Felhasználó hozzászólásai
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.04.06 16:26
Én sem gáncsolni akarom a folyamatot, úgy hogy legyetek szívesek ne negatív felhangként értelmezétek, de van pár dolog ami mellett nem lehet elmenni. Egyszerűen azért nem, mert akkor nem vesznek komolyan.
Garantált bérminimum mint kiindulási pont a taxisoknak? Mitől járna nekünk ez? Én nem bánom, félreértés ne essék, de hát kapjunk már a fejünkhöz. Ráadásul hivatkozva legszélsőségesebb helyzetben levő taxisokra, akik kismamaműszakba bejelentve végezték áldásos tevékenységüket. Igaz, hogy eddig árelőnyt élveztek a normál vállalkozókkal szemben, igy nehezítve az ő helyzetüket és elvéve előlük teljes mértékben jogtalanul piacot és megélhetési forrást, de most hogy baj van szaladjon össze a világ.
Én nem kételkedem, hogy ők vannak a legnagyobb bajban, dehát b+... Csak én, a sima mezei taxis, még itt ezen a fórumon is, visszaolvashatja bárki állok elébe, egyszáll magam lobbiztam azért egy évtizeden keresztül, hogy ezt a folyamatot ne engedjük és fordítsuk vissza. Én tiz éve szajkózom, hogy csak vállalkozó lehessen taxisofőr, csak ő kaphasson taxivezetői engedélyt erkölcsivel, nyolc órás bejelentéssel. A piacon lévő aktív sofőrök pedig kapjanak laufot, futamidőt, bármit ami segíti őket abban, hogy bennmaradhassanak a rendszerben. És nem azért mondom ezt mert én gonosz vagyok, hanem mert ez mindannyiunk közös érdeke, de legfőképp azoké akik mosolyogva tolják okosba a taxit.
Mert ha baj lesz, akkor nagy baj lesz velük. Na most itt a baj, nem is kicsi. És most álljon meg a világ?
Nem azt mondom, hogy kiröhögtétek az ezírányú lobbizásom, de elég jól kivehető volt, hogy itt a döntő többség nem is érti miről beszélek.
Meg emeljék 15 évre az autók korhatárát? Miért kéne 15 évre emelni? A tarifa a 10 éves korhatárhoz van igazítva. Mikor beül az utas és felkérdez, hogy miért ilyen qrva drága a taxi akkor a tarsolyunkban ott figyel ez az indok is. Egy évet vesztegetünk el, 10+1=11. Jogos a kérés, csak a mértéke elfogadhatatlan és nem indokolható. Az egy év viszont igen, azt javaslom maradjunk a matematikánál, ha arra vágyunk, hogy komolyan vegyenek minket.
Meg ez az állandó fröcsögés a cégekkel, cégesekkel szemben.. ez is ugyanaz az elmélet mint a fenti. Míg fogták a helyeket addig egyik sem kiabált sem a reptérért, sem a szórakozóhelyekért, sem az Oktogonért. Most hogy ki lettek szorítva csapjon le az FBI és védje be őket. Hát megin csak b+... nem az mondom, hogy nincs igazságuk, mert pl. hogy a főtaxi és leányvállalata jelen pillanatban is telibe kéri a tagdíjat az egy nonszensz, aki ezt ott benn nem gondolja át és arra nem veszi a fáradtságot hogy ránézzen a számokra azt minden bizonnyal a későbbi (taxi) történelem órákon meg lehet nevezni, mint a 100 éves Főtaxi tönkretevőjét. Még a felének a fele is sok, nem hogy telibe kérje.
Az éremnek mindig két oldala van és aki képtelen mindkettőre tekintettel lenni az hibázik. Max. 200 autó/cég? És a külföldön bejegyzett Bolt és társai pedig hízzanak és igy uralják a magyar piacot?
Vagy rájuk is érvényes? De hogy? És akkor bárki azt képzeli, hogy ezentúl ömlés lett az Okotogonon meg a Blahán? És az érem másik oldala? Akik nem férnek be a létszámkorlát miatt egy céghez sem? Ki mire tippel, hol keresnek fuvart..? A Blahán és az Oktogonon. És az is könnyen lehet, hogy ők többet fizetnek majd Pitbull Péter fő kocsirendezőnek. Megint jöjjön ez a világ?
