Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.02.17 10:40

Ezt a levelet kaptam:

Lurdy ház mélygarázs - napjainkban


Feltennéd a képet a Budapest taxi topicba?
És jópáran köszönjük a segitséged, úgy tűnik a történet itt zárult.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.02.17 10:39

Egy másik topicban találtam, de ide tartozik:


Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK

Hozzáadva: 2018.02.17 10:36

Annyi, de annyi közös emlék van ...
És fiatalabb volt mint én :-(
Felnevelendő gyermekkel ....
Rettenetes :-(
Jahh! :-)

Azon kaptam magam, hogy ki lettem téve, az Európai Taxis Egyesület fészbúkcsoportjából! :-)
Minő veszteség :-(
Gondolom ott nyalogatják a sebeiket :-)

Legutóbbi.
Innovatív! :-)
Azért itt szabálysértés vcan.  Ő meg bűncselekménnyé akarja nyílváníttatni.  Ami nem lenne baj.
Most is az, asszem bizonyos nagyságrend fölött.
Méghozzá, valami minősített esete a csalásnak.
Mert hitelesített mérőeszköz meghamisítása ...  nem tudom a pontos szöveget, de Lajosbácsi tudna segíteni ebben...,  mert ő évek óta küzd ezzel .

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.02.16 14:33

A Budapest taxi legújabb, sajtóközleménye.
Pár órán belül tele lesz vele a sajtó.
Innovatívak, mint a Horváth Csaba volt:-)

Természetesen megvan word doksiban is, de annyi hejessírási hiba volt benne, hogy a felét aláhúzta, így azt nem fotóznám ide be nektek:-)  de felteszem linkként, hogy mindenki kinyomtathassa, és a feje alá tehesse :-)


"Nemet mond a Budapest Taxi a tarifaemelésre!”

Az utazó közönség és a Fővárosi polgárok hangját is meg kell hallani!

Megkérdeztük partnereinket és az utazóközönség nemet mond a tarifa emelésre! Társaságunk a szakmai egyeztetéseken kiemelte, tekintettel arra, hogy a tarifa emelés mértéke, módja tekintetében nincs egységes álláspont az érdekképviseletek és a fuvarközvetítők között, illetve mert nem áll rendelkezésre megfelelő hatástanulmány, ezért nem támogatja a tarifaemelést.

A tarifaemeléstől sokkal fontosabbnak tartjuk és ezért kezdeményeztük, hogy a Btk. büntethetővé tegye a hatósági ár megsértését, ezáltal még szigorúbban fel lehessen lépni az utasokat megkárosító taxisokkal szemben. Fontos visszaszerezni az utazó közönség bizalmát és emelni kell a szolgáltatás színvonalát!

Egyetértünk az Európai Taxis Egyesület kezdeményezésével, hogy ne tiltsa a Fővárosi vezetés a taxikon elhelyezhető reklámokat. A reklámokból plusz bevétele lehet a taxis vállalkozóknak. Elfogadhatatlan a Fővárosi vezetés érvelése, hogy arculatilag nem támogatja a reklámok elhelyezését, miközben a BKV buszok, villamosok, állomások reklám elhelyezése nem tiltott.

A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területe állami tulajdon, melynek kezelője jelenleg a Budapest Airport Zrt. A Budapest Főváros területén kialakított taxiállomások üzemeltetésének a joga a Budapest Közút Zrt-t illeti meg!

A 31/2018. (IV. 18.) Főv. Kgy. rendelet 9. § (2) bekezdése és a 10. §-ában foglaltak szerint a Budapest Közút Zrt. a repülőtér, mint közforgalmú létesítmény esetében, a terület üzemeltetését végző gazdálkodó szervezettel szerződést köthet a taxiállomás üzemeltetésére. A jogszabály szerint a Budapest Közút Zrt.-nek nem kötelező átengedni egyetlen egy budapesti taxiállomás üzemeltetési lehetőségét sem. Amennyiben még is szerződést köt akkor a szerződött félnek - jelen esetben a Budapest Airport Zrt.-nek egyenlő feltételeket kell biztosítani a taxi-szolgáltatásokat igénybe vevő utasoknak függetlenül attól, hogy melyik szolgáltatóval kívánnak utazni.

Jelenleg a repülőtéren keresztül Budapestre látogató utasokat, ha taxit rendelnek jelentős hátrány, kényelmetlenség éri, mert a repülőtér érkezési csarnokától csak távolabbi ponton tudják a szolgáltatást megkapni, míg a BA. Zrt-vel kapcsolatban álló szerződéses taxi szolgáltató gépjárművei közvetlenül a csarnok bejáratánál kaptak helyet.

Szeneczey Balázs Főpolgármester-helyettessel történt egyeztetésen az érdekképviseletek és a jelen levő fuvarközvetítők közül többen is kérték, hogy a rendelet előírásának megfelelő utas-felvételi pont biztosítása azonnal történjen meg és vizsgálják felül, hogy szükséges-e fenntartani a jelenlegi szerződéses állapotot, mert az kizárólag csak a jelzett rendeletben megjelenő speciális taxiállomás üzemeltetéséért díjat szedő üzemeltető érdekeit szolgálja.

A speciális taxiállomás üzemeltetés jogát a Főváros tulajdonában lévő Budapest Közút Zrt. ingyenesen engedte át, és így az évi 100 000 000- Ft-ot meghaladó bevételből a Főváros egyáltalán nem profitálhat!

Budapest 2018. 02.16.

Oravecz Nándor

ügyvezető