Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

ezt a bejegyzést elküldtük több fuvarközvetitő irodának is. a levelezésbe belefolyt egy "röpke gondolat erejéig" az alelnökünk is. az ö levelét olvashatjátok: "Tisztelettel" kérdezem : Mit nem lehet ezen érteni? (nem ígérem, hogy rövid és udvarias leszek) Tegyünk egy rövidke időutazást. Néhány fuvarszervező iroda tulajdonosa mániákusan hitt abban, hogy a piac végtelenségig befolyásolható az olcsó árakon keresztül. A nyerészkedés -ha úgy tetszik térhódítás- és a gyors haszonnal kecsegtető lépések felülírták a józan ész kívánalmait. Mutogathatnék ujjal rátok.....de már minek. Hiába kértük még a rendeletalkotás fogantatásának idején, hogy saját hatáskörben mindannyian megléphetnétek azt a lépést, mellyel legalább az akkor hivatalos, engedélyezett 240 forintos tarifát tegyétek elérhetővé, és egységesen használandóvá. Csak a süket fülek, és a gúnyos köldöknézegetés volt a reakció....és a százegynéhány forintos tarifák. Beleszorult a taxiszakma abba a helyzetbe, ha ti nem, akkor lépjen a politika a tettek mezejére. Mutogathatnék ujjal rátok.....de már minek. Talán soha nem fogjátok megérteni, ha legalább megpróbáltatok volna partnerként tekinteni a taxisra, és nem kizsigerelhető haszonállatra, akkor ez az egész rendelet a követelményeivel együtt lehetett volna egy a mainál sokkal lassabb átalakulást teremtő folyamat. Így viszont -és ezzel visszacsöppenhetünk a mába- bár közgazdasági értelemben nem változtak az alaptézisek, de az ár másképpen lett befolyásoló tényező. Haszonnal kecsegtet olyanok számára is, akik eddig csak derültek a kisstílű pitiánerkedéseiteken. Az árképzés meghatározóvá vált. Olyan tényezővé amely ellen a taxis nem fog tiltakozni. A rendelet elvárásai -minden híreszteléssel ellentétben- aligha fogják érdemben csökkenteni a taxisok számát. Mindössze annyi  történik, hogy azoknak a köre szűkül erőteljesen, akik képesek megfelelni a rendelet előírásainak.  Magyarán arccal fordultunk az alkalmazotti lét felé. A költségcsökkentést, és annak orientáltságát jól szolgálja a csendes címkiadó rendszer, amely ellen meg sem próbáltatok hathatósan fellépni. Sőt tovább megyek...tisztelet a kivételnek, még csak taxisbarát megoldásokra sem törekedtetek. Szart csináltatok tele hibákkal, és a BKK tálcán kapja a megoldást, hogy milyet ne csináljon... Valódi intézkedések alig-alig történnek a BKK részéről, melyek a tényleges rendet szolgálnák. Vegzálják a taxisokat nagy számban, és ha néha fognak egy gazfickót, akkor azt a kirakatba teszik. Mindeközben nem mulasztják el sajtót telekürtölni a cégek hibáival és hiányosságaival. És eközben szállingóznak a hírek, hogy majd a főváros saját céget indít. Nyilván végtelenül megbízhatót és korrektet. Tudod, vagy tudjátok hogy hívják ezt ? Keresletorientált piaci beavatkozás. Megkezdődött a konkurensek kiszorítása. Bizony.  Tetszik vagy  sem:  Nyüszíteni fogtok!!! Hosszasan folytathatnám még, de legyen elég annyi: jelen pillanatban alig-alig látszik más esélyetek -legyen szó bármelyikőtökről- minthogy megpróbáltok komfortos körülményeket biztosítani a veletek szerződésben álló taxisoknak. Üdvözlettel: Szőke Antal  ( TGFSZ )  

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2014.07.02 12:06

én mindenképp ajánlom megvételre. nagyon jo készülék. atomerös és hihetetlenül strapabiro. az öcsémnek is ilyen van. a második emeleten kicsuszott a kezéből és a kijelzőjével hason landolt a betonon. se törés, sem karc, sem horpadás..
az alábbi cikkre egyik kollégánk bukkant rá: Homok a gépezetben: elakadt a fideszes szavazógép ....Ezt követően hirtelen előkerült a Jobbik javaslata, az önálló taxi fuvarszervező cég létrehozásának ötlete. Bár volt néhány ellenvetés, a közgyűlési többséget jelen esetben adó Fidesz-Jobbik támogatta a javaslatot. (nol.hu)

