Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.07.02 21:02
ezt a bejegyzést elküldtük több fuvarközvetitő irodának is.
a levelezésbe belefolyt egy "röpke gondolat erejéig" az alelnökünk is.
az ö levelét olvashatjátok:
"Tisztelettel" kérdezem : Mit nem lehet ezen érteni?
(nem ígérem, hogy rövid és udvarias leszek)
Tegyünk egy rövidke időutazást. Néhány fuvarszervező iroda tulajdonosa mániákusan hitt abban, hogy a piac végtelenségig befolyásolható az olcsó árakon keresztül. A nyerészkedés -ha úgy tetszik térhódítás- és a gyors haszonnal kecsegtető lépések felülírták a józan ész kívánalmait.
Mutogathatnék ujjal rátok.....de már minek.
Hiába kértük még a rendeletalkotás fogantatásának idején, hogy saját hatáskörben mindannyian megléphetnétek azt a lépést, mellyel legalább az akkor hivatalos, engedélyezett 240 forintos tarifát tegyétek elérhetővé, és egységesen használandóvá.
Csak a süket fülek, és a gúnyos köldöknézegetés volt a reakció....és a százegynéhány forintos tarifák.
Beleszorult a taxiszakma abba a helyzetbe, ha ti nem, akkor lépjen a politika a tettek mezejére.
Mutogathatnék ujjal rátok.....de már minek.
Talán soha nem fogjátok megérteni, ha legalább megpróbáltatok volna partnerként tekinteni a taxisra, és nem kizsigerelhető haszonállatra, akkor ez az egész rendelet a követelményeivel együtt lehetett volna egy a mainál sokkal lassabb átalakulást teremtő folyamat.
Így viszont -és ezzel visszacsöppenhetünk a mába- bár közgazdasági értelemben nem változtak az alaptézisek, de az ár másképpen lett befolyásoló tényező.
Haszonnal kecsegtet olyanok számára is, akik eddig csak derültek a kisstílű pitiánerkedéseiteken.
Az árképzés meghatározóvá vált. Olyan tényezővé amely ellen a taxis nem fog tiltakozni.
A rendelet elvárásai -minden híreszteléssel ellentétben- aligha fogják érdemben csökkenteni a taxisok számát.
Mindössze annyi történik, hogy azoknak a köre szűkül erőteljesen, akik képesek megfelelni a rendelet előírásainak.
Magyarán arccal fordultunk az alkalmazotti lét felé.
A költségcsökkentést, és annak orientáltságát jól szolgálja a csendes címkiadó rendszer, amely ellen meg sem próbáltatok hathatósan fellépni. Sőt tovább megyek...tisztelet a kivételnek, még csak taxisbarát megoldásokra sem törekedtetek.
Szart csináltatok tele hibákkal, és a BKK tálcán kapja a megoldást, hogy milyet ne csináljon...
Valódi intézkedések alig-alig történnek a BKK részéről, melyek a tényleges rendet szolgálnák. Vegzálják a taxisokat nagy számban, és ha néha fognak egy gazfickót, akkor azt a kirakatba teszik. Mindeközben nem mulasztják el sajtót telekürtölni a cégek hibáival és hiányosságaival.
És eközben szállingóznak a hírek, hogy majd a főváros saját céget indít. Nyilván végtelenül megbízhatót és korrektet.
Tudod, vagy tudjátok hogy hívják ezt ?
Keresletorientált piaci beavatkozás.
Megkezdődött a konkurensek kiszorítása. Bizony.
Tetszik vagy sem: Nyüszíteni fogtok!!!
Hosszasan folytathatnám még, de legyen elég annyi: jelen pillanatban alig-alig látszik más esélyetek -legyen szó bármelyikőtökről- minthogy megpróbáltok komfortos körülményeket biztosítani a veletek szerződésben álló taxisoknak.
Üdvözlettel: Szőke Antal ( TGFSZ )
Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)
Hozzáadva: 2014.07.02 12:06
én mindenképp ajánlom megvételre.
nagyon jo készülék. atomerös és hihetetlenül strapabiro.
az öcsémnek is ilyen van. a második emeleten kicsuszott a kezéből és a kijelzőjével hason landolt a betonon.
se törés, sem karc, sem horpadás..