Nekem az a véleményem, hogy jelen helyzetben egy utunk lett volna vagy lehetne még, ha segély helyett az együttműködésért lobbiznánk. Ez emészhető fenn is, lehet számukra a médiában szimpatikusan segély helyett munka címszóval tálalni és még mi is nyernénk további szimpátiát az ügyön.
Nekünk azt a vasat kellene ütni, hogy mig tart a járványhelyzet - ami sajnos még ilyenebb lesz - mi szállítsuk reggel, este, délben az orvosokat, nővéreket, a rendőrség, a honvédség alkalmazottait.
Hogy milyen áron, hogyan jön ki a matek, ebben mennyi az állami dotálás azt majd eldöntik a fejünk felett. Mindenesetre ez nem segély, hanem munka aminek segitségével túl tudjuk élni, ráadásul valóban az kapja - mindkét oldalon - aki tesz is a közös ügyért. Meggazdagodni nem akarunk belőle, egy dolgot akarunk közösen túlélni és ebben akívan részt is venni.
Ezt végtelenül egyszerű elintézni a cégeseknél, egy hátulütője van, hogy a mezitlábasokra is gondolni kell, őket organizálni már nehezebb, de minden bizonnyal ki lehet találni azt is, ők hogyan juthatnának ebből fuvarokhoz.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.04.03 15:07
Szabadai Viktor, a Magyar Liberális párt választmányi elnökének javaslata a taxirendelet módosítására járvány idején, tegnap tette ki.
De akkora volt az ellenállás, hogy mára kitett egy egészen mást, egész pontosan ezt.
Ez már közelebb jár a valósághoz és a matematikához... DE..! Emlékszünk Veresre és az ő olcsó trükkjére?
Szimpátiát és együttműködést szerezni valami hangzatos ígérettel, majd az igy megszerzett jogon kényünk kedvünk és természetesen érdekünk szerint változtatni a jelenleg aktuális taxirendeleten.
Felhívnám minden érdekelt figyelmét, taxisok, cégvezetők, érdekvédelmi tömörülések, hogy a Magyar Liberális Párt jól érzékelhetően nem a barátunk, tőlük semmi jóra ne számítsunk és eképp is kezeljük az ígéreteiket.
Nekem nem azért az ellenfeleim mert ők liberális színekre festik a ruhájukat a nagy tömeg előtt, nem érdekel, az én életemre ez nincs hatással, még annak ellenére sem, hogy meggyőződésem szerint a liberalizmus egy zsákutca tele csábító, de kivitelezhetetlen ígéretekkel.
Engem az a rész érdekel, ahol diplomás emberek 2020-ban, a google és a számítógépek korában a taxit, annak költségeit és tarifáját az alapján kezdik el számolni, hogy mekkora a forgalom. Ráadásul teszik mindezt a liberális szabadpiac elvére hivatkozva, aminek a liberalizmushoz semmi, de semmi köze. Ennek egyenes eredménye a gazdasági erőfölény azonnali megjelenése a piacon és ha valóban azt képviselné Szabadai Viktor amit magáról állít épp hogy ezt a folyamatot kellene gátolnia és nem elősegitenie. Ugyanis jelenleg ennek elősegítésén dolgozik.
Szabadai Viktor: ez, amit te képviselsz nem liberalizmus! Vagy változtassátok meg a párt nevét vagy azonnal fejezd be a kártékony tevékenységedet. Ha jót akarsz tenni menj vállalj most lényegi munkát a társadalmunk fenntartása érdekében. Adakozz vagy csak költsd a pénzed olyan helyeken ahol most nem leesett a forgalom, hanem a töredékének a töredékére esett. Ülj be egy taxiba például, ennél hatékonyabban nem tudsz segíteni a taxisokon és a belőlük is élő vállalkozásokon.
Még egyszer leírom, bár már megtettem: azért mert éjjel kettőkor senki nem vásárol kenyeret, még nem éri meg a péknek 15 forintért árulni a kenyér kilóját. A taxi költségeit sem számolhatod a forgalom alapján, ez nekünk nem megoldás, ez kifejezett károkozás.
Nincs ott valaki melletted aki ezt elmagyarázná neked? Ha mást nem, legalább a szomszéd gyerekét hívd át aki épp érettségi előtt áll, meggyöződésem, hogy ő segít neked értelmezni ezt a számodra megoldhatatlan matematikai feladatot.
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2020.04.02 18:59
Szerintem zseniális :-)
Szeretném jelezni, hogy nem politizálok, úgyhogy nekem ne is írjatok semmit itt. Ha egy taxi rendeleten tudtunk 8 évet vitázni, akkor a politikai vitának kb. sose lesz vége.
