Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Megkéselték a Nemzeti Taxi egyik sofőrjét

Hozzáadva: 2011.01.09 20:06

Most megint felmerül bennem a kérdés. Ugye a kocsiba szerelt kamera természetesen minden körülmények között tiltott önvédelmi eszköznek számít? Mert, ha volna a kocsiban ilyen eszköz, akkor esetleg nem maradhatna inkognitóban az illető. A képét közzé lehetne tenni. Vagy az nagyon sérti a személyiségi jogokat?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.08 21:45

Akkor már hárman vagyunk?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.08 21:30

Egy kicsit más. Kispályás foci eredmények, ha érdekel.

Téma: A Fizetni Nem Szerető Utasokról

Hozzáadva: 2010.12.15 00:37

Olvastam a bejegyzéseket, s látom, hogy billentyű nem maradt porosan. Megint sikerül egy cuki témát találnom, ami feldobja a punnyadó „társasági” életet. Most kicsit válaszolgatok minden felvetésre. (1.) beírás tomajer 2010.12.12. 20:01:44 Úgy lehet frissíteni, hogy a megadott e-mail címre küldeni kell egy levelet, mely a táblázatban szereplő adatokat tartalmazza, már amelyiket tudni lehet egy címleadásból. Azután 24 maximum 48 órán belül „felíródik” a kedves a táblázatra. Persze, ha lerendezte a tartozását, akkor arról is kérek értesítést. Hiszen így fair a „játék”. Mellesleg kösz a gyors e-mail cím megadását a „cikk” végén. (2.) beírás taxista 2010.12.12. 20:53:50 „Azonban a nevek, címek nyilvánosság elé tárása kifogásolható.” Osztán miért? A taxi nyugtán boldognak, boldogtalannak átadod a saját címedet. Ezt törvény írja elő. Ezzel kapcsolatban írtam az ombudsmannak egy levelet, melyben leírtam, hogy anno miért engedték meg, hogy csak a vállalkozási szám legyen a kocsi jobb első ajtaján a teljes cím helyett. Most meg kötelező a nyugtára ráírni, de miért? Erre azt válaszolták, hogy a mosodásnak, vendéglősnek is a pontos címe van felírva. Erre még küldtem egy levelet nekik, hogy rendben van, de a mosodásnak, és a vendéglősnek nem a lakáscíme van feltüntetve, hanem az üzlet, ahol tevékenykedik. Ergo nekem az utca a tevékenykedési helyem, tehát felsorolok egy tucat droszt címet, és tuti helyet ahol megtalálható vagyok. Na, erre a levélre, én úgy kaptam választ, ahogy Te. (3.) beírás cheater 2010.12.13. 16:55:58 „Ezt egy olyan 1 éve már leirtam hogy szükséges és nem egy olyan nagy munka megoldani, csak hajlandóság kérdése.” Egy éve? Nem überelni akarlak, de én már vagy húsz éve nyavalygok ezzel. És tudod miért? Azért, mert amikor kiadták a kocsikat leasing-be, vagyis az alkalmazottak helyett vállalkozók kezdtek dolgozni, akkor rögtön a központ által felvett fuvarszám nagysága lett az elsődleges szempont. Kit érdekelt már ekkor, hogy a taxisnak ebből kára keletkezett. Senki nem merte feltenni a kérdést, hogy: — Kollégám mekkora a károd? Ahogy Hofi mondaná a választ: — Hogy jön ez most ide? Hát bizony úgy jön ide, hogy a régi átkos vagy szép (kinek ahogy tetszik) időben, amíg csak „hagyományos” taxisok voltak, vagyis alkalmazottként dolgoztak a vállalat által biztosított gépkocsin, akkor érdekes módon egy kis papírkára felírták a renitens utasok adatait. Ezt fejből kellett tudni egy telefonkezelőnek, mert ha ide mégis kocsit küldtek, akkor a kiállási díjat kifizettették a telefonossal. Ja, hogy akkor a vállalat elesett volna némi bevételtől, és ezt nem engedhették meg maguknak? Persze, akkor még más idők voltak. Szellemek is járkáltak, olyan kommunizmus fajta szellemek. Én nem láttam őket, de állítólag járkáltak. Most már nem járkálnak, és ki a csudát érdekel az, hogy egy taxisnak kára keletkezik. SENKIT! Mellesleg egy kis pozitív hozzáállással már régen működhetne, egy ilyen „közös” adatbázis. (4.) beírás hiénakutya 2010.12.13. 