Név TE
Becenév forest95
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.08.16 17:11

A mai edzés: táv: 15,5km idő: 01:33:36 tempó: 6:02p/km átlagpulzus: 158/p max pulzus: 166/p elégetett energia: 1325kcal terhelés: 80% hőmérséklet: 25°C Az elmúlt napokban a hőség miatt nem futottam, mert nagyon nem bírom a meleget. Viszont minden délután a Paskálon úszkáltam kb 500m-t. A mai futás nagyon jól esett, de az edzéshiány nagyon látszik, főleg a magas pulzuson.
MIndazonáltal,hogy a Fredi frappánsan és határozottan orvosolta a problémát, a diszpécser hölgy kb egy óra múlva megintcsak nem a szabályoknak megfelelően adta ki a címet. Nekünk taxisoknak másodpercre pontosan kell a címre érkeznünk, méterre pontosan kell a megrendelőt elszállítanunk, forintra pontosan kell számláznunk, mert ha tévedünk büntetést kapunk. Nem lehetne ezt a cégnél dolgozó alkalmazottakra is kiterjeszteni? Miért kell a velünk szerződésben nem álló TV-s alkalmazottat az állami közbeszerzéses tarifával fuvaroznunk, mikor részegen kijön a kocsmából? Nem lehetne ugyanolyan tarifával fuvaroznunk, mint amilyen tarifával a 6X6 Taxi kedvezményesen szállítja?
Önmérséklet Uraim, önmérséklet! Most nem ezek a vélt vagy valós sérelmek a fontosak!

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.08.12 18:03

A mai edzés: táv: 10,5km idő: 01:03:45 tempó: 6:04p/km átlagpulzus: 160/p max pulzus: 177/p elégetett energia: 934kcal terhelés: 81% hőmérséklet: árnyékban 32-34°C Napon kb 37-38°C NAGYON NEM BÍROM A MELEGET!!!
Úgy gondolom, hogy egyfelől tisztázásra szorul megint, ki milyen szerepet tölt be ebben a rendszerben, másfelől valóban szakmai oldalról közelítve és gazdasági oldalról átszámolva meg kéne szüntetni a gazdaságtalan tarifákat. Be kéne végre látni a tisztelt szakmai vezetőknek, hogy a ma, a Budapest közigazgatási határain belül engedélyezett maximális tarifa alatt végrehajtott minden egyes utaskilóméterrel csak a vállalkozók veszteségeit növelik. Tisztázni kéne azt is, hogy mind a központokban dolgozóktól, mind az utcán kint a szakmai vezetők munkáját segítőktől(etikások) sokkal magasabb szakmai hozzáértést és tudást várnánk el, hiszen az ő hibázásaik is rajtunk, az utcán dolgozó taxisokon csapódnak le, mind anyagilag, mind erkölcsileg.
Ricsi! Megértem a zaklatottságodat, mert engem is felkavart 600 topiktárs beírása. De a személyeskedéssel semmire nem megyünk!
Ahogy régen az úriemberek mondták: Uraim! Uraim! Önmérséklet! Itt most kezd személyeskedésbe átmenni a dolog, ami mellékvágányra tereli a fontos dolgokat!
[font size=5]Szakmai körökben egyeztetett és azzal azonos véleményen lévő munkatársaim szerint sem elfogadható a jövőben, az ahogyan a taxis társadalom szereplőinek a szolgáltatásból élő embereknek a lejáratásához és megaláztatásához adjátok neveteket, engedélyeteket és kiemelten érvényes ez a Rádió Taxi Társaságra. Határozottan állítom, hogy ha és amennyiben nem változtattok ezen, akkor ezeknek az oldalaknak a jövőben nincs létjogosultsága és sürgősen meg kell szűntetni az üzemeltetését.[/font] Tehát ezt most úgy kell értelmezni, hogy aki nem ért egyet a tisztelt szakmai vezetőség munkájával és azokkal a gondolatokkal amiket ők képviselnek, azok tartsák meg maguknak a véleményüket és ne hangoztassák azt, mert ellenkező esetben valamilyen megtorlásra kell számítani? Ez most egy ultimátum? Vagy elfogadunk mindent úgy, ahogy most van, vagy lesz a közeljövőben vagy számítani lehet valami olyan dologra ami ellehetetleníti a munkánkat? Én úgy gondolom, hogy a taxis társadalom szereplőinek a lejáratásához és mindennapos megaláztatásához a taxisokon kívül éppen a szakmai vezetők nem megfelelő munkája járul hozzá a leginkább. Szakmai döntéseikkel leginkább a pénzügyi kiszolgáltatottság és ellehetetlenülés irányába terelik a taxis társadalom szereplőit. Én személy szerint elfogadhatatlannak tartom, hogy napi 10-14 órai munkával sok esetben éppenhogy csak a rezsit lehet kitermelni és azt is úgy, hogy mind a szolgáltatást igénybevevők, mind a szakmai vezetés oldaláról a legdurvább megaláztatásokat kell elviselni, miközben nap mint nap a hatályban lévő jogszabályok kisebb vagy nagyobb mértékü áthágására köteleznek. Én úgy gondolom, hogy ezek ellen igen is fel kell emelni a szavunkat és ezeket meg kéne oldani esetleg tárgyalásos módszerrel, mert megint kezd kialakulni egyfajta ellenséges hangulat a szakmai vezetés és a taxisok között. Véleményem szerint nem a legjobb megoldás az ultimátum. Tisztelettel: SFRT 095 Andocsi Imre
Drága Barátaim! Látjátok! Tegnap megmondtam, hogy fel fog kopni a Citysek álla! Látjátok! Nem a City Taxit, nem a 6X6 Taxit próbálta fel a Ramada londínere, hanem az SFRT-t! És nem is kért sokat, ha azt nézzük, hogy más repteres fuvarért minimum 1000Ft-t szoktak kérni a portások! Már kézzelfogható eredménye van a City tarifaemelésének! Az idő nekünk dolgozik! Miénk a jövő! Minden jó így ahogy van, csak az URH szóljon!
A barátom után szabadon: a mai napi hajhullató: Árpád fejedelem útja Hotel Ramada Plaza, repülőtér 18 euró, minusz 500Ft pacsi. És aki felvette nem adta vissza! Mai áron számolva 1 euró legjobb esetben 230Ft, 18 euró 4140Ft minusz 500Ft, azaz 3640Ft a reptérig. Köszönjük szépen! Azt is, hogy a tisztelt etikás urak és diszpécserek még ránk is szóltak, hogy semmi közünk ehhez! Persze ezt a jóminőségü fuvart a Zóna taxinak kellett volna teljesítenie, de akkor a londíner nem kapott volna 500Ft-ot. Ezért nosza rendelt egy SFRT-t, mert ők úgyis mindent elvállalnak. Nedm kell ide tarifaemelés! Minden jó úgy ahogy van, csak az URH szóljon!!!