Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.01.10 20:41
Ott a weekendbus! A helyzet maradt és a szereplők is! A. Attila és társai!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2011.01.08 14:13
Figyelj szavaimra! Engedélyük van a terminálonként 5-5 szórólapos és az azokat védő őrökre!-:)
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2011.01.07 12:29
A Főtakács nem bírja a nyomást a T1-en, most kibulizták, hogy terminálonként 5 emberük szórólapozhasson.
5 kockás+10 zónás a hallban mondja majd egyszerre, hogy "Taxi, please"...
Gyönyörű lesz és EU konform...
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.01.06 09:28
Bocsi srácok, de olvasom itt ezt a sok baszogatást és felmerül bennem a kérdés , hogy az miért nem érdekel senkit ,hogy egy tróger buszos minisztériumi engedéllyel 500 utast tervez elvinni a reptérről naponta! Ezek a mi utasaink is lehetnének, de nem lesznek mert elviszik! Egy fillért nem fizetnek senkinek leadót, max a S. Zoltánnak-nak a minisztériumban!
Nem ezzel kellene foglalkozni inkább?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2011.01.06 07:30
Elnézést! Tévedtem! A Nedeczky Tibor a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének a társelnöke!
Senki nem kérdezte hogy kap e támogatást, de már nyilatkozatát is úgy kezdi hogy nem kap támogatást! Ez ismét egy mutyi!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2011.01.05 19:08
Az érdemi szerző és haszonélvezője a Schváb Zoltán ( született : 1973) a Fejlesztési Minisztérium helyettes államtitkára. A végrehajtó véletlenül a Weekendbusz Zrt amit a Nedeczky Tibor tulajdonol és irányít! A Nedeczky a Közúti Fuvarozók Országos Szövetségének alelnöke! A működést a minisztérium finannszírozza, de 1400-at azért még elkérnek az utasoktól! Akkor mi taxisok most miért fizetünk? Minket a minisztérium tesz tönkre! Ez a " teremtünk 1 millió munkahelyet" szöveg is egy hazugság! 8 buszdofőrnek adunk munkát és 300 taxis családot meg tönkreteszünk! meddig türjük még ezt, inkább ez ellen kellene tenni összefogással és megakadályozni hogy egy ilyen őskomcsi ide betegye a lábát!
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.01.05 10:00
Jó reggelt!
Ma reggeltől a weekendbusz járatai behajthatnak a T2 érkezési szintjére! Ti miért nem?
Ja , azért mert neki a Völner Pál irta alá a meghatalmazását?! Minisztérium fizeti a működést , de nem a Külügy és viszi majd az utasokat 1400-ért! Leadó 0 ! Tudsz ezekkel versenyezni? Azt hazudják hogy az EU-s vendégeknek ingyen van! Akkor hogyan használhatja más 1400-ért? A pénzkinyúlás ezen az oldalon is működik, csak ebből most Ti mimaradtok!
Azt a látszatot keltik mintha ez az eu-s diplomaták érdekében lenne, így lehet támogatni ész nélkül, a nedeczky meg viszi vissza a pénzt számolatlanúl! Ja hogy ez a nedeczky az a nedeczky aki a Közúti Fuvarozok Országos Szövetségének az alelnöke?! Akkor nincs min csodálkozni!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2011.01.05 09:21
A magánbuszjáratra vonatkozólag nekem azért ennél több kérdés is felmerül:
• hogyan adhat az unicredit több mint 160millió finanszírozást a mai időkben összesen 4 db busz finanszírozására?
• Ki vállalt garanciát a lízing ügylet mögé? Esetleg a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium?
• Hogyan lehet ,hogy egy V. Pál által adott papírral ezek azt csinálhatnak amit akarnak?
• Lehet hogy a BKV buli itt folytatódik, csak a szereplők változtak meg?
• Hogyan lehet hogy az Otokar busz forgalmazóját Magyarországon az a M.T. képviseli ( Alfa Busz Kft felszámolás alatt, és a BKV használtbusz tenderének győztese, vesztese )
• Azon sem csodálkoznék ha az A.Attila is előkerülne a V.István társaságában!
• A 4 busz üzemeltetési költsége a tankolást és a sofőrök bérét számítva több mint 9.000.000.- Ft havonta
• A buszok finanszírozási költsége havi több mint 7.000.000.- Ft
• Ez összesen 16.000.000.- Ft
• Az első 4 napban elszállított utasok száma összesen nem éri el a 80 főt, ami 112.000.-Ft
• a négy nap eddigi működési költsége 2.064.000.- Ft kerekítve, a bevétel a jegyekből 112.000.- Ft
• a négy nap alatt 1.952.000.- Ft veszteséget termelt összesen!
• a BKV valószínűleg azért nem csinálhatja mert onnan most pénzt visszahozni nagyon nehéz
• a Volánbusznál levő helyzet sem kedvez most a korrupciónak
• Milyen EU-s utasok akik ezen az útvonalon utaznának? Keleti?
• mitől expressz?
• a római jog alapkérdése, KINEK AZ ÉRDEKÉBEN működik ez?
http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4100:rea-ferihegyre&catid=7:gumikereken&Itemid=10