Név TE
Becenév forest95
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.07.17 04:15

A tegnapi edzés: táv: 10,5km idő: 01:03:37 tempó: 6:03p/km átlag pulzus: 159/p max pulzus: 165/p elégetett energia: 907kcal terhelés: 80% hőmérséklet: 30°C

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.07.15 18:17

A mai edzés: táv: 10,5km idő: 01:04:32 tempó: 6:08p/km átlagpulzus: 150/p max pulzus: 154/p elégetett energia: 846kcal terhelés: 73%

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.07.14 11:57

A tegnapi edzés: Összekötve egy kis pihenéssel a strandon, kb 200m mellúszás. Ez lehet, hogy nevetségesnek tünik, de az én úszótudásommal ez gigantikus teljesítmény! Nem mértem semmit, csak úsztam, úsztam, úsztam.... :))) A végére nem kaptam levegőt, ma meg olyan izomlázam van..... ( nem ér kiröhögni!!!! )
Ugyan engedélyt nem kértem senkitől, de tegnap éjjel végeztem egy kis felmérést az általam fuvarozott utasok között. A kérdés: megkérdezte-e, hogy mennyi idő alatt ér a taxi a címre, ill., ha nem kérdezte mondta-e a telefonos? A válaszok: kb. a felénél az volt, hogy megkérdezte és a válasz az volt, hogy kb 10perc. A másik fele megosztódott, egy része azt mondta, hogy nem kérdezte és nem is mondták (ők már kint vártak az utcán!) a másik része azt mondta, hogy nem kérdezte, de mondták, hogy kb 10perc lesz. Ezek után nem lenne sokkal egyszerübb, ha a telefonos mindig azt mondaná, hogy köszönjük a rendelését, néhány perc múlva megérkezik a taxi, kérem fáradjon ki legyenszives! Nem az utas szivat minket azzal, hogy szabálytalan helyen várakoztat, hanem téves információt kap a telefonostól, aki monotón berögződésből mindenkinek 10percet mond! Miért is??? Csak zárójelben, mert nem biztos, hogy ide tartozik: volt olyan utasom, aki meglepődve látta, hogy nálam lehet kártyával fizetni. Ő ugyanis ilyen autót szeretet volna rendelni, de a telefonos azt mondta, hogy erre többet kell várni és nem is biztos, hogy lesz ilyen autó. Erre az utas kért egy sima autót. Én meg 4perc múlva a címen voltam! Akkor miért is reklámozzuk a kártyalehúzó lehetőséget???
Ez a 2-5-10 stb címkiadás is egy okos, ügyes magyar találmány! Ugyan úgy, mint az elvtelen kedvezmények adása. Alapjaiban kéne az egészet megváltoztatni, mert nagyon rossz vágányon halad ez az egész! Létszám, fix tarifa, droszt, címkiadás, ezeket együttesen kéne megoldani. Ha fix tarifa lenne mindegy lenne milyen címet veszel fel, az utasnak mindegy lenne rendel vagy sem, működhetne a drosztról való címkiadás, ha nem lenne büntetéssel járó fuvarkényszer és a címkiadás is egyszerűsödne. Egyenként külön-külön nem lehet ezeket megoldani. Csak erre sehonnan nincs akarat, mert a cégtulajoknak nem érdeke, a politikusoknak eltaposandó porszemek vagyunk, a taxis meg parázik, mert megélhetési problémái vannak. Ezt mind magunknak köszönhetjük, mert hagytuk idáig fajulni a dolgokat a saját rövidlátóságunk miatt és nem csaptunk időben az asztalra.
Meg kell szüntetni azt a szabályt, hogy az előkét is 2-5-10-15-tel dobják fel. Az előkére való címreérkezés ideje maga az előke ideje. Akinek jó az nyom rá. És mindjárt ott várakozol ahol tudsz szabályosan. Nagyon sok átgondolatlan, rossz szabály van! Gyakorlatilag majdnem mind az! A legtöbb szabály úgy születik, hogy valakinek szúrja valami a szemét és erre kitalálnak valami bődületet teljesen átgondolatlanul. Csak perpillanat arra az egy dologra legyen gyorsan gyógyír. Aztán azt veszed észre, hogy néhány héten belül módosítják ezt a szabályt, mert most egy másik valakinek nem jó valami. És ez így megy már régóta. Te nem vetted észre, hogy minden héten van valami szabálymódosítás az általánosban?
"A TAXISNAK MINDEN JÓ ÚGY AHOGY VAN!" Azért írtam idézőjelben, mert ezt a mondatot nem én találtam ki. De nagyon igaz! Golyó barátommal már túl vagyunk néhány ilyen szervezésen. Aláírásgyűjtés, demonstráció szervezés, szakszervezet létrehozás, stb, stb, stb. Minden egyes alkalommal szembesülnünk kellett azzal, hogy a taxis legnagyobb ellensége éppen saját maga. Mert megélhetési problémái vannak, és parázik, hogy mi lesz a családdal, ha kirúgják és a lízinges autót nem tudja fizetni. Sokan azt hiszik, hogy a cégtulajdonosok a szakma mindenható urai. Ők meg ezt ügyesen ki is használják és magánrendőrségükön az etikásokon keresztül ügyesen fenn is tartják ezt a látszatot. A taxis meg csak ül öltöny nyakkendőben a többmilliós autójában és fülét farkát behúzza. Vigyük az utast minél olcsóbban, várjunk rá minél többet ingyen és hagyjuk, hogy mindenki sz@rja tele a szánkat, mert az olyan lágy és krémes és langyos és rágodnunk sem kell rajta. Mi csak taxisok vagyunk és kilóra megvesz minket bárki. Cégtulaj, utas, rendőr, BKV-s, droszt KHT, közlekedés felügyelet, okmányiroda, stb, stb, stb. Szóval sok sikert és kitartást kívánok, de csodára ne számíts!

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.07.10 07:35

A mai edzés: táv: 16,05km idő: 01:40:10 tempó: 6:14p/km átlag pulzus: 154/p max pulzus: 159/p elégetett energia: 1369kcal terhelés: 77% Három kör a szigeten munka után.

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.07.06 06:42

A mai edzés: táv: 10,5km idő: 01:03:58 tempó: 6:05p/km átlag pulzus: 141/p max pulzus: 145/p elégetett energia: 750kcal terhelés: 67%

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.07.06 06:40

Ilyen nekem is volt a kezdet kezdetén. Nem tudtam én sem, hogy mi lehet ez, aztán nálam sokkal okosabb emberek elmagyarázták, hogy ez a hajszálér ellátottság hiányára vezethető vissza. Abban a pillanatban, ahogy a pulzus a sétálós résznél visszaesik, a szív nem képes elegendő vért pumpálni az izmokba. Az edzések hatására javulni fog a hajszálér ellátottsága az izmoknak, erősödik a szív, egy pumpálással több vért tud eljuttatni az izmokhoz és meg fog szünni ez a feszítő, fájó érzés. EZÉRT NEM KELL ABBAHAGYNI AZ EDZÉSEKET! CSAK BE KELL TARTANI A FOKOZATOSSÁG ÉS RENDSZERESSÉG ELVÉT!