Felhasználó hozzászólásai
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2023.08.12 19:58
Egyrészt a repteret kb. mindenki vinné, ha tehetné - kivéve talán a City-t. Másrészt ha a bolt végérvényesen legyűri a főtaxit, akkor a többieket már csak percek kérdése, nem lesz 6x6; taxi4 stb.
De talán a legfontosabb elem, hogy az mindenkinek b@ssza az agyát, hogy az évtizedek alatt felépített teljes magán-megrendelői állományt lenyúlták fekete és szürke módszerekkel, a versenyben egy percre sem részt véve + eközben végig azt füllentik, hogy majd a piac és a verseny dönt. Hát épp, hogy ők nem versenyeznek, hisz elég csak hazudni.
De talán a legfontosabb elem, hogy az mindenkinek b@ssza az agyát, hogy az évtizedek alatt felépített teljes magán-megrendelői állományt lenyúlták fekete és szürke módszerekkel, a versenyben egy percre sem részt véve + eközben végig azt füllentik, hogy majd a piac és a verseny dönt. Hát épp, hogy ők nem versenyeznek, hisz elég csak hazudni.
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2023.08.08 18:28
Valóban nem az igazi, klasszikus taxizás. Nulla hozzáértéssel kimaxolni a keresetet, ez a reptér.
Viszont budapesti taxizás már csak a boltnál van, minden megrendelőt elvitt minden cégtől. Szerintem a cégeknél már rá sem mernek nézni a magánmegrendelők számára, annyira alacsony az érték.
De ha a repteret viszi a bolt, akkor visz mindent. Nem lesz főtaxi, vele együtt süllyesztőbe megy a 6x6 és így tovább. Talán csak a city marad talpon, de nekik is sokkal többe kerül ez mint eddig.
Azt mond neked amit akar, ilyen autó az elvárás, ennyi % a minimum, nappal gyere ki, éjjel gyere ki, felveszünk, de csak ha bérled tőlünk a kocsit, a tagságod megszűntetése pedig csak egyetlen egy kattintás.
A szabadabb taxizást hirdetők zászlóshajója, aki azt hirdeti, hogy mindenkinek joga van taxizni és hogy majd a piac dönt, majd pontozgatjuk egymást, és hogy tagdíj sincs (hogyne lenne, nem is kevés) szépen végig füllentette az éveket és kiirtott mindenki mást maga körül. Ráadásul tette ezt teljes mértékben jogtalan módszerekkel, google playen kuponkódokat osztogatva. Első ilyen alkalommal fel kellett volna függeszteni.
A nagy szabadságvágy újabb zsákutcája, a színes és sokszereplős piacból lett egy szereplős. Eszed, nem eszed, nem kapsz mást. És még az is mindegy, hogy taxis vagy vagy pedig megrendelő.
Újfent kiderült, hogy a City-nek volt végig igaza: csak a vállalkozó lehet taxis. Ez lett volna válasz ennek a folyamatnak a megelőzésére.
Engem az érdekel, hogyan oldjak majd meg URH nélkül a szervezkedést kinn a reptéren. Gyere ide, menj át oda, kombi kell, nagyobb autó kell, stb.És hogy a bolt 20% (feltételezem addigra már 25% lesz) leadója mellé a reptér 20%-a és áfa fizetés után végülis mennyi is marad egy boltos zsebében?
Viszont budapesti taxizás már csak a boltnál van, minden megrendelőt elvitt minden cégtől. Szerintem a cégeknél már rá sem mernek nézni a magánmegrendelők számára, annyira alacsony az érték.
De ha a repteret viszi a bolt, akkor visz mindent. Nem lesz főtaxi, vele együtt süllyesztőbe megy a 6x6 és így tovább. Talán csak a city marad talpon, de nekik is sokkal többe kerül ez mint eddig.
Azt mond neked amit akar, ilyen autó az elvárás, ennyi % a minimum, nappal gyere ki, éjjel gyere ki, felveszünk, de csak ha bérled tőlünk a kocsit, a tagságod megszűntetése pedig csak egyetlen egy kattintás.
A szabadabb taxizást hirdetők zászlóshajója, aki azt hirdeti, hogy mindenkinek joga van taxizni és hogy majd a piac dönt, majd pontozgatjuk egymást, és hogy tagdíj sincs (hogyne lenne, nem is kevés) szépen végig füllentette az éveket és kiirtott mindenki mást maga körül. Ráadásul tette ezt teljes mértékben jogtalan módszerekkel, google playen kuponkódokat osztogatva. Első ilyen alkalommal fel kellett volna függeszteni.