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2014.07.01 23:52

majd még az igo-n is megnézem, de a mobilomon a guglitérképen rajt van. (gubacsi 24-nél nyilik)
a taxis vajon honnan fogja tudni, hogy mely cég rendelkezik "élő, érvényes szerződéssel"? honnan kell(ene) neki tudni azt hogy a cégeknek szerződniük kell valakivel? tessék mondani, ez benne van a droszt szerződésben? vagy a rendeletben megtalálható hogy a taxis kivel és milyen feltételekkel szerződhet? nem tudom a bkk-ban mit olvasnak, de hogy a rendelet nem, az tuti.
Szerettünk volna részletes és átfogó tájékoztatást nyújtani a kollégák részére, hogy ebben az esetben milyen feltételek mellett dolgozhatnak tovább, ezért levélben fordultunk Dr. Komáromi Endre divízióvezetőhöz. Sajnálatos módon a divízióvezető úr annyira elfoglalt , hogy egy hét elteltével sem tudott időt szakítani arra, hogy a taxisoknak a további nyugodt illetve jogkövető szolgáltatás végzéséhez szükséges információkat megadja.. A médiában megjelent hírek szerint elméletileg minden taxis "behívót" kap a bkk-tól újraminősítésre. De miért a médiából kellene nekünk erről információt szerezni? Az általunk befizetett nem kevés drosztdíjból nem telik postaköltségre? Vagy egyszerűen az a cél, hogy a taxisokat minden lehetséges módon elmeszeljék? A levél melyre még mindig várjuk a választ: Tisztelt Dr. Komáromi Endre divízióvezető úr! A mai napon a Bkk web oldalán megjelent hír szerint visszavonásra került a Max Taxi ill. a Tele5 Taxi minősítése/engedélye. http://www.bkk.hu/2014/06/a-bkk-visszavonta-a-tele-5-taxi-es-a-max-taxi-mukodesehez-szukseges-engedelyt/ A fentiek kapcsán az alábbi kérdéseim lennének: [b]1. A minősítés visszavonása mennyiben érinti e két céggel szerződésben álló taxis kollégákat? Pontosítva a kérdést: - milyen jogkövetkezménye van/lesz a taxisra nézve amennyiben továbbra is a fent említett két cég logóját/felségjelzéseit viseli? 2. A Bkk kiértesíti/kiértesítette-e közvetlenül az érintett taxisokat a fenti minősítés visszavonásról 3. A bkk közvetlenül tájékoztatja/tájékoztatta-e a fent említett 2 cég szerződött taxisait az esetleges jogkövetkezményekről, s ha igen milyen módon és tartalommal? 4. A fenti két cég szerződött taxis partnerei közvetlen módon megkapják/megkapják e a pontos instrukciókat, hogy milyen módon és feltételekkel folytathatják a tevékenységüket? 5. Mi történik abban az esetbe ha a fent említett 2 cég időközben elhárítja a minősítés visszavonás okaként megjelölt hiányosságot?[/b] A fenti kérdéseimet azért fogalmaztam meg, hogy tagjaink felé teljeskörűség tájékoztatást tudjunk adni elősegítve a taxis kollégák szabályoknak megfelelő tevékenység végzését. Megtisztelő válaszát előre is köszönöm! Budapest, 2014.06.23 Üdvözlettel: Farkas Zsolt elnök

Téma: Diákfuvar Crash

Hozzáadva: 2014.06.30 11:43

Hagyd! Szerintem ő is (vagy valaki a családból) diáksoför. Csak olvasd végig az írásait, nem olvasol ki belőle mást, minthogy foggal körömmel védi. hagyd, ne beszéltesd, úgy is felesleges.

Téma: Diákfuvar Crash

Hozzáadva: 2014.06.29 19:12

tutira van nekik. :) hiszen mindenki tudja, a Páv II.-t min. 2 èves jogositvány után kapod meg.

Téma: Diákfuvar Crash

Hozzáadva: 2014.06.29 16:50

...személygépkocsis személyszállitoi vizsga birtokàban lehet vezetni...