Felhasználó hozzászólásai
Téma: Rockélet a Keletiben :)
Hozzáadva: 2023.01.07 19:29
Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK
Hozzáadva: 2022.11.02 06:22
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2022.10.31 19:41
Kár volt. Én se adtam volna rá egy fillért se.
És, a taxisoknak se tesz jót.
Miért is kellett, a végén, az a mondat, hogy számla nélkül ötezer????
... miközben ment az óra végig?!?
Szóval ettől is jól megvédhetnéd a taxis szakmát, nem csak a Telextől!!!
Az "ideológiai" részére nem térnék ki, mert ezer évig lehetne elemezni ....
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2022.10.31 18:36
... aszondod, már nem szeretnek?
Dehogynem :-P
Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK
Hozzáadva: 2022.10.30 13:45
Téma: A korszak, amikor Budapest utcáin több taxis volt, mint New Yorkban
Hozzáadva: 2022.10.29 17:49
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2022.10.20 15:15
De azóta megjelent a közlönyben részletesebben.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2022.10.20 10:20
Vitézy Dávid
Ssrtpdoeon5439i305m.0g58a9 i2t0i1c4a7f6fha6330hg3638ófi1u90g Szigorúbb fellépés a szabálytalan taxizás ellen, legmagasabb megengedett életkor rendezése: több ponton is megérett a változtatásra a taxizás szabályozása, a Technológiai és Ipari Minisztérium javaslatára a Kormány módosította az erről szóló rendeletet a szabályokat betartó taxisok és a taxival utazók érdekében. A járvány idejére felfüggesztett, a taxijárművek életkorára vonatkozó szabályok ez év végével lejárnak.Figyelembe véve, hogy az elmúlt időben a pandémia, a járműipari és energiapiaci válság a taxisok helyzetét sem könnyítette meg, a 2017. január 1. előtt nyilvántartásba vett taxijárművek maximálisan megengedett életkorát 10-ről 13 évre emeljük kivételesen. A 2017 óta forgalomba helyezett, tehát ma 6 évnél fiatalabb autók esetében marad a 10 éves szabály. Megteremtjük a jogszabályi feltételeit, hogy a taxiszolgáltatók bekapcsolódhassanak a közösségi közlekedési közszolgáltatásba. Ma az 50 fős Volán-busz alatti léptékben nincs kapacitási lépcső a tömegközlekedésben, márpedig sok helyen például este, hétvégén csak jóval kisebb igény jelentkezik, és a néhány vonatról leszálló utast pedig érdemes egy kisebb településen akár a céljához vinni kötött útvonal helyett. A nyugat-európai példákra épülő új szabályozás megteremti a lehetőséget az iránytaxik minden félnek előnyös működtetésére, akár üzemzavarok idején a taxik bevonására a vonatpótlásba, akár tervezett csatlakozó menetrend szerinti iránytaxik megrendelésére. Ilyen szolgáltatásokat a jövőben az országos közlekedésszervező rendelhet meg, elsőre nyilván kísérleti jelleggel. Szigorítjuk a taxis engedélyek kiadását, hogy a nem megbízható vállalkozásokat gyorsan ki lehessen szűrni a piacról.
A jövőben próbautazás nélkül is lehetővé válik a jogellenesen működő szolgáltatók, a szabálytalan taxisok büntetése. Ez azért is fontos, mert a jelenlegi szabályozás több okból is kijátszhatónak bizonyult az elmúlt években, egy idő után például arcról felismerik a próbautasokat a jogellenesen működő taxisok. Emellett maga a szabálytalanság bizonyítása is problémát jelentett, ha a taxidroszton várakozó taxis megtagadta a próbautazást. Ez mostantól egyértelműbbé válik, az utasoknak és a hatóságoknak is több lehetőségük lesz. Szigorítjuk a taxis fuvarszervezők és diszpécserszolgálatok működésének feltételeit: az eddigi szabályok szerint csak egyszer, az induláskor kellett bizonyítaniuk, hogy megfelelnek a szabályoknak, és időkorlát nélkül kapták meg az engedélyüket. Ezentúl maximum öt évre kaphatnak engedélyt. Emellett egyértelműen be kell majd jelenteni, hogy a vállalkozás milyen néven működteti a diszpécserszolgálatát, hogy egy panasz során világosan lehessen látni, hol történhetett a hiba, és szabálytalanság esetén ne kezdhessen ugyanazon a néven szolgáltatni mindig újabb es újabb gazdasági társaság.
Az új szabályok előkészítésébe a TIM részéről bevontuk a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarát és az Országos Taxis Szövetséget is, javaslataikat beépítettük a tervezetbe. A célunk az utasok és a nagyon nagy többségben jogszerűen működő taxisok védelme.
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2022.10.15 19:26
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2022.10.10 20:37
Az a gáz, hogy olyan szélsőségesen kettészakadt a társadalom, hogy már magunkon se vesszük észre, mikor politizálunk, mert a számunkra evidens mondat a másik oldal számára, már szélsőséges politika!!! :-(
Mindkettőtöknek igaza van
Az egyik nem akart politikát belevinni, csak a saját szavaival leírta a gondolatait, ami a másik oldalról nézve, merő politika.
Ebben én ugyanúgy hunyó vagyok .... liberális oldalról.