Felhasználó hozzászólásai
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2010.08.09 17:56
Mi a pics@?!
Ez eddig a XII. kerületet boldogította, ott erőlködött.
Ide-oda rakosgatják ezt a sok selejtes prolit, ahelyett, hogy elzavarnák őket a halál retkes f@szára.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.07.28 19:40
Mi bajod van Vele?
Az, hogy Ő már eljutott oda, ahova Te is fogsz?
Ki csinált belőle/belőlük droidot?
Megmondom.
Az olyanok, mint Te. Az olyanok, akik egyéni vállalkozóként önként-és dalolva igazoltak le egy 150-es tarifát hírdető céghez és tették lehetővé, hogy az kinőjje magát.
És Te rá vagy mérges? Rá haragszol?
Tükröd van otthon?
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.07.28 19:21
Ne bántsd! Csak túl becsületes ehhez a világhoz.
Na meg túl szelíd.
Ha például elé mernél állni és a szemébe röfögnéd ki magadból ezeket, akkor se verné tele az arcodat.
Pedig a fizikuma megvolna hozzá.
De majd bíztatom.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2010.07.28 15:22
Ja, Stop.hu.
Na most, a Stop.hu-ról azt érdemes(?) tudni, hogy a Népszava online verziója. Az oldal korábbi kisebbségi tulajdonosa pedig az a Horváth Éva néni, aki a disznófejű párizsizabáló ügyei kapcsán lett közismert.
Mit gondoljunk arról, aki ilyen helyről meríti a mindennapi szellemi betevőt? :-)
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2010.07.28 14:31
Az.
Bedőlt a forint?
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.07.27 19:17
Független a tarifától? Ez? Lóf@szt független!
Volt egy jó évetek, amikor a rádió fosta a címeket. Aztán jött a Plus és most náluk fossa. Menjetek alájuk, szóljatok a Józsinak!
"Józsi, menjünk le 120-ra!"
És akkor megint nálatok fog szólni a rádió.
Amíg a Plus le nem megy 100-ra.
Megástátok a saját sírotokat, elsők voltatok a sorban, akik elkezdtek szarért-hugyért furikázni.
Ideje, hogy bele is lökjétek egymást.
Pontosan ezt érdemlitek. Mind. :-Dp
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.07.21 13:40
A 150-es tarifa gazdaságos. Még egy E60-as BMW-t is fönt lehet tartani belőle. Tegnap láttam. Elindult, nyomott neki egy kövéret. Az biztos kijött 150-ből. :-D
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2010.07.19 19:20
Itt egy ilyen kanári-kutya. Fejméretre hasonlít a Hagyóra, de a kutya tekintete nagyságrendekkel értelmesebb.
Azt nem tudom, hogy párizsival lehet-e takarmányozni. :-)
Téma: Kivéreztetnék a hiénákat a taxis érdekvédők
Hozzáadva: 2010.07.17 16:42
Nem tudom, miért kérsz bocsánatot. Ez egy nyilvános fórum, azért vagyunk itt, hogy beszélgessünk.
[i]„A droidok csak addig élnek meg, amig nincs
kellő szigor az adózásban illetve a működés közben.”[/i]
Senkit nem érdekel a droid megélhetése. Ez már most is így van. Aki kiadja az autóját napi 10-15 ezerért, mondjuk 150-es, vagy akár 200-as tarifa mellett, az leszarja, hogy a droidnak mennyi marad a leadón felül, miután megtankolt. Ha elmegy, mert felkopik az álla, akkor lesz a helyére másik tíz, vagy ötven. Legrosszabb esetben bejelentik részmunkaidőre, aztán lehet ellenőrizgetni. Ha nem ad nyugtát, az nyilvánvalóan az Ő sara lesz, ha megtolja az órát, az is.
„Hosszú távon nem ez a megoldás a cégvezetőknek sem.”
Miért nem? 500 alvállalkozó 65 ezrével bevisz 32,5 milliót havonta. 300 droid, napi tízezrével mennyit visz be egy hónapban? Segítek. 90 milliót. És nyugi van. A droid kussol, mert örül, hogy luk van a seggén, örül, hogy van állása. Ez megoldja a létszámgondokat is. A cégtulaj pont csak annyi embert fog fölvenni, amennyit el tud látni munkával. Túl sokan meg nem fognak bezavarni annak a néhány embernek, aki rá tud majd tenyerelni a piacra, hiszen a szigorított feltételek és követelmények mellett valószínűtlen, hogy új egyéni vállalkozók tömegei lepjék majd el a szakmát, a becsődölők helyett. Mert illúzióid ne legyenek, 210-es tarifa mellett Te be fogsz csődölni, ha valóban kellő lesz a szigor az adózásban és működés közben.
„A veszteség is csekély a pénz is több, ráadásul mindenkinek!”
Ezt nem értem. Most több pénzről beszélünk, vagy veszteségről beszélünk?
Vagy esetleg ez a mondat a „veszteség nélkül nincs háború” analógiája? És, ha Te leszel a veszteség (lásd fentebb!)?
Nézd, szerintem jól látható, hogy milyen irányba halad a szakma. Néhány éve még alig láttunk egy-két autóbérlőt, Ők is a szenvedélybetegek, meg a rossz válóperes ügyvédet kifogók közül kerültek ki. Ma már más a helyzet. Egyre több a droid, egyre több a vállalkozásában köztartozást felhalmozó és így bedőlő kolléga, egyre több az autóját felélő, vagy az autója hitelét bebukó olyan sofőrtársunk, aki a fentiek miatt kényszerül droidsorba. Ha ez nem volna elég, akkor csapatostul hozzák a nyakunkra, a taxit soha nem látott, innen-onnan szalajtott embereket.
Kivétel persze a Zóna... (Forrás: Origo)
A 210 forintos tarifa, a tízéves korhatár, és a szigorúbb ellenőrzés együttesen, fölpörgeti majd ezt a folyamatot.
És ehhez nem kell jóstehetségnek lenni.
Téma: Kivéreztetnék a hiénákat a taxis érdekvédők
Hozzáadva: 2010.07.17 13:40
Az a baj, Peti, hogy lehet, hogy hibás a megközelítésem. Én abból indultam ki, hogy az ember tökhülye. Valójában viszont elképzelhető, hogy nagyon is tudja, mit csinál.
Emlékezz, hogy közel egy évvel ezelőtt már megírtam, mi ebbe a rendszerbe
(al)vállalkozóként nem kellünk. Ide droidok kellenek.
Ha az elvtárs az ugrásra kézen álló befektetők szekerét tolja, akkor nagyon is érthető és teljesen logikus valamennyi elképzelése.
Ha a koncepció az, hogy néhány kézben összpontosuljon a budapesti taxizás, akkor ez a figura nagyon is tudja, mit csinál.
Meg a többi is.