17:18:45 Általában minden ember egy aránylag jól behatárolható területen mozog. Vagy a kiindulási pont azonos, vagy az úti cél azonos, vagy mindkettő. Így már lehet gyanakodni. A SIM kártya váltogatása, meg nem egy olcsó mulatság, mert azt nem ingyé adják, mint a taxit. (5.) beírás 666666 2010.12.13. 17:27:04 „Gyanítom ez nem fog menni. Mégpedig azért, mert pld. a Plusnál, ahol én is vagyok még a várakoztatós megégést sem írják fel.” Ezért kell nekünk taxisoknak lépni. Bár, amíg olyan kollégák vannak, nem kollégák, csak taxisok, akik hallják a csövön, hogy mi volt a gond, és ennek ellenére hanyatt homlok rohannak az „újra” feldobott címre, addig tényleg nehéz bármit is tenni, mert nem túl sok értelme van. De azért bizakodjunk. (6.) beírás cheater 2010.12.13. 18:56:27 Igen, olyan „egyetemleges” felelősségféle lenne, mint a gépkocsinál. (7.) beírás cheater 2010.12.13. 19:05:07 Igazad van. (8.) beírás Rumcájsz 2010.12.13. 22:58:15 Nem kell milliókat kifizetni senkinek, csak kicsit „odafigyelve” kell „szervezni” azokat a fuvarokat. (9.) beírás Rumcájsz 2010.12.13. 23:04:51 Ahogy mondani szokták: A kitalált történetben a hasonlóság „nem” a véletlen műve! (10.) beírás 2010.12.13 23:34:50 Mi, mikor szoktunk komolytalankodni? :)) (11.) beírás hiénakutya 2010.12.14. 11:48:15 Látja. Látja a telefonszámot, a nevet, és a megadott lakáscímet is.
Szeva Dodi! „szerintem,egyáltalán nem lesz ez így jó.” Igen, én is ezt mondogatom.
Szeva Dodi! Most nem kekeckedni akarok, de jól át van ez gondolva? Mármint az, hogy „[i]Igen,aki repterezik,az is vehet fel egyéb "városi" címet. Teljes jogú tagok.[/i]” (A másik talán nem?) Ugyanis, ha nem a reptérre megy ki az utas, akkor a „teljes jogú tag” mikor ér ki (vissza) a reptérre? Vagy, akkor jön, hogy „Kérem a Havanna, elsőt, Liget tér elsőt, Határ út elsőt. Hányan tetszenek lenni? Tessenek megindulni a reptérre!” Vagy talán a városban ugyan úgy lenne mint a reptéren: Pörgéskor a"nem repteresek" is beállnak és nekik is van leadó. Pontosan, ha a városban „pörgés” van, akkor ha nincs a „városiak” közül a címre 10 perccel jelentkező kocsi, akkor 15 perccel nyomhat rá akár a repteres is, mert lényeg, hogy az utasnak kocsija legyen. De az egy kicsit sántít, hogyha egy „városi” kocsit kivisznek véletlen a reptérre, akkor Ő onnan csak esetleg kocsi lefogyás esetén hozhat el fuvart. A repteres meg bármikor nyomkodhat a városban. Én itt megígérem neked, hogy ha véletlen megtalál egy repteres utas a városban, akkor azt átadom egy „repteresnek”. Mert nem rontom a gurulómat azzal, hogy üresen vissza kell jönnöm a reptérről, mondjuk a Liget térig. Azután meg visszaküldenek a reptér kettőre, mert nincs kint kocsi. És azért nincs, mert a „repteres teljes jogú tag” éppen a városi fuvarokat bonyolítja. Szóval ezen a szisztémán, még dolgozni kell egy kicsit.

Téma: Elmélkedés a Mikulásról XXX

Hozzáadva: 2010.12.05 16:37

Téma: Elmélkedés a Mikulásról XXX

Hozzáadva: 2010.12.05 16:30

A gyerekek már régen tudják, hogy ki a Mikulás. De a Krampuszok iránt mindig érdeklődnek:))

Téma: próba

Hozzáadva: 2010.12.05 16:19