Felhasználó hozzászólásai
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 09:57
Még valamit elfelejtettem. Ha már felhoztad a piros hetest. Jobb esetben 2 mennek szórakozni (mégjobb esetben nem a ma igen divatos felállásban, hanem a hagyományosra /fiú-lány/ gondolok).
Ha át kell szállni mondjuk egyszer az már 4 buszjegy, ha 2szer az 6, hát az már bizony majdnem 2000ft. És nem csak nagy távokon lehet átszállni ha nem akar gyalogolni.
Ugye akkor már nem is sokkal drágább mint a BKV, viszont sokkal igényesebb a szolgáltatás (nem a hajléktalan kollégákra gondolok).
Egyébként meg amíg 10 megrendelőből 3-4 lemond, eltűnik, nem fizet stb. pont leszarom a nyomorukat. Ezek a 600ft-os fuvarok, előbb jött a busz, stb. Le kell szoktatni őket a taxiról, várják meg a buszt vagy sétáljanak, ne szopassanak minket, de ha Te azt szereted akkor hajrá.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 09:46
Elég nagy tévedésben vagy.
Aki elmegy szórakozni és elb.sz 30-50-X ezret egy éjszaka az nem fog busszal hazamenni hanem beül egy taxiba és hazamegy 3-4ezer ft-ért.
Nem fognak hiányozni a Nagymező u.-Nyugati PU, Fészek klub-Blaha L tér fuvarok! Mert hidd el azok nem fognak hívni akik most 450-900ft között szórakoztatnak a hülyeségükkel.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 08:48
És nem is 150ft-os vagyok!
A 220ft olyan mint egy pofon a szarnak, semmit nem ér.
Akinek nincs pénze taxira az menjen busszal vagy gyalog!
(Én is azzal járok, ha éjjel mulatok, mert nem engedhetem meg magamnak a taxit, nincs ezzel semmi gond.)
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.24 08:45
Miért nem ilyen emberek vannak a taxis érdekképviseletben mint Te (vagy Én)? Minden szavaddal egyet értek!
Ez egy "luxus" szolgáltatás amit meg kell fizetni, nehogy már a BKV-val versenyeztessenek minket (már a BKV is drágább sok esetben). 700-1200FT-os fuvarokból nem lehet megélni akkor se ha 12 órát dolgozol minden nap (a kocsi meg kihullik alólad), csak megdögleni lehet így.
Valaki felvilágosíthatna, mert nagyon nem értek valamit. A6-os AUDI, 7-es BMW, stb. kocsikkal, hogy lehet taxizni 150ft/km áron? Nekem a tizenX éves benzin-gázos kocsimmal sem éri meg, mert csak az adósságaim növekszenek.
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.17 10:24
ELLENŐRZÉS!!!
A cégvezetőnek bitztos megéri, meg annak aki 135-150, stb. tarifákon dolgozik FEKETÉN!
A többinek nem, mert ha úgy is érzi megéri, majd ha elromlik a kocsi, vagy beteg lesz, majd rájön, hogy mégse.
Aki azt hiszi megéri ennyiért az hülye, főleg ha taxis!
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.17 08:57
Heavy Metál Zoli nagyon jól néz ki a Taxisok Világa címlapján amikor szép fekete öltönyében bemegy ide, bemegy oda (évek óta), de aztán valahogy sosem történik változás, nem sikerül semmit elintézni. Ez a 220Ft/km, meg... Zolika ülj le egyes!
Téma: Valami elkezdődött
Hozzáadva: 2011.02.17 08:53
Nem kéne ennyire túlbonyolítani a dolgot. Mindenkori üzemanyagár vagy BKV jegy jó támpont lehet a viteldíj meghatározásban. Nehogy már 220ft/km-ért odaálljon valaki harcolni, mert az tényleg csak a 150hez lenne előrelépés (van akinek meg visszalépés), és még így is csak színtentartáshoz elég. Minimum 1500/fuvar, mert rászoktak sokan, hogy Nagymező u-Nyugati stb. 430-ért. Ha ez kell neki fizesse ki! Várakozási díj a megérkezés pillanatától! Nem kell fosni, ha mindenki ezt csinálja úgyis rákényszerülnek vagy mehetnek gyalog (2 sarkot). Éves vizsga helyes dolog, de ne legyen drágább mint bármelyik más autó vizsgadíja. Drosztengedély ok. Cserébe biztosítsa az Önkormányzat, hogy BÁRMELYIK droszton meg tudjak állni, anélkül, hogy az életem veszélyben forogna. Meghatározni a max. létszámot, feketén dolgozókat, hajléktalanokat, csalókat egyből ki lehetne b.ni. Meglepődnétek, hogy a 6000ből egyből csak a fele, max. 2/3-a maradna meg.
