Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Azért itt szabálysértés vcan.  Ő meg bűncselekménnyé akarja nyílváníttatni.  Ami nem lenne baj.
Most is az, asszem bizonyos nagyságrend fölött.
Méghozzá, valami minősített esete a csalásnak.
Mert hitelesített mérőeszköz meghamisítása ...  nem tudom a pontos szöveget, de Lajosbácsi tudna segíteni ebben...,  mert ő évek óta küzd ezzel .

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.02.16 14:33

A Budapest taxi legújabb, sajtóközleménye.
Pár órán belül tele lesz vele a sajtó.
Innovatívak, mint a Horváth Csaba volt:-)

Természetesen megvan word doksiban is, de annyi hejessírási hiba volt benne, hogy a felét aláhúzta, így azt nem fotóznám ide be nektek:-)  de felteszem linkként, hogy mindenki kinyomtathassa, és a feje alá tehesse :-)


"Nemet mond a Budapest Taxi a tarifaemelésre!”

Az utazó közönség és a Fővárosi polgárok hangját is meg kell hallani!

Megkérdeztük partnereinket és az utazóközönség nemet mond a tarifa emelésre! Társaságunk a szakmai egyeztetéseken kiemelte, tekintettel arra, hogy a tarifa emelés mértéke, módja tekintetében nincs egységes álláspont az érdekképviseletek és a fuvarközvetítők között, illetve mert nem áll rendelkezésre megfelelő hatástanulmány, ezért nem támogatja a tarifaemelést.

A tarifaemeléstől sokkal fontosabbnak tartjuk és ezért kezdeményeztük, hogy a Btk. büntethetővé tegye a hatósági ár megsértését, ezáltal még szigorúbban fel lehessen lépni az utasokat megkárosító taxisokkal szemben. Fontos visszaszerezni az utazó közönség bizalmát és emelni kell a szolgáltatás színvonalát!

Egyetértünk az Európai Taxis Egyesület kezdeményezésével, hogy ne tiltsa a Fővárosi vezetés a taxikon elhelyezhető reklámokat. A reklámokból plusz bevétele lehet a taxis vállalkozóknak. Elfogadhatatlan a Fővárosi vezetés érvelése, hogy arculatilag nem támogatja a reklámok elhelyezését, miközben a BKV buszok, villamosok, állomások reklám elhelyezése nem tiltott.

A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területe állami tulajdon, melynek kezelője jelenleg a Budapest Airport Zrt. A Budapest Főváros területén kialakított taxiállomások üzemeltetésének a joga a Budapest Közút Zrt-t illeti meg!

A 31/2018. (IV. 18.) Főv. Kgy. rendelet 9. § (2) bekezdése és a 10. §-ában foglaltak szerint a Budapest Közút Zrt. a repülőtér, mint közforgalmú létesítmény esetében, a terület üzemeltetését végző gazdálkodó szervezettel szerződést köthet a taxiállomás üzemeltetésére. A jogszabály szerint a Budapest Közút Zrt.-nek nem kötelező átengedni egyetlen egy budapesti taxiállomás üzemeltetési lehetőségét sem. Amennyiben még is szerződést köt akkor a szerződött félnek - jelen esetben a Budapest Airport Zrt.-nek egyenlő feltételeket kell biztosítani a taxi-szolgáltatásokat igénybe vevő utasoknak függetlenül attól, hogy melyik szolgáltatóval kívánnak utazni.

Jelenleg a repülőtéren keresztül Budapestre látogató utasokat, ha taxit rendelnek jelentős hátrány, kényelmetlenség éri, mert a repülőtér érkezési csarnokától csak távolabbi ponton tudják a szolgáltatást megkapni, míg a BA. Zrt-vel kapcsolatban álló szerződéses taxi szolgáltató gépjárművei közvetlenül a csarnok bejáratánál kaptak helyet.

