Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: III. Acapulco-Főtaxi bowling verseny

Hozzáadva: 2008.10.28 01:41

Október 20-án elkezdődött, és lezajlott az első forduló. Október 27-én a második forduló ia lezajlott. Az eredményeket itt megtekintheted, vagy letöltheted, ha kíváncsi vagy reá. Remélem sikerült.:))

Téma: Ez lenne a nem fizetős utasok rémálma

Hozzáadva: 2008.10.26 09:09

Szerintem többet nem fogod felvenni, mert a másik olcsóbb, és ezért majd őket hívja.:))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2008.10.26 08:42

Bizony ez a baj. Egyiknek hisznek, a másiknak nem. Mondjon bármelyik bármit. Példa: Nem most történt, hanem régebben, de a tény az tény. Mószerolós kolléga, Vígszínháztól Visegrádi utca 50 három perccel. (Talán még elérhető a cím, ha minden összejön.) DE AZ ÚTVONAL: Ditrói Mór utca – Vígszínház utca – Hegedűs Gyula (tovább nem tudom). A lényeg a Vígszínház utca EGYIRÁNYÚ UTCÁBAN SZEMBEN A FORGALOMMAL. Én is senki vagyok, hogy szólhassak. De azért a kollégának elmondtam pár nappal később, ha véletlenül meghallom, hogy bárkit felnyom amiatt, hogy nem ment el a záróvonal végéig egy kanyarodás esetén, akkor összekócolom a fogait.

Téma: Ez lenne a nem fizetős utasok rémálma

Hozzáadva: 2008.10.25 18:44

Pont erről beszélünk. Csak rendelek, oszt megyek, vagy nem megyek. Nincs következmény! Bármikor küldenek autót, akár 20 perc múlva is. Ilyenkor nem lehet legalább egyszer azt mondani, hogy volt ott egy autónk 15 perce, ami önre várt. Pillanatnyilag nics szabad autónk a környéken belátható időn belül. Már ezzel is el lehetne érni valamit.:))

Téma: Ez lenne a nem fizetős utasok rémálma

Hozzáadva: 2008.10.25 18:40

Ez igaz a bankoknál működik, mert az a „saját” pénzük. A taxinál meg „csak” a taxisé. A „visszautasított címek” listájára meg azért van szükség, hogy taxis ”madarat” fogjanak.:))

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2008.10.25 08:40

Pedig én örültem neki, mert legalább egy addig nem ver le, amíg nincs a városban. De most meg korlátozva vagyok a nyomkodással. Úgyhogy most már én is irigykedem!:))

Téma: Ez lenne a nem fizetős utasok rémálma

Hozzáadva: 2008.10.25 08:31

Szevasz! Ez jó ötlet. Meg jó is lenne. De ez csak a taxisok érdeke. Másokat nem érdekel.:))

Téma: Ez lenne a nem fizetős utasok rémálma

Hozzáadva: 2008.10.25 08:27

„[i] Igen, ez jó. Csak utána máshonnan kér, azt' ott is megéget. Két pofon jobb![/i] A két pofon azért jobb, mert az ember arca nem lesz torz, szimmetrikus marad. (:- )) De kicsit komolyabbra fordítva a dolgot. Nem tudom halottál-e már a bankoknak arról a listájáról, amit egymást között cserélgetnek, vagy inkább frissítgetnek. Pontosan nem tudom minek nevezik, azt hiszem „BAR lista”, de nem akarok hülyeséget mondani. Próbálj meg kölcsönt felvenni az egyik banknál. Azután nem fizetsz, majd megpróbálsz a másiknál kölcsön kérni. Érdekes módon ott nem adnak kölcsön, mert tudják rólad, hogy egy nem fizetős ügyfél vagy. A bankoknál működik a dolog. Sőt, ha valaki felkerül, akkor nagyon nehéz onnan lekerülni, pedig felkerülni nagyon könnyű. Ez a módszer miért nem működhetne a taxis cégek között? Azért mert ez az utas is a szép statisztikát növeli a többszöri rendeléseivel? A taxist meg lehet kápráztatni, hogy mennyi rendelés van. Gyere hozzánk dolgozni! Arról is van lista, hogy mennyi címet kellett visszautasítani, mert ezzel is lehet taxisokat csábítani. Persze azt már nem mondják, hogy azért van visszautasítva főleg, mert állandóan vidékre megy, és két nap múlva jön vissza. A kollégák meg ezeket a fuvarokat nem szeretik, mert ki hozza el a gyereket az óvodából. Ja, várjál most valamit összekevertem. Megvan, azt akartam írni, hogy 20 percig várakoztat, s utána 300 méterre akar menni, de azt nagyon gyorsan. Ez az, ez a jó mondat ide. Azt hiszem ezt nem szeretik a taxisok. Szóval miért nem lehet egy ilyen listát közösen létrehozni a cégeknek? Vagy ez nem lényeges, mert a taxis a fuvarszervezési díjat befizeti, és csak ez a fontos? A többi nem számít? Talán létre lehetne hozni egy a „Taxisokat REndszeresen Megégető Utasok Listája” című adatbázist. Ide minden cég felteszi a saját megégetős listáját, így talán a nem lesz két pofon a dologból. De addig ne reménykedjünk semmiben, amíg a megégetős utasnak 20 percen belül ismételten küldenek autót, ami szintén megég (na itt a másik pofon), nehogy már másik céghez pártoljon.

Téma: Ez lenne a nem fizetős utasok rémálma

Hozzáadva: 2008.10.24 16:09

csogu! Az nem baj, ha az ember keze a bilibe lóg, csak a tartalmáig ne érjen le.:))

Téma: Ez lenne a nem fizetős utasok rémálma

Hozzáadva: 2008.10.24 16:06

A közértes, meg ad neked egy olyan iciri-piciri zsemlét, amit te nem fogsz látni. Ha esetleg reklamálsz, akkor csak annyit fog mondani, hogy nem a zsemle olyan iciri-piciri, csak az ÚR pofája lett sokkal nagyobb.:)) Ezt lehet mondani annak a kedvesnek is, aki rendszeresen nem veszi igénybe a taxit. Például küldünk neki egy nem látható taxit. A „statisztika” nem romlik, hiszen van egy rendelés. Ha az kedves nem jő, akkor nincs semmi baj, hiszen a láthatatlan utasnak ott a láthatatlan taxi. Ha meg mégis jő a kedves, mert most kivételesen utazni akar, akkor csak bizonygatni kell neki, hogy ott a kocsi a ház előtt, csak ő nem látja. Sőt a kolléga dudálgat is. Ha erre azt mondja, hogy mégse látja, de nem is hallja, akkor el kell neki mondani udvariasan, hogy a szemei, és a fülei kezelésre szorulnak. Szerintem egy ilyen eset, után nem fog többet telefonálni egy darabig.:((