Név
Becenév 202
Honlap www.airporttaxi9.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Hm... A dropsztok ma is így működnek csak kicsiben. Talán valaki felismerte és már legálisan akarja működtetni. Gazdasági társaságot hoz létre és több embernek ad munkát. ( munkahely teremtési támogatás ) A szomszéd város vezetőjét talán jobban érdekli a település területén működő multik gyorsabb taxival történő kiszolgálásánál, hogy ezeknek a taxi pénztárgépeknek vajon mennyi lehet a nettó árbevétele. ( megosztott IPA ) Az Örs taxi ad telephelypapírt a város kap 1% ot ( 500-800 x )
Szia, Te kicsikocsi ! A fix ( ha lesz ilyen ) a mai rendszerben azt fogja jelenteni, hogy más tarifát nem tudsz kapcsolni, talán nem is lesz másik csak az az egy. ebben az esetben a kufár aztatat fogja mondani Neked, ( az etikai bizotság a következő döntést hozta)hogy hétfőtől a gki oldalára ki kell regesztani az új matricákat. No ezen csak az szerepel, hogy MINUSZ 20 %. ( telefonos rendelés esetén) Ezt a kedvezményt kicsikocsi, Te fogod adni, abból a viteldíjból amit a pénztárgéped az út végén mutat. Természetesen adót a rögzített bevételed után kell megfizetned és hidd el ez így még törvényes is. A vállalkozás addig adhat kedvezmény, amig a vállalkozása pozitív mérleget mutat. Ezer forintból 212 Áfa 200 kedvezmény és máris van 588 ft nett árbevételed . Ezt már nem lesz nehéz tovább költségelned. Talán nem vágnék bele egy 5 millás autóba, még akkor sem, visszakapom az 1,1 mill Áfát. Na kicsikocsi, remélem nem kavartalak össze?!
Mint írja az alapszervezet elnöke " EGYENLŐRE" ! Hatezer család az köze HARMINCEZER voks. Uraim 2014 ig kell csak kibírni!
Kedves nardo! Én attól félek, hogy pl. az Örs taxi létszáma, hamarosan meg fog emelkedni. Budaörs közelebb van a bel hez, mint zugló. Ha a Budaörsi iroda veszi fel a rendelést azzal mit kezd az orrtúró?
Üdv. hiénakutya! A következetességed miatt is nagy tisztelőd vagyok. Szerettem volna, ha valaki szépen leírja, amit mondani akarok. Megtetted ! Köszönet érte! Tudod Tőled ezek a szavak, gondolatok másképp hangzanak. Érthetőbb a magam fajtának is. Pl.820 hsz. Veszek egy újságot, hátha van taxis felvét 80ezer nettóért!
Ezen a nyáron meleg lesz.
Képzeld el , milyen extra felára lesz ennek a fekete modellnek! A várakozási időt csökkentenék az utcai pletyiben hallható, előre legyártott autókkal? Kérdezd a kutyát! Talán Ő megnyugtató választ tud adni! ( remélem )
Vágom,de sokan szívesen látnának , mint kiemeltet. sok fa..ságtól kímélnénk meg magunkat, így van az a pénz ,amit át csoportosítanék. teccik érteni?
Szia, én úgy gondolom, a fuvarszervezőkre kirótt 50 milla is elgondolkodtató. Én 5 céget számoltam akik maradnának. Persze fúziók, holdingok stb. alakulhatnak. A droszt díj és a műszaki vizsga drasztikus emeléséről viszont a kiesett bevétel jut az eszembe. Valaminek a több mint ÖTVEN százalékkal történő emelése, már számításokat feltételez. Ennek alapján a befizetők(eltartók) számának hasonló mértékű csökkenését feltételezném. Pontosan tudja valaki, hogy a taxisok fele nem fogja tovább bírni. Ennek ellenére nem hiszek a legyártott autókban, mert gazdaságtalan lenne üzemeltetni. Ami nekünk 14-15 óra alatt nem sikerül azt más sem tudja kitermelni,(1km re 50 forint Áfa teher rakódik) plusz még fizetést, profitot is kellene termelni. Az talán üzlet lehet valakinek, hogy az ő zsebébe menjenek azok a pénzek, amit ma takdíjként befizetünk ennek-annak. Ezt biztosan k..vára fölemelik , mert nem tudsz tovább menni. Az autód meg a Te költséged marad, ha kiesel lesz másik versenyző helyetted! Valaki túl sokat beszélt és nem tudta,hogy kinek. Nincs összetartás és ez ássa meg sírunkat, én így gondolom. Szavazzatok a hiénakutyára !

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2012.06.05 21:59

Alvállalkozóval???? Ne má.. ! Ő az alvállalkozó, köztem és az utas között. Én fizetek az ő szolgáltatásáért és én adok ki számlát az engedélyköteles tevékenységről ! Fordítva ülünk a lovon, de már nem sokáig.