Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxis vagy nem rabszolga!
Hozzáadva: 2011.04.01 14:40
Kedves Kollégák!
Azt kell mondanom nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy megpróbáljam-e ennek a témának az elindítását, végül úgy döntöttem megpróbálom mert talán segíthetek rajtatok, rajtunk!
A helyzet:
Gazdaságtalanul dolgozunk, emelkedő üzemanyagárak mellett egyre több ingyen szolgáltatást vállalva rohanunk a címre, veszélyeztetve magunkat, másokat.Ügyeskedünk ahogy tudunk, eltapos minket az adó és a fuvarszervezőnk legyen az bármelyik a mi zsebünkből veszi ki a pénzt, hogy azt mondhassa ebben a hónapban xtízezer fuvart köszönhetsz nekem.Mindeközben mi mindannyian beleroskadunk az autó fenttartásába, a közterhek fizetésébe és abba, hogy néhány ember zsebét tömjük, csrébe ő kihasználva minket pont annyit csepegtet ami elég ahhoz, hogy ne haljunk éhen de azért nyomorogjunk is egy kicsit nehogy véletlenül elbízzuk magunkat.
Téma: Taxis vagy nem rabszolga!
Hozzáadva: 2011.04.01 14:31
Egy kezdeményezés, ahol mindenki egyenlő.Nincs olyan, hogy szotyi, nincs olyan, hogy citys...egy kezdeményezés a jövőnkért!Hogy legyen jövőnk!
Téma: Az a szépséges múltunk
Hozzáadva: 2011.04.01 14:10
Szívesebben lennék része annak a kornak...van egy jó ötletem mivel ma április elseje van álljunk ki úgy mint anno, a belvárosból felveszem urh-n a hármashatárhegyet és nyomom a gombot...lenne csodálkozás mikor beszállna a kedves utas.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2011.03.31 23:10
errĹl mi a vĂŠlemĂŠnyetek,mert nekem Ăgy mĂĄr elĂŠg fĂĄjdalmas az a 67500...
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.03.26 12:15
Ja es drosztrendszereket az adobol befolyo osszegekbol lehet epiteni,azt pedig nem ti szolgaltatjatok.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2011.03.26 12:12
Nalunk ez mĂĄr nagyon rĂŠgen Ăgy megy...ezek szerint kezd vĂŠgre ĂĄtfutni a szĹąk agyatokon,hogy a 150el csak rĂśvidtĂĄvon jĂĄrtatok jĂłl ĂŠs vĂŠgĂźl sajĂĄt magatokkal b...tatok ki?! Sok a taxi mi?MegoldĂĄs:
APEH vizsgĂĄlat!A csapat 80%a megy a levesbe meg a plusz is.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2011.03.24 01:30
inditsuk el az orat a vallalt ido lejartaval es kesz.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2011.02.14 13:25
átgondoltam és szívesen le is írnám, hogyan járhatnánk mi és a cég is jobban és a változtatás nem is lenne olyan fenenmód fájdalmas...
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2011.02.13 19:08
Azzal szeretném kezdeni, hogy nincsen semmi bajom az 5-6-7-8 fős kollégákkal és nem erről szeretnék vitázni.
AZZAL VISZONT KOMOLY PROBLÉMÁM VAN, HOGY AMIKOR EGÉSZ HÉTVÉGÉN EZT HALLGATJUK AKKOR A TISZTELT DISZPÉCSER KOLLÉGA LAZÁN ODAKÜLD EGY 5 AUTÓS RENDELÉSRE 2 8 FŐS ÉS 2 4 FŐS AUTÓT.
egyébiránt egy kis matek:
5x4=20
(2x4)+(2x8)=24
ezek szerint az egyik 4 fős még így is megéghetett volna ugyebár?!
Tisztelt diszpécser kollegina(KATA):
van mikor azért várok még egy órát mert nem tudom hallgatni az ordibálásodat a csatornán és akkor azt már nem is említem, hogy mielőtt nyomod a gombot már beszélsz és természetesen elengeded a gombot mikor még beszélsz.
A cég vezetésének is van egy kis matekpéldám:
Szerintem 300 kultúrált elégedett kolléga 100x többet ér mint 500 elégedetlen akiknek a fele ráadásul nem sokban különbözik egy hajléktalantól.Ok, hogy fontos a megjelenés és a tiszta autó, kulúrált sofőrök (modjuk ez nekem anélkül is egyértelmű volt, hogy beolvasták és ezzel egyet is értek) de akkor talán nem kellene szó szerint mindenkit felvenni azért a tagdíjért.
FAJLAGOSAN MI ALVÁLLALKOZÓK SOKKAL TÖBBET FEKTETÜNK BE EBBE AZ EGÉSZBE ÉS NEM HISZEM EL, HOGY EL KÉNE TŰRNÜNK, HOGY A MI F***AL VERITEK A CSALÁNT.
Köszönettel,
egy kultúrált tiszta autóval rendelkező elégedetlen kolléga
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.12.14 01:59
no comment