Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.09.13 14:18
Helló!
Szerintem ezek után már nem lesz rá szükség...most szvsz lesz egy kis csend, aki eddig gondolkodott ilyen csökkentésben, most egy kicsit elhalasztja!:-)
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.09.13 14:13
Jó reggelt Urak!
Jól átaludtam az eseményeket, mint Bao a tévé ostromát!
Tomajer keltett, hogy üzeni a fizikai atrocitások ellenére kitart!:)
Visszaolvastam 12 oldalt. Gratulálok a Taxi4-es kollégáknak, ez tényleg tökös volt!!!
Remélem ezek után nálunk már nem lesz ilyen csökkentős akció?!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.09.12 18:16
Ez az egész már rég túlnőtt egy-egy adott cég, vagy annak taxisai szintjén!
Ez már annál jóval keményebb helyzet, ezt külső beavatkozás nélkül teljességgel lehetetlen rendezni!!!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.09.12 18:13
Meg az, hogy a feltett kérdésekre egyáltalán nem érkeznek válaszok!
Most ez jobb, vagy az??? Gyanítom egyik se...
Én még mindig abban bízom, hogy gondolat szinten marad a dolog, már csak azért is mert a többi elképzelés (fejlesztés) kimondottan jó, de valahogy az én fejemben a két irány teljesen különbözik egymástól.
Téma: Mercedes-Benz avagy Milyen tipust vegyünk vagy kerüljünk
Hozzáadva: 2010.09.11 18:25
A 250D ritka a 210-es kasztniban , de nem rossz!
Maga a w210 nem rossz autó, de ha egy elhanyagoltat kifogsz inged gatyád ráköltheted!
Amúgy rengeteg alkatrész van hozzá( gyári, utángyártott, bontott), egyáltalán nem drága áron, és a javításra is sokan specializálódtak.
Erősen hajlamos a rozsdásodásra, még a törésmentes példányok is(sárvédőívek, küszöb, csomagtartó-zár,rugótányér, stb-stb...), a manuális váltó kulisszája hajlamos a szétesésre, az ülések 2-300e km után kényelmetlenné válnak, a futómű egész jól bírja a magyar utakat, a 250d motor strapabíró a végtelenségig, de a páratlan hengerszám miatt kissé teherautós a járása.
Mit mondjak még?:-) Ha gondos gazdától veszed még sokáig jól fog szolgálni, ha mellényúlsz ráköltheted az árát még egyszer...
Téma: Nemzeti Taxi (JOBBTAXI)
Hozzáadva: 2010.09.11 13:52
Ezért kár volt koptatnod a billentyűt.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.09.11 13:49
Pünkösdi királyság.
Bár a T4 féle "okos" akció sülhet úgy is el, hogy megint a plus jöjjön ki jól belőle!
Elvégre a 35e és a 67e között nagyobb a különbség mint a 144 és a 150 között.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.09.10 14:01
Az esélyt azért én is megadom, végighallgatom a szemle utáni fejtágítót, és bízom benne, hogy létezik olyan ember akinek sikerül esetleg meggyőzni (elmagyarázni) a tulajdonost ennek a lépésnek a hibásságáról, jelentőségéről ránk nézve!!!
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.09.10 13:56
:-(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Eddig bírtam, hogy ne szóljak bele:
Én biztosan nem fogok második alkalommal fizetni azért a taxióra szervizben, hogy akiket eddig 208, majd 184 forintért vittem mostantól vihessem 166-ért!
Hiába ideológizáljuk meg a szükségességét attól még a tény, tény marad: 166Ft-ért semmilyen formában nem gazdaságos fuvarozni!
A remény hal meg utoljára, de én bármennyire is jól érzem magam ennél a társaságnál, ha ez az elképzelés megvalósul, sokak örömére, vagy bánatára (ízlés szerint!:D), de én nem fogok tudni tovább kitartani sajnos...
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.09.10 13:31
Sarkítasz, b...dj meg!:-)))
Látod ezért szoktam oda a helyedre, hiszen minden utas oda jön, máshol nem is lehet taxiba szállni!:D Gyuuuuri, ne máááá!
Tudtam, hogy nem érdemes neked ellentmondani, mert sosincs vége...én akkor is azt mondom: ha elém teszik a '240/336 fix papírt', én csak annyit fogok kérdezni, hogy hol kell aláírni?!!!