Téma: Unatkozó taxisoknak
Hozzáadva: 2020.03.29 17:00
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2020.03.24 02:40
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.03.16 20:28
Más... nem kéne kivágnod a hisztit a sargalazon, hogy átvették egy az egyben a Hofis hozzászólásod? De te is magázd, ahogy ő tette veled.. mit is írt: "Tisztelt Uram! " Ez volt a legjobb :-) Miközben ott állunk nap mint nap egymás szájában a droszton, ez több mint mókás.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2020.03.13 23:39
Ezzel szemben bírósági döntés van az ellen, hogy mi közfeladatott ellátó személyek lennénk és lássuk be a jelenlegi képlékeny gazdasági helyzetben teljesen érthető a döntés. Uber, viber-taxi fehérrendszámos NT, erkölcsi nélkül tevékenykedő sofôrök kismamaműszakba bejelentve, oszkár telekocsi amely a taxiszolgáltatâstól nagy mellénnyel elhatárolódik de azért ha valaki ilyen jellegű tevékenységet végez nála a neki járó pénzt nem felejti el beszedni.
Személyes vesszőparipám a közfeladatott ellátó státusz, véleményem szerint igy kerülhetnénk vissza a régi társadalmi státuszunkba, de ehhez első lépcsőként alapvető elvárásoknak kellene megfelelni, erkölcsi a sofőrnek, fényképes taxivezetői csak vállálkozói vizsgára saját vállalkozásra, ahol természetesen szóba sem kerülhet olyan mint a két órás bejelentés.
És ne felejtsük el, hogy egy ilyen státusz kötelezettségekkel is jár, pl. jelen helyzetben könnyen lehet, hogy ingyenesen kellene fuvarozzunk vagy csak későbbi minimális kompenzációért cserébe.
Csak hol/mikor/hogyan veszed elő ezt a témát a taxisok között miközben ez lassan a taxis társadalom felének nem érdeke? Illetve sokan nem tudják, hogy ez az ő érdekük is. És akkor még.ott az a réteg amely 10 és fél.percig taxis, jelentsen neki a taxis bármit is - taxi, félsárga, nem sárga, viber, NT - ez a réteg.pont lesz@rja a taxisok jövőképét a lojalitás legkisebb jele nélkül. Csak az a kérdés, ha ezzel tisztâban vagyunk, akkor ezek hogy a pics@ba lehetnek még köztünk?
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2020.03.06 17:01
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2020.03.05 18:02
Az uber figyelmezteti alkalmazottait a járvány miatt.
Sőt, az uber nem csak tájékoztat, segít is. Egy videóban szemlélteti milyen eszközöket vásárolj és azokkal hogyan kell helyesen fertőtleníteni az elektromos autód bőrülését. Tehát az uber tök rendes és nagyon igyekszik. Mondjuk fizetett betegszabadságot azt nem ad, igy rákényszerítve mindenkit arra ha esik, ha fúj, ha fertőzött vagy, ha az utasod beteg nem számít ---> tevékenykedj aktívan.
A Lyft ennél gálánsabb, igaz ő sem ismeri azt a fogalmat, hogy betegszabadság, de ő a legnagyobb forgalmat generáló reptéren tesz ki folyékony szappanos kézmosókat kifejezetten a sofőrjei számára.
Lássuk be, ez úgy ahogyan van az innováció netovábbja.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2020.03.05 04:36
Srácok.. ki ez??
"egyenlőre" ?? "érdek védő" ?? Alapvető fogalmakat, helyesírási szabályokat nem tud és tárgyal Rólunk jelen pillanatban is a Városházán?
Három infót találtam róla.
1; itt, ebben a topicban két oldallal korábban, ő szervezte a taxis konferenciát, amin voltak 25-en. Ő fizetett mindent, a helység bérletét is, semmiféle funkcióra nem vágyik csak is csupa jóbaráti szeretetből, mert állítása szerint ő segítene rajtunk.
2;, szoros kapcsolatot ápol a Mindenki Magyarországa Mozgalommal és a Dorosz Dávid liberális izéjével. Érdemes végigfutni a neveken kik fémjelzik ezeket a csoportosulásokat.
3; csak olyan fotót találtam róla, ahol egy autó volánja mögött ül, amikből nekem az jön le, hogy ő aktív sofőr valahol, valamiféle személyszállítást végezve.
Tehát... ki ez??