Név
Becenév alelölülő
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.30 12:49

Megvan: Bántelki Lajos 2009.12.29. 10:41:24 (557) Ne is bántsál! Megjavultam... :)) Ha nem is sok, de valami igen.. :) Előzmény: részeges 2009-12-29 09:15:53 (556) részeges 2009.12.29. 09:15:53 (556) Jóreggelt,jómunkát! Lajos, nem bántásból de: Láttam az utcán szétszórva barát taxi dizájnos (sárgás-pirosas) Discount-taxi prospektust mely szerint 700ft/kerület maximum zónásítva Budapestet. A te műved?

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.30 12:45

Itt kérdezte tőled valaki, hogy van-e közöd valami szórólapokhoz, és szűkszavúan annyit válaszoltál, hogy egy kicsi van. Keresem itt a hozzászólást, egyelőre nem találom.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.30 12:21

Lajos, ha nincsenek titkok: írnál valamit erről a 700 ft-os körzetárról? Tévedek, ha úgy látom, hogy ehhez keresnél taxisokat?
Lehet, hogy a Hős utcában kellene kezdeni a keresést.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 18:00

De, uralkodhat. Nem csak itt, az élet minden területén így van. Ilyen irányból biztos nem fogsz változást elérni. Hangzatos szavakkal nem is fogsz sok embert magad mellé állítani. Kizárólag érdekből csatlakozik hozzád bárki is. Ha olcsóbban adod a címeket.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2009.12.28 16:18

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 15:48

Akkor itt a következő kérdés: miért lenne buli neked - ahogy írtad - egy tulajdonosnak lenni a sok között, amikor jelenlegi cégednél teljes jogú tulajdonos vagy? Szerintem vágj bele úgy, hogy darabáron fuvarokat közvetítesz a regisztrált taxisoknak. Ha működik a rendszer, fejlődni fog. Ha nem működik, a jelenlegi cég megmarad.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 15:02

Ezt megtettem tudatosan is, amikor megírtam, hogy takarékosan, ügyesen felépítetted rendszered. Ez a vélemény az általad leírtak alapján született, így a gyakorlatban nem ellenőrzött, de végülis hihetőnek látszik, amit írtál. Ez nem jelenti azt, hogy minden leírt szavadat készpénznek venném, pl. simán el tudom képzelni, hogy fehér rendszámmal is taxiztok, vagy azt, hogy nem csak reptérre vagy reptérről fuvaroztok. Mondd, ha van szerinted havonta kb. 1 milla tiszta hasznod a meglévő kocsikon, miért adnád fel a bizonytalanért, ami vagy bejön, vagy se. Végülis egy új Cityhez hasonló szövetkezetet vázoltál itt. Ma elindulni egy ilyen vállalkozásnak jóval nehezebb lenne, mint a hőskorban, és a sok tulajdonos nem biztos, hogy előnyt jelentene ebben a helyzetben.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 02:02

Mostanában épp ez a tendencia, szaporodnak a kis cégek. Szóval árban is ott tartunk, meg taxis cégekben is, ezen sokat már nem nagyon lehet rontani. A kis cégekből nem sok fog megmaradni, szerintem. Lajos itteni szereplésére csak egy magyarázatot találok: szeretné továbbfejleszteni a cégét 50 autós kategóriából 150 darabosba és korlátba ütközött. 50 megbízható sofört se könnyű találni Budapesten, 150-et meg szinte lehetetlen. Ülhetne nyugodtan a fenekén, jobb lenne, ha nem adná itt a tippeket a konkurrenciának. :-))

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2009.12.28 01:32

Kösz a választ. Úgy saccolom, hogy 4-5 év alatt 300-350 ezer km-t futnak a kocsik. Lajos ügyes a maga helyzetében. Neki akkor van költsége, ha megy az autó, kiadásai a bevétellel arányosan nőnek. Végülis semmi mást nem tett, mint újra életre keltette a régi főtaxis rendszert: a taxista fizetést plusz esetleg borravalót kap, a bevétel a tulajdonosé. Gazdaságosan működnek autói, a tieid meg nem. Ez a rendszer hibája. Te napidíjad attól függ, hogy mennyi az általános kinálat a piacon, ennél többet te se kérhetsz, és ezért a díjért éppúgy mehet a taxis napi 100 km-t mint ötszázat. Semmi se tartja vissza a 10-15 km-es rágurulástól.