A nagy szabadságvágy újabb zsákutcája, a színes és sokszereplős piacból lett egy szereplős. Eszed, nem eszed, nem kapsz mást. És még az is mindegy, hogy taxis vagy vagy pedig megrendelő.
Újfent kiderült, hogy a City-nek volt végig igaza: csak a vállalkozó lehet taxis. Ez lett volna válasz ennek a folyamatnak a megelőzésére.
Engem az érdekel, hogyan oldjak majd meg URH nélkül a szervezkedést kinn a reptéren. Gyere ide, menj át oda, kombi kell, nagyobb autó kell, stb.És hogy a bolt 20% (feltételezem addigra már 25% lesz) leadója mellé a reptér 20%-a és áfa fizetés után végülis mennyi is marad egy boltos zsebében?
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2023.08.05 16:55
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2023.07.11 20:16
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2023.07.11 13:12
Nem, a bolt stratégiája az elejétől kezdve a mai napig az uber szerepét átvenni. Ez pedig nem más mint az üldözött szerepe. A nagy tömeg imád az üldözöttek mellé állni, ha jogosan üldözik, ha jogtalanul, az mindegy. Mert igazából nem az üldözött státusza számukra a fontos, hanem a saját szerepük a világ előtt, így azt képzelhetik.magukról, hogy ők értékesek, értékesebbek mint mások.
Teljes választásokat lehet nyerni ezzel a végtelen egyszerű - és olcsó - stratégiával, ez politikában, gazdasági területen is tökéletesen műkődik.
Ezt tolja a bolt, célja folyamatosan elválasztani magát a taxisoktól. Ha épp nem.támadja senki akkor irat egy mondvacsinált cikket valami taxisról aki a bolt miatt le akarja zárni a hidakat. De ha valaki támadja.akkor az pedig egy ajándék, ingyen reklám, már csak a haver újságírót kell felkérni, hogy - féláron - karolja már fel a témát. Index.hu, 24.hu, stb. és a cikk hangvétele természetesen a taxisok felé legyen megfedő, a bolt felé.megértő és természetesen mindenképp szerepeljen benne az uber szomorú története, melynek magyarországi utolsó irmagja ez a szegény üldözött bolt.
Nem mellesleg ha a te logikádat követjük, akkor még inkább kijelenthetjük, hogy az index a demagógia csúcsa, ugyanis a boltot nem a taxisok támadják, hanem Metál Zoltán és az OTSZ, így szalagcímként azt üvölteni bele a világba, hogy a taxisok tàmadják a boltot nem más mint demagógia és hype.
Teljes választásokat lehet nyerni ezzel a végtelen egyszerű - és olcsó - stratégiával, ez politikában, gazdasági területen is tökéletesen műkődik.
Ezt tolja a bolt, célja folyamatosan elválasztani magát a taxisoktól. Ha épp nem.támadja senki akkor irat egy mondvacsinált cikket valami taxisról aki a bolt miatt le akarja zárni a hidakat. De ha valaki támadja.akkor az pedig egy ajándék, ingyen reklám, már csak a haver újságírót kell felkérni, hogy - féláron - karolja már fel a témát. Index.hu, 24.hu, stb. és a cikk hangvétele természetesen a taxisok felé legyen megfedő, a bolt felé.megértő és természetesen mindenképp szerepeljen benne az uber szomorú története, melynek magyarországi utolsó irmagja ez a szegény üldözött bolt.
Nem mellesleg ha a te logikádat követjük, akkor még inkább kijelenthetjük, hogy az index a demagógia csúcsa, ugyanis a boltot nem a taxisok támadják, hanem Metál Zoltán és az OTSZ, így szalagcímként azt üvölteni bele a világba, hogy a taxisok tàmadják a boltot nem más mint demagógia és hype.
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2023.07.11 09:32
Nekimennek a taxisok a Boltnak
Miért a boltosok kicsodák, bányászok?
Az index és a demagógia. Ez az index a ferdítés alja.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2023.06.30 19:18
:-D:-D
Téma: A taxi fáj?
Hozzáadva: 2023.05.21 16:00
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2023.04.29 14:04
Görögország, taxi vs uber.
Úgy tűnik a görög taxisoknak nincs kedvük kivárni a jogi procedúra végét.