Szeneczey Balázs Főpolgármester-helyettessel történt egyeztetésen az érdekképviseletek és a jelen levő fuvarközvetítők közül többen is kérték, hogy a rendelet előírásának megfelelő utas-felvételi pont biztosítása azonnal történjen meg és vizsgálják felül, hogy szükséges-e fenntartani a jelenlegi szerződéses állapotot, mert az kizárólag csak a jelzett rendeletben megjelenő speciális taxiállomás üzemeltetéséért díjat szedő üzemeltető érdekeit szolgálja.

A speciális taxiállomás üzemeltetés jogát a Főváros tulajdonában lévő Budapest Közút Zrt. ingyenesen engedte át, és így az évi 100 000 000- Ft-ot meghaladó bevételből a Főváros egyáltalán nem profitálhat!

Budapest 2018. 02.16.

Oravecz Nándor

ügyvezető

A Budapest taxi legújabb, sajtóközleménye.
Pár órán belül tele lesz vele a sajtó.
Innovatívak, mint a Horváth Csaba volt:-)

Természetesen megvan word doksiban is, de annyi hejessírási hiba volt benne, hogy a felét aláhúzta, így azt nem fotóznám ide be nektek:-)  de felteszem linkként, hogy mindenki kinyomtathassa, és a feje alá tehesse :-)

"Nemet mond a Budapest Taxi a tarifaemelésre!”

Az utazó közönség és a Fővárosi polgárok hangját is meg kell hallani!

Megkérdeztük partnereinket és az utazóközönség nemet mond a tarifa emelésre! Társaságunk a szakmai egyeztetéseken kiemelte, tekintettel arra, hogy a tarifa emelés mértéke, módja tekintetében nincs egységes álláspont az érdekképviseletek és a fuvarközvetítők között, illetve mert nem áll rendelkezésre megfelelő hatástanulmány, ezért nem támogatja a tarifaemelést.

A tarifaemeléstől sokkal fontosabbnak tartjuk és ezért kezdeményeztük, hogy a Btk. büntethetővé tegye a hatósági ár megsértését, ezáltal még szigorúbban fel lehessen lépni az utasokat megkárosító taxisokkal szemben. Fontos visszaszerezni az utazó közönség bizalmát és emelni kell a szolgáltatás színvonalát!

Egyetértünk az Európai Taxis Egyesület kezdeményezésével, hogy ne tiltsa a Fővárosi vezetés a taxikon elhelyezhető reklámokat. A reklámokból plusz bevétele lehet a taxis vállalkozóknak. Elfogadhatatlan a Fővárosi vezetés érvelése, hogy arculatilag nem támogatja a reklámok elhelyezését, miközben a BKV buszok, villamosok, állomások reklám elhelyezése nem tiltott.

A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területe állami tulajdon, melynek kezelője jelenleg a Budapest Airport Zrt. A Budapest Főváros területén kialakított taxiállomások üzemeltetésének a joga a Budapest Közút Zrt-t illeti meg!

A 31/2018. (IV. 18.) Főv. Kgy. rendelet 9. § (2) bekezdése és a 10. §-ában foglaltak szerint a Budapest Közút Zrt. a repülőtér, mint közforgalmú létesítmény esetében, a terület üzemeltetését végző gazdálkodó szervezettel szerződést köthet a taxiállomás üzemeltetésére. A jogszabály szerint a Budapest Közút Zrt.-nek nem kötelező átengedni egyetlen egy budapesti taxiállomás üzemeltetési lehetőségét sem. Amennyiben még is szerződést köt akkor a szerződött félnek - jelen esetben a Budapest Airport Zrt.-nek egyenlő feltételeket kell biztosítani a taxi-szolgáltatásokat igénybe vevő utasoknak függetlenül attól, hogy melyik szolgáltatóval kívánnak utazni.

Jelenleg a repülőtéren keresztül Budapestre látogató utasokat, ha taxit rendelnek jelentős hátrány, kényelmetlenség éri, mert a repülőtér érkezési csarnokától csak távolabbi ponton tudják a szolgáltatást megkapni, míg a BA. Zrt-vel kapcsolatban álló szerződéses taxi szolgáltató gépjárművei közvetlenül a csarnok bejáratánál kaptak helyet.