Vagy egyszerűen a Fővárosi Önkormányzat vegye át a fuvarszervező feladatát, minden taxis legyen vállalkozó, fizessen fuvarszervezési díjat, de ne xy-nak hanem az önkormányzatnak. Abból a lóvéből lehetne fejlesztgetni a drosztokat (pl. többek között azért sem dolgozom nappal, mert pipikélni, nemhogy nagydolgot elvégezni ebben a tetű városban sehol sem lehet!). Csövesek, stb. kihullásával maradna egy kellemes 3500 taxis. Nem is kell több. Lenne egy telefonszám egységes tarifa!
Öröm, boldogság!
Ébresztő!!!
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.12.12 15:13
Ha a sorból mész akkor persze, hogy nem kell nyomni, nem is azt mondtam. Odaérek 3 perccel úgy, hogy széthajtom a kocsit, majd várok az utasra még 10 percet vagy odaérek 5perccel kényelmesen (ahova 3mal is odaérnék!) és "csak" 8-at várok utaskára az út közepén a száguldó kocsik között. Szerinted melyik a normálisabb megoldás?
Aki úgy nyom a háromra, hogy nem ér oda az úgy fog nyomni az 5-re is, hogy elkésik. Na ezek a nagypályások, de Én nem vagyok az.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.12.12 15:06
Átgondoltam. Lehet, hogy nem pontosan fejeztem ki magam. Na akkor mégegyszer.
Kerületen belül amelyik címet ismerem, mondjuk tudom biztosan, hogy hol az utca és a házszám kb. 100%, hogy jó öttel. Amikor csak tudom, hogy ott az utca a kerületben (belátható messzeségben, a környéken)akkor jó 10-zel. Ez nem nagypályázás egyáltalán. Az ugye nyílvánvaló bár nem írtam hozzá, hogy mondjuk a 11-be a Budafoki út elejéről nem nyomok se öttel se tízzel egy Sasadi úti címre. Úgy értettem, Lágymányos 5, Albertfalva 10. Na mindegy nem ragozom aki érti az tudja miről beszélek aki nem az meg bármibe bele tud kötni. Az mondjuk biztos kényelmesebb órákat dögleni a kocsiban, várva egy 800ft-os címre, de Én valahogy jobban szeretek otthon lenni a gyerekeimmel, ha elindulok DOLGOZNI akkor kikapcsolom a rádiót, nem telefonálok, nem bandázok a tulipánban, meg itt-ott, hanem csak és kizárólag az URH-ra fókuszálom a figyelmem. Minden egyes feldobott címet elhelyezek a fejemben, amit nem tudok megnézem a gps-en, megnézem melyik a legoptimálisabb odavezető út, mennyi idő alatt érnék oda, stb.
Lehet tovább kötözködni.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.12.12 08:47
Nekem teljesen jó az antennám. De mindegy hagyjuk, majd Te is rájössz ha többet jársz arra.
Ez az 5-10-15-ös feldobás valamint a drosztmentesség miért nem állandósulhat?
Gyorsabban mennek ki a címek, nem kell üveghangon menni a címre, stb. csak előnye van. Összenyomásnál meg lehet szűkíteni. Akik meg beállnak a drosztra és képesek ott állni akár órákat is vegyék elő a kis térképjüket aztán képezzék tovább magukat.
Én nem vagyok egy penge taxis, de kerületen belül (bármelyik kerület) ha csak nagyjából tudom hol az utca 5 percel odaérek, ha még nem is hallottam róla akkor is max. 10.
Nem egy ördöngős dolog ez, főleg, hogy jövőre mindenkinek kötelező a gps