk itt, hogy beszélgessünk. [i]„A droidok csak addig élnek meg, amig nincs kellő szigor az adózásban illetve a működés közben.”[/i] Senkit nem érdekel a droid megélhetése. Ez már most is így van. Aki kiadja az autóját napi 10-15 ezerért, mondjuk 150-es, vagy akár 200-as tarifa mellett, az leszarja, hogy a droidnak mennyi marad a leadón felül, miután megtankolt. Ha elmegy, mert felkopik az álla, akkor lesz a helyére másik tíz, vagy ötven. Legrosszabb esetben bejelentik részmunkaidőre, aztán lehet ellenőrizgetni. Ha nem ad nyugtát, az nyilvánvalóan az Ő sara lesz, ha megtolja az órát, az is. „Hosszú távon nem ez a megoldás a cégvezetőknek sem.” Miért nem? 500 alvállalkozó 65 ezrével bevisz 32,5 milliót havonta. 300 droid, napi tízezrével mennyit visz be egy hónapban? Segítek. 90 milliót. És nyugi van. A droid kussol, mert örül, hogy luk van a seggén, örül, hogy van állása. Ez megoldja a létszámgondokat is. A cégtulaj pont csak annyi embert fog fölvenni, amennyit el tud látni munkával. Túl sokan meg nem fognak bezavarni annak a néhány embernek, aki rá tud majd tenyerelni a piacra, hiszen a szigorított feltételek és követelmények mellett valószínűtlen, hogy új egyéni vállalkozók tömegei lepjék majd el a szakmát, a becsődölők helyett. Mert illúzióid ne legyenek, 210-es tarifa mellett Te be fogsz csődölni, ha valóban kellő lesz a szigor az adózásban és működés közben. „A veszteség is csekély a pénz is több, ráadásul mindenkinek!” Ezt nem értem. Most több pénzről beszélünk, vagy veszteségről beszélünk? Vagy esetleg ez a mondat a „veszteség nélkül nincs háború” analógiája? És, ha Te leszel a veszteség (lásd fentebb!)? Nézd, szerintem jól látható, hogy milyen irányba halad a szakma. Néhány éve még alig láttunk egy-két autóbérlőt, Ők is a szenvedélybetegek, meg a rossz válóperes ügyvédet kifogók közül kerültek ki. Ma már más a helyzet. Egyre több a droid, egyre több a vállalkozásában köztartozást felhalmozó és így bedőlő kolléga, egyre több az autóját felélő, vagy az autója hitelét bebukó olyan sofőrtársunk, aki a fentiek miatt kényszerül droidsorba. Ha ez nem volna elég, akkor csapatostul hozzák a nyakunkra, a taxit soha nem látott, innen-onnan szalajtott embereket. Kivétel persze a Zóna... (Forrás: Origo) A 210 forintos tarifa, a tízéves korhatár, és a szigorúbb ellenőrzés együttesen, fölpörgeti majd ezt a folyamatot. És ehhez nem kell jóstehetségnek lenni.

Téma: Kivéreztetnék a hiénákat a taxis érdekvédők

Hozzáadva: 2010.07.17 13:40

Az a baj, Peti, hogy lehet, hogy hibás a megközelítésem. Én abból indultam ki, hogy az ember tökhülye. Valójában viszont elképzelhető, hogy nagyon is tudja, mit csinál. Emlékezz, hogy közel egy évvel ezelőtt már megírtam, mi ebbe a rendszerbe (al)vállalkozóként nem kellünk. Ide droidok kellenek. Ha az elvtárs az ugrásra kézen álló befektetők szekerét tolja, akkor nagyon is érthető és teljesen logikus valamennyi elképzelése. Ha a koncepció az, hogy néhány kézben összpontosuljon a budapesti taxizás, akkor ez a figura nagyon is tudja, mit csinál. Meg a többi is.