Szeneczey Balázs Főpolgármester-helyettessel történt egyeztetésen az érdekképviseletek és a jelen levő fuvarközvetítők közül többen is kérték, hogy a rendelet előírásának megfelelő utas-felvételi pont biztosítása azonnal történjen meg és vizsgálják felül, hogy szükséges-e fenntartani a jelenlegi szerződéses állapotot, mert az kizárólag csak a jelzett rendeletben megjelenő speciális taxiállomás üzemeltetéséért díjat szedő üzemeltető érdekeit szolgálja.

A speciális taxiállomás üzemeltetés jogát a Főváros tulajdonában lévő Budapest Közút Zrt. ingyenesen engedte át, és így az évi 100 000 000- Ft-ot meghaladó bevételből a Főváros egyáltalán nem profitálhat!

Budapest 2018. 02.16.

Oravecz Nándor

ügyvezető

Megelőztelek :-)
És az enyém szebb is lett :-P
Ahova a veres keze beteszi a lábát, ott minden mocskos lesz :-(

Szépen lassan eljutottunk odáig, hogy el kéne törölni a fix tarifát, amiért 20 éve küzdöttünk.
GRATULÁLOK SAPKA!
Remélem mindenki látja, kik kardoskodnak e mellett, kik lájkolják ezeket a hozzászólásokat?
Van a szakmánknak egy rétege, aki mindig is a többieken élősködött (most is ezt teszi) Ők ugyan nem érik el a 12%-ot, de közelítik.
Nem emlékeznek rá, hogy miattuk volt húsz évig maximált tarifa.
És a 150.- os másik oldali szerencsétlenek miatt ... Ök egészítik ki a hiénák, 4-5%-át 12-re) meg nem is lehetett rajta emelni.
Újra ezt szeretnék elérni.
Mert hisz nekik tök mindegy mennyi a hivatalos tarifa. Úgyis beárazzák az utast, és aszerint viszik, amit kinéznek belőle.
Nekik teljesen rendben lenne, ha mi megint 150.-el járnánk! :-(

Én a vitát befejeztem.
A szavazás eddigi állása el lett küldve a Tarlóséknak.
Aztán úgy döntenek ahogy jónak látják.
Szerintem, a 88-12-es arány egyértelmű. A 650 szavazat egy nap alatt, szintén.
Köszönöm mindenkinek aki szavazott, és elmondta a véleményét.


Miért kéne idegeskedni?

Megvan a 600. szavazat.


Köszönjük az eddigi aktivitást.
Aki még nem szavazott, de szándékozik, az tegye meg, mert 11:00-kor elküldjük a fővárosnak az eredményt.
A képre kattintva lehet megtalálni a szavazást.


Valóban így lehet, mert én csak bátortalanul megjegyeztem a fészen, hogy:



Id Bors Valér Mindennek és mindenkinek van ára ugye ....

Id Bors Valér 30 ezüst

Majercsik TamásMajercsik Tamás Meg egy szép merci használatra

Id Bors Valér 😥😥

Csertek RolandCsertek Roland Irigy vagy? Napok ota figyelem a kommentjeidet Tomajer, de nalam kihuztad a gyufat. Te senkihazi, hanyszir voltal te targyalni barhol is???! Azon kivul, h eljottel fotozni, barhol is mint "nagy kepviselo" megjelentel??
Annyira okos, es hozzaerto va...Bővebben

István CsertekIstván Csertek Milyen használatra te hajléktalan?

Amire én csak ennyit tudtam reagálni:



Majercsik Tamás István Csertek Örökbe Sapi?
Vigyázz, ne hagyj benne semmit ami a tied, mert ha viszik, nem kérdezik, mi, kié?!? :-P


Nem tudom, a blaháról elláttak e-é annak idején a reptérig ...  mert most ugye ellátnak ...
De azokat a gyönyörű passátokat is vitte a lízingcég, amikor a szinesnek már nem kellettek ...   tök mindegy volt, hogy a kolléga fizette rendesen a részleteket ...  mert szineséktől az a lóvé nem ment tovább!