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.07.02 11:10
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.07.02 10:28
az alábbi cikkre egyik kollégánk bukkant rá:
Homok a gépezetben: elakadt a fideszes szavazógép
....Ezt követően hirtelen előkerült a Jobbik javaslata, az önálló taxi fuvarszervező cég létrehozásának ötlete. Bár volt néhány ellenvetés, a közgyűlési többséget jelen esetben adó Fidesz-Jobbik támogatta a javaslatot.
(nol.hu)
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2014.07.01 23:52
majd még az igo-n is megnézem, de a mobilomon a guglitérképen rajt van.
(gubacsi 24-nél nyilik)
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.07.01 16:24
a taxis vajon honnan fogja tudni, hogy mely cég rendelkezik "élő, érvényes szerződéssel"?
honnan kell(ene) neki tudni azt hogy a cégeknek szerződniük kell valakivel?
tessék mondani, ez benne van a droszt szerződésben?
vagy a rendeletben megtalálható hogy a taxis kivel és milyen feltételekkel szerződhet?
nem tudom a bkk-ban mit olvasnak, de hogy a rendelet nem, az tuti.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.07.01 09:34
Szerettünk volna részletes és átfogó tájékoztatást nyújtani a kollégák részére, hogy ebben az esetben milyen feltételek mellett dolgozhatnak tovább, ezért levélben fordultunk Dr. Komáromi Endre divízióvezetőhöz.
Sajnálatos módon a divízióvezető úr annyira elfoglalt , hogy egy hét elteltével sem tudott időt szakítani arra, hogy a taxisoknak a további nyugodt illetve jogkövető szolgáltatás végzéséhez szükséges információkat megadja..
A médiában megjelent hírek szerint elméletileg minden taxis "behívót" kap a bkk-tól újraminősítésre.
De miért a médiából kellene nekünk erről információt szerezni?
Az általunk befizetett nem kevés drosztdíjból nem telik postaköltségre?
Vagy egyszerűen az a cél, hogy a taxisokat minden lehetséges módon elmeszeljék?
A levél melyre még mindig várjuk a választ:
Tisztelt Dr. Komáromi Endre divízióvezető úr!
A mai napon a Bkk web oldalán megjelent hír szerint visszavonásra került a Max Taxi ill. a Tele5 Taxi minősítése/engedélye.
http://www.bkk.hu/2014/06/a-bkk-visszavonta-a-tele-5-taxi-es-a-max-taxi-mukodesehez-szukseges-engedelyt/
A fentiek kapcsán az alábbi kérdéseim lennének:
[b]1. A minősítés visszavonása mennyiben érinti e két céggel szerződésben álló taxis kollégákat?
Pontosítva a kérdést:
- milyen jogkövetkezménye van/lesz a taxisra nézve amennyiben továbbra is a fent említett két cég logóját/felségjelzéseit viseli?
2. A Bkk kiértesíti/kiértesítette-e közvetlenül az érintett taxisokat a fenti minősítés visszavonásról
3. A bkk közvetlenül tájékoztatja/tájékoztatta-e a fent említett 2 cég szerződött taxisait az esetleges jogkövetkezményekről, s ha igen milyen módon és tartalommal?
4. A fenti két cég szerződött taxis partnerei közvetlen módon megkapják/megkapják e a pontos instrukciókat, hogy milyen módon és feltételekkel folytathatják a tevékenységüket?
5. Mi történik abban az esetbe ha a fent említett 2 cég időközben elhárítja a minősítés visszavonás okaként megjelölt hiányosságot?[/b]
A fenti kérdéseimet azért fogalmaztam meg, hogy tagjaink felé teljeskörűség tájékoztatást tudjunk adni elősegítve a taxis kollégák szabályoknak megfelelő tevékenység végzését.
Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!
Budapest, 2014.06.23
Üdvözlettel:
Farkas Zsolt
elnök
Téma: Diákfuvar Crash
Hozzáadva: 2014.06.30 11:43
Hagyd!
Szerintem ő is (vagy valaki a családból) diáksoför.
Csak olvasd végig az írásait, nem olvasol ki belőle mást, minthogy foggal körömmel védi.
hagyd, ne beszéltesd, úgy is felesleges.
Téma: Diákfuvar Crash
Hozzáadva: 2014.06.29 19:12
tutira van nekik.
:)
hiszen mindenki tudja, a Páv II.-t min. 2 èves jogositvány után kapod meg.
Téma: Diákfuvar Crash
Hozzáadva: 2014.06.29 16:50
...személygépkocsis személyszállitoi
vizsga birtokàban lehet vezetni...